Ga naar inhoud

Nieuweling komt even Hallo zeggen ^^


Jennii

Aanbevolen berichten

Hoii iedereen !

Ik kom me hier even voorstellen ^^

Ik ben Jennii, 25jaar en woonachtig in Tongeren.

Al mijn hele leven ben met mijn spiegelbeeld geconfronteerd met mijn kleine borsten.

Ik ben de enige in onze familie met amper een kleine B-cup en mijn zwangerschap heeft het nog erger gemaakt, beetje hangerig nu. Dus absoluut niet aantrekkelijk.

Sinds anderhalf jaar ben ik overal informatie aan het zoeken geweest over borstvergrotingen qua ervaringen enzo want je wilt natuurlijk niet teleurgesteld worden.

Maar nu is het eindelijk zover voor mij, het nodige geld is eindelijk gespaard en wil ik de stap zetten ervoor.

Ik wil gewoon vol trots in de spiegel kijken..

x.Jennii

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01: natuurlijk als eerste welkom in boobieland!!

heb je al een kliniek uitgezocht waar je heen gaat ,en weet je al hoeveel CC je zou willen ,of op wat voor maat je uit wilt gaan komen...

mja als je als enige in de familie een b cup heeft en die ook nog eens na een zwangerschap het nog minder doet lijken ,pff ,snap dat je ermee zit .

ik had zelf een lege c cup ,vanwege het borstvoeding geven ,vond dat zo zonde,weg mooie boobies.hihi.

Dat trots in de spiegel kijken gaat zeker lukken,meesten van ons hier zijn super happy na het eindresultaat :)

Veel forum plzier alvast. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlinder !

Qua kliniek weet ik nog niet zeker, mijn moeder gaf me de raad om bij A.van garsse te gaan in Tongeren.

Zij heeft een verkleining laten doen door deze chirurg en was zeer tevreden.

De grootte heb ik zo'n beetje in mijn hoofd zitten maar hoeveel dit precies bedraagt weet ik niet zeker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

jah, het spiegelbeeld is niet altijd alles :)

Goh, als je moeder zelfs een borstverkleining heeft laten doen, dan zal je b-cup idd een heel verschil zijn met de rest van de familie.

Ikzelf ga in Global Care Clinic in Zolder.

Hier ga je veel informatie en goede raad vinden! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Welkom op dit prachtige en vooral informatieve forum :136:

Mijn advies is vooral bij meerdere klinieken op consult te gaan. Je moeder is voor een borstverkleining gegaan, maar dat is een ander iets als een borstvergroting hoor ;)

Succes en vooral heel veel plezier op dit forum!

Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.