Ga naar inhoud

kato1 : 30 juli 2013 : Dr. Vanoorbeek : Da Vinci Clinic : Beerse


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Kato, een juffrouw van 21 jaar, en woon in Turnhout.

Ik denk al enkele jaren na over een borstvergroting, maar wou steeds wachten, in de hoop dat mijn borsten

nog zouden groeien. Maar dit is/was niet het geval. Ik heb een A-cup, en ben 173cm en weeg 63kg. Mijn borsten

zijn dus niet in verhouding met de rest van mijn lichaam.

Een vriendin van me heeft deze operatie laten doen door Bronckaers, en een andere vriendin in de Bcas kliniek te

Brussel.

In brussel is het een stuk goedkoper, maar dan vraag ik me af of ze even zorgvuldig te werk gaan?

Ook ben ik bang voor de verdoving. Toen mijn wijsheidstanden onder narcose werden verwijderd, ben ik drie dagen

niet mezelf geweest...

Welke narcose raden jullie aan?

En welke chirurg in omstreken heeft jullie voorkeur?

Ik ben soms ook een pessimist en ben enorm bang voor complicaties of kapselvorming,

heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes, kato xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kato

Welkom op dit forum!!

Als je informatie zoekt over de artsen of klinieken, die je hierboven beschrijft, dan zou je eens de naam van arts of kliniek kunnen ingeven in het zoekbalkje, rechtsboven in het forum! Het grijze vakje voor het loepje moet dan op: forums staan :)

Dan komen er topics 'uit rollen' die over jouw zoekopdracht gaan.

Ook over complicaties en kapselcontractie kun je daar dingen vinden :)

Zoek je een goede pc, dan zijn er een heleboel meiden die je steeds iemand anders aanraden haha.

Ik ben zelf door dr. Demeyere geholpen van Artemedis in Gent, en ben over hem zeer tevreden. Heel kundig pc! Hij gebruikt trouwens wel een soort narcose, maar gebruikt daarbij geen spierverslappende middelen (dus dat lijkt op een roesje ;) ) Ben daar zeer tevreden over geweest!

Lees hier eens wat verhalen tussen de operatieverslagen van borstvergrotingen. (die je kunt vinden als je linksboven op; borstenforum, klikt en dan een stukje naar beneden scrollt.

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kato

Welkom op dit forum!!

Als je informatie zoekt over de artsen of klinieken, die je hierboven beschrijft, dan zou je eens de naam van arts of kliniek kunnen ingeven in het zoekbalkje, rechtsboven in het forum! Het grijze vakje voor het loepje moet dan op: forums staan :)

Dan komen er topics 'uit rollen' die over jouw zoekopdracht gaan.

Ook over complicaties en kapselcontractie kun je daar dingen vinden :)

Zoek je een goede pc, dan zijn er een heleboel meiden die je steeds iemand anders aanraden haha.

Ik ben zelf door dr. Demeyere geholpen van Artemedis in Gent, en ben over hem zeer tevreden. Heel kundig pc! Hij gebruikt trouwens wel een soort narcose, maar gebruikt daarbij geen spierverslappende middelen (dus dat lijkt op een roesje ;) ) Ben daar zeer tevreden over geweest!

Lees hier eens wat verhalen tussen de operatieverslagen van borstvergrotingen. (die je kunt vinden als je linksboven op; borstenforum, klikt en dan een stukje naar beneden scrollt.

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Ja, ik begrijp nog niet zo goed hoe het forum werkt. Alvast bedankt! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de wellnesskliniek hebben ze een narcose waardoor je zogezegd in een 'roesje' bent en nog zelfstandig ademt, ik heb geen idee of dit zo overal is?

Ikzelf ga mijn borsten ook in de wellnesskliniek laten doen te Genk, prijs is zeer goed en de meeste leden op dit forum die hun BV daar lieten doen zijn

toch wel tevreden denkik aan hun verslagen te zien. Zoek vooral veel op en indien je vragen op dit forum hebt, er zijn echt genoeg mensen die je helpen!

Het zijn allemaal schatten hier :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij dr. Plovier geweest van Beclinic, voor mij bijna 2 uur rijden, maar ben erg tevreden over de zorg en kwaliteit daar. Je gaat daar gewoon onder narcose, ik ben daar ook wel een poosje moe van geweest, maar dat kan nu eenmaal een bijwerking van narcose zijn. Maar vanwege de rust die je moet houden is dat niet zo erg ;). Complicaties kunnen bij elke operatie optreden, of dat bij jou gebeurt kan je van tevoren niet zeggen. Als je maar een arts en kliniek uitkiest waar jij je vertrouwd bij voelt en je na de operatie aan de voorgeschreven regels houdt, dan moet het vast goed komen!

