Ga naar inhoud

Welke cupmaat gaan doen ???


Aanbevolen berichten

hee dames

a.s dinsdag heb ik mijn 2e gesprek bij dr visser in wellnesskliniek,in augustus ben ik ook geweest maar was te vroeg na mijn bevalling (Juni)

heb een keizersnee gehad en heb nog een best erge buik maarja helaas gaat dat niet 1 2 3 weg:S

ben weer druk aan het sporten maar volgens de gyn kan het maanden duren....

dr visser zei meteen zo wat heb je een dikke buikk tja duh was nog niet zoo lang geleden bevallen toch,

ze raden me toen aan om cub dubbel d te nemen :o ik schrok ik dacht zelf een c/d cub en wil het hier ook bij houden

kijk vrouwen die ook een keizersnee hebben gehad weten hoe de buik een drama is na de bevalling :P

wat is jullie mening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

amai , in juni bevallen ... normaal moet je dan een jaar wachten (las ik) > dan is je lichaam (buik én borsten) pas terug herstelt .

Weet je , een chirurg (zeker Dr Visser) probeert je borsten ook in verhouding met je lichaam te laten zijn .

Heeft ze ook gezegt waarom DD ?

Als je dan niet volledig gerecupereerd bent en met een grotere buik achterblijft dan gaan die borsten groter moeten .

Kan ook zijn dat je huid verslapt is en daarom voor een grotere prothese gegaan wordt omdat anders je borst niet mooi gevuld wordt .

Dat denk ik dan maar ben geen chirurg natuurlijk :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ja voor een borst vergroting moet je een half jaar wachten,de operatie vind ook pas plaats in januari hoor

tis gewoon weer een afspraak,tja die buik gaat zowieso weg (anders via buikplastic)ik ben zelf 163m en normaal gewicht is 60kilo

nu momenteel nog 69kilo;)maar dat komt ook wel goed

de dd zei ze idd bij mn toen postuur maarja zo ben ik normaal niet komt gewoon dat ik 2keizersnee,s kort op mekaar heb gehad

een dochtertje 3-3-2008 en dan mn zoontje heb 2reuze kindjes op de wereld gezet van beide 9pond;)

grtzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf een 'slappe' 80B en ben naar een volle C gegaan met 335cc (ben 1m66 : 56kg).

Groot genoeg voor mij hoor , vond ze zelfs té groot de eerste maanden maar dat went ...

Zou ook problemen hebben met een DD moet ik toegeven .

Wat voor cup had je dan tijdens je zwangerschappen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook een jaar of twee wat zwaarder geweest > 64kg maar zelfs dan zou ik toch ook niet met een DD willen rondlopen hoor .

Enja , toen ben ik tot 49kg vermagert maar dat was eigelijk niet zo gezond meer : beetje té fanatiek bezig en werd door mijn man met de voetjes op de grond gezet .

Enfin , wat ik wil zegge : daardoor dat mijn borsten zo slap waren denk ik (heb geen kids en ben 38jr) er zit liefst 15kg verschil op , goed kan dat niet zijn voor je huid . Ik had ook wat striempjes op mijn borsten en die zijn door de bv als sneeuw voor de zon verdwenen , ook mooi meegenomen :)

Heb je even een pb-tje gestuurd ivm foto's ook al kan je in me'n onderschrift op 'foto's' klikken en vind je het ww in mijn profiel .

Hou er toch rekening mee dat elke borst anders is en eenzelfde cc voor iedereen anders uitvalt maar dat heb je ongetwijfeld al wel gemerkt hier op 't forum .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het zowiezo best lastig om van te voren te bepalen hoe en wat. Ik krijg toch dat antwoord terug idd hoe lang ben je hoe zwaar weeg je, en daarvan is het eigenlijk afhankelijk hoe de borsten uitvallen. Daarom Ik heb ook geen idee hoe het dan gaat uitvallen bij mij.

Ik ben zelf 1.72 en weeg nu 67 kilo, voorheen altijd 58 maar dat zie ik er niet meer van komen moet ook niet zeggen de meeste, ik zie dr beter uit dan toen. Ik heb nu een 75B. Ik heb dan ook 4 kinderen gehad dus dat buikje ja heb de hoop opgegeven hahaha. Die trekt nu na de laatse 9 maanden verder niet meer echt bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ga zelf ook bij dr vissers in wellness. Ik zelf ga ook voor een 2e afspraak en mijn bv is pas voor februari... ik ben 1.63 en ongeveer 59kg... met een kleine b past dit niet bij mijn postuur en wil ik er dus iets aan doen.

Ik ben 3weken geleden op eerste consult geweest bij dr damen, ook in wellness... ik had hem verteld dat ik naar een grote volle C wou gaan en hij stelde mij dan voor om 320cc monobloc softone onder de spier met incisie onder de borstplooi te laten zetten.

Na een paar weken hier op het forum zowat te hebben rondgekeken heb ik gemerkt dat 320cc toch al een redelijke grote heeft, en heb ook schrik dat ik met een volle D uit te komen... daarom ga ik dus op 2e gesprek om raad te vragen bij dr vissers, ik heb veel goede kritiek van haar gehoord en gelezen dus ben ervan overtuigd dat zij me wel het juiste kan voorschrijve...

Ik weet ook wel dat elke borst anders uitvalt, maar heb ook echt schrik dat het te groot gaat zijn! ik heb de foto's van b-cupje juist bekeken, en dat resultaat wil ik dus bekomen, niet meer niet minder... en zij heeft zelfs meer cc erin als mij...

ik wordt er helemaal gek van :-) het zal wel normaal zijn zeker... als je ervan overtuigd bent dat je buik weggaat, en je content gaat zijn met een volle C zouden ze moeten volgen in uw raad. Natuurlijk zij weet het het best...

groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ga zelf ook bij dr vissers in wellness. Ik zelf ga ook voor een 2e afspraak en mijn bv is pas voor februari... ik ben 1.63 en ongeveer 59kg... met een kleine b past dit niet bij mijn postuur en wil ik er dus iets aan doen.

