Ga naar inhoud

Spannend!! : 2 april 2013 : Dr. Bosselaers : Heilig Hart Lier


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en heb denkik dezelfde wens als iedereen hier heeft of ondertussen vervuld is namelijk borsten krijgen! Ik ben 1m 72 en weeg 74 kg. Ik kom ook maar aan een a cup momenteel. 2 april ga ik onder het mes voor mijn nieuwe borsten. Het zouden ronde prothese worden voor de spier en het zou 300 cc zijn. Ik zou graag op een volle b, kleine c uitkomen. Is dit realistisch? Want ik lees hier niet zoveel over prothese voor de spier.

Ik vind het super spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, welkom op dit forum.

Ik en nog vele hebben voor de spier, maar je hebt wel gelijk, er zijn meer achter dan voor vind ik ook.

Zelf durf ik geen cc's aan kilo's en gewicht te koppelen. Het hangt echt aan je eigen borst, plaatsing en protheses af om je ideale borst te verwezenlijken. Het kan bij een ieder zo erg verschillen. Sorry, nu weet je nog niks, maar ik zie dagelijks de borsten die gedeeld worden en het blijft me verrassen hoe anders ze allemaal zijn met misschien dezelfde grote van protheses.

Ga lekker je eigen boobyreis in en ervaar alles op een fijne manier zal ik zeggen. Snuffel even in de galerij, dan weet je gelijk wat ik bedoel. Veel leesplezier.

Ps. 300cc klinkt Nice.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Wat spannend allemaal he :)

En welkom op het forum!!

Weet je toevallig van welk merk je de prothesen krijgt en welk profiel? Dan wil ik wel eens kijken naar de projectie van je implantaten. Daar valt wel enigszins uit te halen wat voor cupmaat je ongeveer zult gaan halen :)

Veel forumplezier!

xx BB

Ps: ik heb even je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen, maar wordt je door haar in Beaucare geopereerd, want zij werkt nog op andere plaatsen. Laat maar even weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Neen ik word in Lier geopereerd en gho ik ken daar niet zo veel van en ze heeft wel iets gezegt van welk profiel maar het waren niet die echt in de hoogte uitkwamen want ik heb een redelijk brede omtrek. En het merk heeft ze niet echt vermeld enkel dat ze met deze bijna altijd werkte en dat deze levenslange garantie geven. Ik ga haar wel nog eens bellen om hier zeker van te zijn want jullie weten daar allemaal zoveel van :) en ja ik wist niet goed hoe ik dit moest plaatsen onder welk onderwerp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha oke :)

Is piepke zeker geweest haha. Die is soms sneller dan het licht ;)

hahah nope... kan het me tenminstte niet herinneren :45:

Ik heb hem nu wel naar de operatieverslagen verplaatst, stond bij voorsteltopics. Geen idee bb... toch die hacker weer hè :P;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jazeker ga je dat voelen haha

De eerste keer dat je bh uitmag :45:

Je gaat ze vasthouden ;)

Maar het went :)

xxx

haha ja idd denk ook wel dat je ze gaat vasthouden bang dat ze ervan onder weer uit vallen die prothese haha :45:

had ik wel iniedergeval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai neje en ik ben al zo een stresskip, ik denk dat ik ook mijne vriend de eerste week met kussens van mij weg houd in bed, bang voor een arm ofzo die in mijn richting zwaait, maar ale dan ben ik toch niet alleen die da gaat voelen :) @ dana, ik betaal 3400 euro voor mijn borstvergroting :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik heb precies dezelfde prothesen (Sebbin, moderate profile, rond), iets grotere maat: 330 aan de ene kant en 300 aan de andere kant. Ik ben 167cm en weeg 56 kg en wilde ook een volle C, het is een 75E! :P geworden wat ik stiekem wel super vind achteraf. Van sommige bh's pas ik ook de 75D maar die zijn iets aan de kleine kant.

Succes met je operatie! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook sebbin gekregen 325 cc anatomisch.

Heb ze pas 2 dagen dus valt nog niets over te zeggen maar mn sportbh zit vreselijk strak (70C)

Ik vind ze nu al prachtig (check fotos in mn album als je wilt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.