Ga naar inhoud

Even voorstellen


bloempje93

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik dacht ik zal me eerst eens even voorstellen.

Ik ben n dame van 20 en wil graag n borstvergroting laten doen.

Ik heb nu nog niet eens n aa dus is t wel begrijpelijk natuurlijk :)

Ik ben al op consult geweest bij sanavisie bij dr. Bauland.

Heb toen allerlei protheses gepast en kwamen uit op 280 cc anatomisch dual plane.

Ik had aangegeven dat ik graag wou dat t bij mijn lichaam mooi paste (ben best tenger) en dat t er natuurlijk uitziet. Hij vond dat dat t mooiste zou uitkomen met de 280 cc want groter zou steeds 'nepper' worden.

Hij dacht dat ik zou uitkomen op een grote b.

Wat denken jullie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bloempje,

Ik heb 13 feb mijn bv gehad ronde protese 240cc dual plane van 70aa naar momenteel een 70c maar het verschilt natuurlijk ook per persoon met hoeveel cc op welke cup je uitkomt meestal weet de pc dit het best. Als je benieuwd ben naar mijn resultaat kun je even bij mijn fotos kijken :)

Xx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bloempje,

Ik heb 13 feb mijn bv gehad ronde protese 240cc dual plane van 70aa naar momenteel een 70c maar het verschilt natuurlijk ook per persoon met hoeveel cc op welke cup je uitkomt meestal weet de pc dit het best. Als je benieuwd ben naar mijn resultaat kun je even bij mijn fotos kijken :)

Xx kim

Hee kim,

Ik heb jou foto's eens bekeken en t ziet er echt heel mooi uit vind ik. Waar heb jij dat laten doen?

Ik ben echt super benieuwd.. Aankomende week heb ik weer n afspraak en dan kan ik misschien ook wel n datum prikken. Ja daar zeiden ze dat t ongeveer n grote b zou worden maar had ook al eens rond gekeken en bij de meeste mensen wordt t met die cc's wel echt groter ja. Maar heb nu ook bijna niks dus dat scheelt ook wel denk ik. Maae bij t passen zag t er erg mooi en in verhouding uit. Wordt t dan uiteindelijk ook zo? Hoe ging dat bij jou? Veel vragen haha :)

Groetjes!

Ow trouwens.. Heb je ook foto's van hoe t van te voren was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Op welke cup je uitkomt, is niet te bepalen aan de hand van het aantal cc. Dat verschilt per merk in combinatie met het profiel van de prothese. Uiteraard speelt de vorm van de prothese daar ook een rol bij :)

Weet je toevallig van welk merk je de prothese krijgt en welk profiel?

Dan kan ik wel eens in de catalogus kijken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Op welke cup je uitkomt, is niet te bepalen aan de hand van het aantal cc. Dat verschilt per merk in combinatie met het profiel van de prothese. Uiteraard speelt de vorm van de prothese daar ook een rol bij :)

Weet je toevallig van welk merk je de prothese krijgt en welk profiel?

Dan kan ik wel eens in de catalogus kijken :)

xx BB

Hee BB,

Ik weet wel dat ze van t merk natrelle zijn maar niet wat voor profiel. Dat is mij niet verteld maar kan er wel naar vragen aankomende week. Ze zijn in ieder geval anatomisch gevormd met siliconen. Ze worden dual-plane geplaatst en hebben n ruw oppervlak en 280 cc. Misschien kan je hier iets mee?

Alvast bedankt :)

Groetjes, bloempje

Ps. Hoe ben jij eigeblijk aan die catalogus gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee kim,

Ik heb jou foto's eens bekeken en t ziet er echt heel mooi uit vind ik. Waar heb jij dat laten doen?

Ik ben echt super benieuwd.. Aankomende week heb ik weer n afspraak en dan kan ik misschien ook wel n datum prikken. Ja daar zeiden ze dat t ongeveer n grote b zou worden maar had ook al eens rond gekeken en bij de meeste mensen wordt t met die cc's wel echt groter ja. Maar heb nu ook bijna niks dus dat scheelt ook wel denk ik. Maae bij t passen zag t er erg mooi en in verhouding uit. Wordt t dan uiteindelijk ook zo? Hoe ging dat bij jou? Veel vragen haha :)

Groetjes!

Ow trouwens.. Heb je ook foto's van hoe t van te voren was?

Dankjewel! Ik ben geholpen door dr.timmenga in het diaconessehuis voorburg. Ik had zelf een 70aa en ik vroeg het meest cc dat zou passen zodat ik geen lelijke scheuren ofzo zou krijgen. Hij zei ook een B maar ik zit nu op sportbh maat 70C maar nog even afwachten wat ik van gewone bh's krijg. Voor de grap mijn c cup bh gepast die ik altijd opvulde maar hier puilde ze uit haha. Ik vind ze zeker niet te groot maatje groter had ook nog gemogen maar ik ben er erg blij mee. Ik lees wl vaak dat ze groter zijn geworden dan de verwachte maat maar vaak wel tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik ben geholpen door dr.timmenga in het diaconessehuis voorburg. Ik had zelf een 70aa en ik vroeg het meest cc dat zou passen zodat ik geen lelijke scheuren ofzo zou krijgen. Hij zei ook een B maar ik zit nu op sportbh maat 70C maar nog even afwachten wat ik van gewone bh's krijg. Voor de grap mijn c cup bh gepast die ik altijd opvulde maar hier puilde ze uit haha. Ik vind ze zeker niet te groot maatje groter had ook nog gemogen maar ik ben er erg blij mee. Ik lees wl vaak dat ze groter zijn geworden dan de verwachte maat maar vaak wel tevreden :)

Asje :) Ik hoop dat de mijne ook mooi worden. Zag jou foto's van voor de operatie en bij mij ziet t er ook ongeveer wel zo uit. Misschien nog wel iets kleiner dus ben benieuwd. Had jij ook eerst bij t consult protheses gepast? Bij mij was 280 cc ook maximaal zodat t nog mooi en in verhouding zou zijn. Was eigenlijk de mooiste maat. Past t beste. Ik twijfelde eerst tussen 245 en 280 cc maar ze zeiden dat je er echt heel snel aan went dus kan je beter n maatje groter doen en dat is ook zo natuurlijk. Ben echt zooo blij als ik eindelijk kan gaan shoppen voor mooie bh's en jurkjes enzo.. Ben jij al wezen shoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Op welke cup je uitkomt, is niet te bepalen aan de hand van het aantal cc. Dat verschilt per merk in combinatie met het profiel van de prothese. Uiteraard speelt de vorm van de prothese daar ook een rol bij :)

Weet je toevallig van welk merk je de prothese krijgt en welk profiel?

Dan kan ik wel eens in de catalogus kijken :)

xx BB

Hallo BB,

Ik heb t aan de chirurg gevraagd en die zei dat t een protese wordt van het merk mentor. Code CPG 321, anatomisch.

Deze heeft n projectie van 4,2 cm.

Niet van Natrelle dus wat ik dacht.. maar nu weet ik t dan ook zeker ;)

Groetjes, Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.