Succes met je zoektocht en keuze!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit forum vind je inderdaad veel info terug, die zal me zeker helpen in de zoektocht naar de juiste chirurg. Aan diegene die al een BV hebben laten uitvoeren, hoelang hebben jullie er last van gehad? Mijn vriendin, die dit liet uitvoeren in de Bcas kliniek had enkel het gevoel dat ze stijf was. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige pijn gaat zijn...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zowel in de welnesskliniek als bij be clinic de keuze uit ronde of anatomische prothesen?

En weten jullie misschien of je je borsten nog goed kan bewegen wanneer de prothese achter de spier word

geplaatst? Zodat je bijvoorbeeld een mooi decollete kan hebben in je BH...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zowel in de welnesskliniek als bij be clinic de keuze uit ronde of anatomische prothesen?

En weten jullie misschien of je je borsten nog goed kan bewegen wanneer de prothese achter de spier word

geplaatst? Zodat je bijvoorbeeld een mooi decollete kan hebben in je BH...

xxx

Ik weet dat ze bij Beclinic alleen ronde hebben liggen als voorbeeld, en dat deze daar ook het meeste geplaatst worden.

Dr Plovier van Beclinic plaatst deze dual plane ( half onder de spier, in plaats van helemaal onder de spier) en daardoor ontstaat ook een 'anatomische' vorm omdat het bovendeel van de prothese 'platgedrukt' wordt door de borstspier.

Een decollete is ook erg afhankelijk van de positie en stand van je eigen borsten.

Maar in principe is het zo dat je met implantaten gewoon een decollete kan maken hoor. Het duurt wel een aantal maanden voordat ze helemaal zacht zijn en meebewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dual plane geplaatste ronde protese toen ik een dag geopereerd was stonden ze ver uit elkaar. Ik moet ze naar binnen masseren van de pc en ben nu 5 dagen na de operatie en heb al een klein decollete in me sportbh dat vind ik zo leuk na het nooit gehad te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

En ben je al iets wijzer geworden hier op het forum?

Waarom zijn er toch zoveel mensen angstig voor narcose? Ik vind het heerlijk!!

In ieder geval succes met je keuze.

Liefs Enibas

ik ben nooit angstig geweest en heb nooit narcose gehad voor mijn bv , maar heb na m'n bv 3 hele dagen niet van kunnen slapen met hallucinaties erbij mijn man dacht dat ik een psychose had , ben ik nu wel heel bang voor als ik ooit nog een x onder narcose moet . Wist niet dat t zo heftig kon zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt 8maart door Dr. De Meyere geopereerd en krijg ong 400cc ronde prothese voor de spier. Voor de spier is de voorkeur van deze pc en ook mijn voorkeur, mits je voldoende eigen weefsel heb. Voor de spier is minder pijnlijk, en wordt dan niet in je spier gesneden en je hersteld ook sneller. Plus nog een voordeel is dat de kans groter is dat je borsten dichter bij elkaar staan. Maar dit ligt ook aan de stand van je eigen borsten. Ronde prothese heeft ook mijn voorkeur, omdat deze meer natuurlijker mee bewegen, omdat ze wat zachter zijn. Anatomische protheses hebben een vaste vorm en behouden deze ook. Dus ook als je gaat liggen. Het is maar wat je wilt. Hier op het forum kun je veel info vinden. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nooit angstig geweest en heb nooit narcose gehad voor mijn bv , maar heb na m'n bv 3 hele dagen niet van kunnen slapen met hallucinaties erbij mijn man dacht dat ik een psychose had , ben ik nu wel heel bang voor als ik ooit nog een x onder narcose moet . Wist niet dat t zo heftig kon zijn

Jij had toch ook een reactie op medicatie.... Jij slikte toch tramadol?? Of vergis ik me nu?

Ik dacht dat jij die 'hallucinaties' van tramadol had... maar kan me vergissen.....

Heel veel water drinken als je uit de narcose komt, die dag, dat kan helpen! Dan wordt dat spul namelijk flink verdunt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij had toch ook een reactie op medicatie.... Jij slikte toch tramadol?? Of vergis ik me nu?

