Ga naar inhoud

wanneer weer naar een feestje


mama80

Aanbevolen berichten

Hoi dames

Een vraagje

Wanneer kun je weer lekker naar een feestje

We hebben kaartjes voor een feestje op 9 mrt ik ben dan ruim 6 weken po

Het is een house( hardcore happy hardcore) feest

Ben nml bang dat mensen tegen me aan gaan botsen en weet niet of dit kwaad kan hihi

Ben erg in twijffel of ik zal gaan alhoewel ik er wel al kei zin in heb

Wat zouden jullie doen Lady's

thanxxx :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk te zeggen. De 1 herstelt snel van de operatie en de ander herstelt een stuk langzamer. Maar met 6 weken po zou je gewoon naar een feestje moeten kunnen gaan. Misschien wel oppassen met hard op en neer springen. 9 maart is een goede dag (ben ik jarig), komt dus vast goed. Heb je al leuke kleren op het oog? Je wil er natuurlijk op je best uit zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik denk niet dat ik zelf mee ga staan springen deze keer haha

ik voel me nu wel al goed ben nu ruim 3 weken po soms nog wel wat pijntjes maja dat hoort erbij zullen we zeggen hihi

nou ja als goed is mag en kan ik dan een gewone bh aan hihi dus moet ff kijken of dat lukt

heb al een mooi strapless truitje gescoord in de uitverkoop van guess hihi

oww dan komt het vast goed met de datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ligt geheel aan jezelf!

Ik ben ook een liefhebber van house/hardcore/early rave muziek.

Ik ben vorig jaar eind januari geopereerd en ben toen voor het eerst begin april naar Masters geweest. Dat ging goed, maar ik kon mijn armen toen nog niet fatsoenlijk gebruiken. Maar in principe zou het wel moeten kunnen, mits je je een beetje gedraagt ;) Je voelt het zelf het beste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is lang geleden dat ik es ff uit mn plaat ben gegaan haha decibel was laatste feestje voor mij ( met 2 kids ga je niet meer zo vaak)

dus we hadden kaartje ik niet meer gedacht over die bv

maar denk wel dat het moet kunnen gewoon op mn gemakkie haha

leuk dat je ook van die muziek houd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gaan wij ook altijd naar Decibel. Afgelopen jaar niet omdat we op vakantie waren ;)

Wij hebben ook 2 kinderen :D Een dochter van bijna 12 jaar en een zoon van 8 jaar.

Mijn laatste feestje was Ghosttown in November. Eerste feestje voor mij is 23 maart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dominator sla ik over....Sowieso wil ik dit jaar de kleinere en vooral goedkopere feestjes gaan pakken...

Vorig jaar bijna elke maand naar een feest geweest en ik kan je zeggen dat dat erg veel geld heeft gekost.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope slaan we ook over

we gaan vaker naar de buitenfeesten decibel , emporium enze hihi

maar idd party time heb der wel weer zin in vooral de buitenfeesjes met mn nieuwe topjes haha en mn boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.