Ga naar inhoud

voorstellen + vragen dr. Damen hair and beauty clinic hasselt


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, even voorstellen, wij zijn twee vrouwen uit het leuvense die al jaren van een BV dromen. We zijn beiden 29 jaar. Dinsdag hebben we dan eindelijk de stap gezet en zijn we bij Dr. Damen op consult gegaan. Meteen ook een datum afgesproken. 7 maart is THE day!

Nu zitten we nog wel met enkele twijfels en veel vragen. Heeft er nog iemand enige ervaring met dr. Damen? Ik vond het consult persoonlijk een beetje vreemd. Dr Damen heeft mijn borsten amper bekeken, ook over het soort prothesen werd niets verteld, nu wisten we wel dat dit de eurosilicone implantaten gingen worden, maar verdere vragen of info over welk soort profiel we wensten werden niet gesteld, dus nu weten we nog steeds niet of hij een high, standard of low profiel gaat gebruiken. Het consult bestond ook vooral uit vragen van mijn kant, die wel uitgebreid werden beantwoordt, doch heb ik mijn twijfels over de waarheid ervan. Zo gaf hij op mijn vraag over de duur van het zakken van de implantaten (ik lees en zie overal dat ze eerst hoog zitten en na weken/maanden pas op hun juiste plaats komen te zitten) dat de implantaten meteen op de juiste plaats en hoogte gingen zitten. Misschien begreep ik het verkeerd (het was veel info in één keer) maar dan vond ik dat hij daar toch meer uitleg over mocht geven..

Na het vragen of ik eventueel voor en na foto's kon bekijken stuurde hij me door naar hun website, waar welgeteld 3 foto's op staan..

hetgeen me het meeste zorgen baart is het feit dat ze tijdens het consult en in hun info mail vertelden dat de ingreep gebeurt onder een slaapnarcose met plaatselijke verdoving. Nu heb ik een bevestigingsmail gekregen waarin staat: Uw behandeling vindt plaats onder algehele anesthesie (narcose).

Ik ga morgen bellen voor meer uitleg, maar vind het allemaal toch een beetje vreemd. Ook wordt een voorschot van 1000 euro gevraagd die bij annulering NIET wordt terugbetaald. Heeft iemand nog ervaringen met de hair and beauty clinic hasselt?

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

Welkom op het forum!!

Laat ik het zacht uitdrukken: wat een byzonder consult hebben jullie gehad... Op basis waarvan hebben jullie nou uiteindelijk besloten toch jullie operatie daar te plannen????? Ik kan me niet voorstellen dat als je zo ontevreden daar weg gaat, dat je daar dan toch nog voor een operatie gaat.... Geen vertrouwen in de arts is in mijn ogen geen operatie daar....

Hebben jullie geen andere opties, om nog op consult te gaan? Je doet dit maar 1 keer he (oke, op de wissels in de toekomst na dan) maar je wilt het wel in 1 keer goed hebben toch?

Rechtsboven in het forum is een zoekfunctie. Je kunt hier op de arts, de kliniek en andere trefwoorden zoeken. Zet wel het grijze vakje voor de loep op: forums!

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.