Ik dacht dat jij die 'hallucinaties' van tramadol had... maar kan me vergissen.....

Heel veel water drinken als je uit de narcose komt, die dag, dat kan helpen! Dan wordt dat spul namelijk flink verdunt :)

had ander middeltje gekregen ben naam kwijt oxy nog iets morfine achtige pil had indd ook gevoel dat die hallucinaties daardoor kwamen werd heel lacherig en dan weer heel angstig

Ohja Lillibit, dan snap ik wel dat je angstig bent geworden ! Maar er lijkt me dan toch echt iets mis gegaan met het toedienen. Heb je het wel eens nagevraagd?

ja had gevraagd maar ze zei dat ze niet wist hoe dat kwam
Link naar reactie
Delen op andere sites

had ander middeltje gekregen ben naam kwijt oxy nog iets morfine achtige pil had indd ook gevoel dat die hallucinaties daardoor kwamen werd heel lacherig en dan weer heel angstig

Klopt, de oxynorm of oxycontin dacht ik idd... Die hallucinaties kunnen daar heel gemakkelijk van zijn geweest! Ga er maar vanuit dat ze eerder daar van kwamen dan van de narcose :)

Sommige mensen reageren heel heftig op morfine-achtige preparaten (wat medicatie beginnend met oxy is :) )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dus die morfine achtige preparaten worden ook toegediend als je niet onder narcose gaat, of wat bedoel je daarmee?

Ik ben nu nog heel druk bezig met werken. Binnekort twee weken verlof en dan ga ik een afspraak maken bij een pc.

En dan een plekje zoeken waar ik lang genoeg de tijd heb om te herstellen. Ik heb al heel veel info gevonden op dit forum,

en hierdoor twijfel ik nog maar tussen drie chirurgen (eerst wist ik niet waar beginnen). Bedankt voor al jullie info! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus die morfine achtige preparaten worden ook toegediend als je niet onder narcose gaat, of wat bedoel je daarmee?

De oxynorm en de oxycontin (en zo zijn er nog meer, bijvoorbeeld MScontin) dat zijn pillen idd. Die worden niet tijdens de operatie toegediend, maar die mag je slikken na de operatie in uitzonderlijke gevallen.. Ik vind het nogal heftig als je die zo meekrijgt, maar als je heel erg veel pijn hebt, kan het een uitkomst bieden.

Ze worden vooral gebruikt bij chronische pijn of palliatieve pijnbestrijding :)

Fijn dat je nog maar twijfelt tussen 3!! Ga je bij alle drie op consult?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo,

Ik word dinsdag 30 juli geopereerd bij dokter Jo Vanoorbeek.

Ik heb nu een A-cup, ben 1.73meter en weeg 60kg.

Ik heb gekozen voor 250cc, ik denk van het merk Eurosillicone.

Ik begin ook te twijfelen of ik niet groter zou nemen. Maar toen

ik dit paste leek 270cc echt groot voor mij.

Maar als ik op internet lees vind iedereen dit weinig.

Ik weet ook niet of ik nu nog kan veranderen, want de operatie komt er bijna aan! (spannend)

Wat denken jullie?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Leuk dat je al zo snel geopereerd gaat worden!! En ja hoor, de welbekende twijfels over het aantal cc ;)

Over het aantal cc is weinig te zeggen.. Vaak heeft het meer te maken met het profile. Stel dat je extra high profile zou krijgen, dan zou je alsnog een flinke borst kunnen krijgen, of als jouw prothesen anatomisch zijn, dan heb je meer projectie omdat de prothese voornamelijk aan de onderkant gevuld is :)

Ik zou gewoon vertrouwen op het advies van de pc en als je twijfelt.. gewoon ff bellen :) Misschien kan er gewoon niet meer in?

In welke kliniek wordt je geopereerd? Dan kunnen we je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de datum stond al even vast.

Ik kon wel groter gaan, maar aangezien ik dat helemaal niet gewoon ben,

vond ik 270cc ineens super groot!

Maar nu ik nog wat lees op internet ben ik toch bang dat 250cc klein uit valt.

Ik zal hem morgen wel contacteren, dan ben ik weer zeker.

Ik word geopereerd in de Da Vinci Clinic in Beerse.

Bedankt voor je reactie, en alsook op mijn bericht te verhuizen!

Ik ben nog niet echt thuis op het forum.

Groetjes, Kato

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.