Ik ben 3weken geleden op eerste consult geweest bij dr damen, ook in wellness... ik had hem verteld dat ik naar een grote volle C wou gaan en hij stelde mij dan voor om 320cc monobloc softone onder de spier met incisie onder de borstplooi te laten zetten.

Na een paar weken hier op het forum zowat te hebben rondgekeken heb ik gemerkt dat 320cc toch al een redelijke grote heeft, en heb ook schrik dat ik met een volle D uit te komen... daarom ga ik dus op 2e gesprek om raad te vragen bij dr vissers, ik heb veel goede kritiek van haar gehoord en gelezen dus ben ervan overtuigd dat zij me wel het juiste kan voorschrijve...

Ik weet ook wel dat elke borst anders uitvalt, maar heb ook echt schrik dat het te groot gaat zijn! ik heb de foto's van b-cupje juist bekeken, en dat resultaat wil ik dus bekomen, niet meer niet minder... en zij heeft zelfs meer cc erin als mij...

ik wordt er helemaal gek van :-) het zal wel normaal zijn zeker... als je ervan overtuigd bent dat je buik weggaat, en je content gaat zijn met een volle C zouden ze moeten volgen in uw raad. Natuurlijk zij weet het het best...

groetjes Stefanie

Hoi Stefanie,

Iedereen twijfelt voordat hij een bv ondergaat en ook iedereen twijfelt over de cc's, dat was bij mij niet anders. Ik had een slappe B en wou graag een volle C en zeker niet groter. Maar na hier een aantal foto's gezien te hebben vond ik D ook ineens niet meer zo groot. Ik twijfelde heel erg tussen 245 en 295 waarbij de pc duidelijk zei, dat het 1 een C zou worden en het ander een D. Bij het passen vond ik 295 mooier maar een D, zou dat niet te groot worden. Na lang denken en vooral veel lezen hier toch voor 295 gekozen en nu heb ik een D cup en ik ben zo ontzettend blij dat ik ze niet kleiner heb. Wat ik egenlijk wil zeggen is wat iedereen hier zegt...bij twijfel...de grootste nemen!!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Kelly!

Hierbij zijn nog niet al mijn twijfels maar toch al weer een deel weggevallen... als je altijd een a of b hebt gehad lijkt een D immens... maar idd... ik wil da het resultaat zeker gezien wordt, ik betaal geld voor iets wat moet opvallen vind ik!!

die 2e consult komt er zowieso, en wat de dokter dan zegt, dat wordt het... ik heb bredere schouders en door een vroegere operatie zal mijn buik nooit plat zijn... daardoor vind ik dat mijn borsten ook een stuk groter moeten in verhouding met de rest...

de D schrikt gewoon af, en ik zie vaak dat mensen hier zeggen dat er bij twijfel de grootste maat meestal het beste is, maar toch ,in mezelf.... iedereen vreest voor een resultaat dat niet perfect is... heowel ik van dr vissers al veel goede en mooie resultaten van heb gelezen en gezien... ze zal dan ook wel het beste weten hoe en wat...

alvast bedankt! je hebt me duidelijk gemaakt dat een D niet moet afschrikken, dat het best mooi kan zijn!! iedereen wilt altijd wel groter en dikker :-)

zou ik je ww mogen van je foto's? ben echt benieuwd

groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee dames

nou vandaag mn concult gehad:)

vandaag was ze al een stuk vrolijker als de vorige keer hahaha ze zei meteen ow je bent een stuk slanger :P

we hebben dus weer gekeken en ik gaf aan dat ik een grote c/kleine d wilde

en ze kwam dus uit op 400cc nu is mijn vraag is dit niet mega groot????volgens haar niet

maar vind best veel klinken hahahha

wie heeft dit ook en heeft wat foto.s voor me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Kelly!

Hierbij zijn nog niet al mijn twijfels maar toch al weer een deel weggevallen... als je altijd een a of b hebt gehad lijkt een D immens... maar idd... ik wil da het resultaat zeker gezien wordt, ik betaal geld voor iets wat moet opvallen vind ik!!

die 2e consult komt er zowieso, en wat de dokter dan zegt, dat wordt het... ik heb bredere schouders en door een vroegere operatie zal mijn buik nooit plat zijn... daardoor vind ik dat mijn borsten ook een stuk groter moeten in verhouding met de rest...

de D schrikt gewoon af, en ik zie vaak dat mensen hier zeggen dat er bij twijfel de grootste maat meestal het beste is, maar toch ,in mezelf.... iedereen vreest voor een resultaat dat niet perfect is... heowel ik van dr vissers al veel goede en mooie resultaten van heb gelezen en gezien... ze zal dan ook wel het beste weten hoe en wat...

alvast bedankt! je hebt me duidelijk gemaakt dat een D niet moet afschrikken, dat het best mooi kan zijn!! iedereen wilt altijd wel groter en dikker :-)

zou ik je ww mogen van je foto's? ben echt benieuwd

groetjes Stefanie

Ik heb je net mijn ww gestuurd!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kelly

ik heb je foto,s bekeken en ze zijn erg mooi geworden:):) weet je wat me opvalt

dat als je niet een mega maat heb(zoals vaak die tv sterren) dan lijken ze gewoon zoooo echt :123:

dat had ik nooit verwacht kan niet wachten tot ik de mijne heb :43:

Dank je Patricia, ik ben er ook erg blij mee.

Die van jou worden vast net zo mooi!! :rolleyes:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.