Ga naar inhoud

Jootje : 15 april 2013 : Dr. Eltahir : UMCG


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Op maandag 18 maart word ik geopereerd in het UMCG door dr. Eltahir (borstverkleining). Momenteel heb ik cup 75 HH en hopelijk straks een 75E. Verder krijg ik die dag ook een buikwandcorrectie, dus er staat nogal wat te gebeuren.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,

Jootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Jootje!

Fijn dat je geholpen gaat worden, het is wel een hele ingreep die bvk en bwc tegelijk maar dan ben je er wel in 1 keer vanaf. Spannend voor je, maar komt helemaal goed. Succes met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wat fijn dat je eindelijk van een flinke last af zult zijn! Je zult er vast heel erg naar uit kijken :)

Ik pas je titel van dit topic even aan en verhuis je naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie :)

Heel veel succes met aftellen en veel lees- en forumplezier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Jootje!


Spannend!

Ik word zelf 13 maart geopereerd, maar dan in het Martini Ziekenhuis.

Een collega van mij heeft een borstverkleining laten doen door Dr Eltahir.

Ze is erg tevreden met het resultaat, en ze was ook zeer te spreken over hoe hij meeleefde, zeer fijne man dus.

Ik word geopereerd door Dr Vooijs, ik hoop dat deze dokter ook zo goed is!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Jootje,

Wow spannend 2 ingrepen in 1. Moet je dan ook langer in het ziekenhuis verblijven?

Ik wens je veel succes met aftellen en als je wat wilt vragen ..stel die gerust.

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Helaas is de operatie uitgesteld tot 15 april a.s. i.v.m. onverwachte afwezigheid van de chirurg.

@ Ellerie Bij het eerste consult vond ik dr Eltahir een hele aardige man, die uitgebreid de tijd voor me nam. Fijn om te horen dat je collega blij is met het eindresultaat. Hopelijk ben ik dat straks ook.

Begin het behoorlijk spannend te vinden allemaal.

@ Angel Waarschijnlijk hoef ik maar 1 dag langer te blijven dan na alleen een bvk. Valt reuze mee dus.

Yootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.