Ga naar inhoud

Spannend!! : 2 april 2013 : Dr. Bosselaers : Heilig Hart Lier


Aanbevolen berichten

Veel succes morgen!

3400 euro.. ik ben door haar bij beaucare geopereerd voor 2650 euro. en daar krijg je ook implantaten van Sebbin...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Dana88,ja ik weet het veel geld hemaar ik ben een panikeur en wouw in een kliniek met een spoed enzo geopereerd worden :D kheb schrik van de anesthesie, vandaar een algemeen ziekenhuis :) want moest ik mij over die angst kunnen zetten was ik ook direct naar beaucare geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku allemaal! Ben om tien uur binnengegaan en om 1 uur was ik aan de beurt. Ben super blij heb 310 cc gekregen en heb niet echt pijn! Nu wil ik zo snel mogelijk ze eens defitg bekijken maar moet de bh nog aanlaten :) het viel allemaal nog wel mee, maar toch spannend hoor :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Ik heb een 5 tal weken geleden een borstvergroting ondergaan voor de spier. Nu heb ik het gevoel dat ze vanaf smorgens aan zachter worden naar de avond toe en dan als ik ga slapen en op men rug lig weer heel hard zijn. Ook heb ik nu sinds een week last van terug pijn maar enkel aan de rechterkant als ik plat lig. Het is achter de prothese om het zo te zeggen en is echt wanneer ik mijn arm dan beweeg of op hef. Is dit normaal? Vind het raar dat ik er links geen last van heb, buiten dat zien ze er beidde wel goed uit :)

Iemand ervaring? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey Bij mij zijn ze smorgens ook het zachtst .

Maar na een tijdje worden je borsten steeds zachter.

Mensen zijn echt verrast hoe ver je erin kunt knijpen en hoe zacht ze nu zijn.

Pijntjes horen er nog wel bij , ik ben meer dan een jaar po en zelfs ik heb af en toe nog een vaag steekje .

Ohjee nu ga ik het toverwoord gebruiken .... gedult !

Komt vanself goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt dus 's avonds zachtere borsten dan 's ochtends he...

Het kan zijn dat je 'snachts wat verkrampt in bed ligt? of dat het gewoon nog niet zo fijn ligt? Dan spant je spier aan en kan er nog wat vocht ontstaan...

Maar, het is een proces...

Wat missboobymoon heeft, heb ik nu ook.. Het is precies andersom als bij jou... Als ik 's ochtends nog lekker onder mijn dekbedje lig, zijn ze ongelooflijk zacht. Echt als plumpudding haha.

Overdag zijn ze gewoon lekker zacht :)

Ik denk dat het bij het herstel hoort, bij jou.. Je hoort vaker dat er pijn ontstaat bij het liggen..

Echter, als je het niet vertrouwd, moet je gewoon even je pc bellen. Je hebt immers voor je nazorg ook al dik betaald ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.