Ga naar inhoud

Borstverkleining, spannend


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ga binnenkort een borstverkleining doen.

Ik vind het heel spannend maar kan tegelijkertijd ook niet wachten!

Ik heb een E/F cup, en ik heb er vooral psychisch last van,

Ze hangen, zitten in de weg, en maken me onzeker.

Maar ik begin steeds maar te twijfelen: ; zijn ze echt wel zo groot? Is het echt wel nodig?

Zijn er hier mensen die er hetzelfde over dacht als mij maar nu gewoon heeeel tevreden zijn?
Ik zou die verhalen graag horen..

En hoe zien ze er nu uit? Hangen ze nog? Kun je leuke bh's en bikini's kopen? (hier kijk ik heel erg naar uit!)

Ik heb best brede schouders dus ik ben bang dat als ze te klein worden het niet meer in verhouding staat :(

Verder heb ik overgewicht, niet extreem maar er mag wel wat af.

Ik ben nu een paar weken bezig en ben al een paar kilo kwijt.

Ik ben 1.65 en weeg 76 kg.

Ik stop binnenkort ook met roken, voor de operatie.

En ik weet dat als ik stop met roken, ik ook weer ga aankomen. Vind het behoorlijk demotiverend, maar ik doe mijn best.

Vind het gewoon echt heel spannend!

Liefs,

Ellerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Over een verkleining kan ik je helaas niets vertellen, maar ik hoop dat je nog van wat bvk-dames een antwoord krijgt. Er zijn hier minder bvk dan bv verhalen, maar er lopen er nog wel een paar rond :)

Heb je al een datum en een plastisch chirurg? En is alles al goedgekeurd door de verzekering?

Je zou ook eens de bvk-verhalen hier op het forum kunnen lezen. Als je linksboven op: borstenforum klikt en dan een stukje naar beneden scrollt, dan zie je staan: Operatieverslagen borstverkleining. Daar kun je al wat ervaringen lezen, als je dat nog niet gedaan hebt :)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg 20 maart een borstverkleining. heb al jaren nek en schouderklachten.

30 januari heb ik het eerste consult gehad in het E.M.C in Bosch en Duin, ik voelde me direkt op mijn gemak bij de plastisch chirurg.

je BMI moet volgens mij onder de 30 zitten, je moet nek en schouderklachten hebben en cupmaat DD of groter.

ik heb al heel wat verhalen van vrouwen gelezen die een bvk hebben laten doen en die hebben er spijt van dat ze het niet jaren eerder hebben laten doen.

we gaan er voor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.