Ga naar inhoud

Even voorstellen


Stephyyyy

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Allereest zal ik me even voorstellen ik ben Stephanie en aan het overwegen om een bv te laten doen..

Op dit moment ben ik voornamelijk aan het kijken welke klinieken de beste reacties hebben en aantrekkelijk zijn qua prijs.

Beau care in Belgie trekt mij erg aan omdat ik gelijk een keurige e-mail van ze terug kreeg terwijl Bergman niet eens reageert op het intake formulier..

Heeft er iemand nog tips hoe je de gewenste grote kan bepalen?

Ik heb zelf cup B maar vind ze te klein voor mijn lichaam, ik zou ze iets groter (volle C) en iets hoger willen hebben.

Genoeg vel om ze boven de borstspier te laten plaatsen maar lees de laatste tijd veel over dual metode..

Kortom, echt een nieuweling in dit verhaal maar wil het al zo lang... en elke keer als ik in de spiegel kijk dan stel ik me voor hoe het er wel uit zou moeten zien..

Groetjes en alvast bedankt voor eventuele reacties!

(ik ga even rondsnuffelen alvast op de website..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Om te bepalen welke maat je het mooist bij jezelf vindt staan, vind ik de beste methode om naar een warenhuis te gaan. Een 75C, 75D en 75E uit het rek te halen (met voorgevormde cup)

Naar het pashokje te gaan, bh aan, vullen met zakdoeken en dan een strak truitje erover. Dan kijken wat je het beste vindt staan :)

Het beste om aan te geven aan de pc, wat je wilt, is een foto meenemen van op internet, waarom iemand staat die ongeveer jouw postuur heeft en de borsten die jij wil. Zoek ook naar voorbeelden van wat je absoluut niet wil (rand zichtbaar van de prothese bijvoorbeeld of de borsten te ver uit elkaar?) Om maar wat te noemen.

Op deze manier is het duidelijkst wat jij wil, voor jezelf en voor je pc ;)

De pc kan dan beslissen of dat mogelijk is!

Als je nog een goede pc zoekt, ik ben zelf bij dr. Demeyere in Gent geweest (Artemedis) en ben zeer over de man te spreken!!

Succes met je zoektocht!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Best_Boobie,

Dank je wel voor de tips!! ik ga er zeker mee aan de slag...

De reden dat ik nog niet zo ver ben met m'n borstvergroting is omdat ik over 2 weken een ooglidcorrectie onderga...

Dat had ik niet op de planning staan want ik ben 23 en zou liever voor m'n borsten gaan... maar goed...

Kan ik iniedergeval al kennis maken met de spanning en hoe het is om rustig aan te moeten doen! en rug slapen..

Ik zal jou Dokter ook even googlen.. die naam kende ik nog niet! kan er hier op de site ook nog niet veel foto's van zien//

Liefs,

Stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal jou Dokter ook even googlen.. die naam kende ik nog niet! kan er hier op de site ook nog niet veel foto's van zien//

Dat komt doordat de meeste meiden hun foto's prive hebben staan. Je zult vrienden moeten worden met meiden om ze te kunnen zien ;)

Echter, niet iedereen laat iedereen zomaar toe, anders hoefden ze hun album natuurlijk niet prive te zetten :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.