Ga naar inhoud

kato1 : 30 juli 2013 : Dr. Vanoorbeek : Da Vinci Clinic : Beerse


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een tijdje geleden al op consult geweest bij Da Vinci bij Dr. Vanoorbeek maar heb toen de operatie niet laten uitvoeren door gezondheidsproblemen. Ondertussen denk ik er toch opnieuw aan om een bv te laten uitvoeren.

Ik was nu aan 't twijfelen en heb ook nog een afpsraak gemaakt in de Wellnesskliniek in Genk. Maar ik denk dat ik toch naar Da Vinci ga, daar heb ik meer vertrouwen in. Dr. Vanoorbeek heeft mij toen een goede uitleg gegeven en kwam heel betrouwbaar over. Bij de wellnesskliniek is het precies bandwerk. En de prijs is veel goedkoper, daar stel ik mij ook vragen bij.

Wie heeft er ervaring met de wellnesskliniek?

En nog een vraagje aan Kato die bij Da vinci geweest is : hoe is het ondertussen, was de gekozen 250 cc uiteindelijk voldoende?

Ik ben bang dat m'n borsten uiteindelijkl te groot gaan uitvallen en dat het echt enorm gaat opvallen.

Grtjs

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.