Ga naar inhoud

hoi hoi! ik stel me even voor!


Gast Channie

Aanbevolen berichten

Ik ben Chantal, 29 jaar, getrouwd en heb een prachtige dochter van net 1 jaar.

Ik werk als secretarieel medewerkster op een accountantskantoor.

Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten slap geworden en de volume is er uit. Als ik mijn borsten zie word ik verdrietig en heb gisteravond in overleg met mijn man besloten om er wat aan te laten doen! Ik moet nog wel wat centjes sparen maar in die tijd wil ik graag informatie inwinnen over inplantaten, praktijken, de ingreep en herstel en ervaringen.. Hopelijk kunnen jullie mij daarbij helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Informatie is hier heel veel te vinden.. Heb je enig idee in welke hoek van welk land je het zoekt? (nederland/belgie?)

Er zijn zoveel klinieken, chirurgen....

Vaak is het het handigst om maar gewoon eens te beginnen bij de recente topics, daar zie je al verschillende pc's (plastisch chirurgen) langskomen en dan van daaruit verder zoeken :)

Rechtsboven is ook een zoekfunctie die je kunt gebruiken om op kliniek, pc of andere trefwoorden te zoeken. (zorg wel dat het grijze vakje voor het loepje op: forums staat )

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.