Ga naar inhoud

70AA1980 : 14 februari 2013 : Dr. Tjong : Maasstad Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ik ben ee vrouw van 32 jaar en over een paar dagen gaat een lang gekoesterde droom eindelijk in vervulling. Ik krijg een borstvergroting. Ik heb nooit grote borsten gehad, 70B. Maar na de geboorte van mijn zoon en een paar maanden bortsvoeding bleef er weinig van over, 70 AA.

Ik word geopereerd in het maasstadziekenhuis door dokter Tjong. Ben zeer benieuwd naar het resultaat. Zeker omdat ik van tevoren niet precies kon doorgeven hoe groot ze worden. De arts bepaalt tijdens de operatie wat mooi staat bij mijn lichaam. Heb natuurlijk wel een richtlijn gegeven want ik wil ze zeker niet te groot.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dokter Tjong??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nee heb geen passessie gehad. Hij heeft wel aangegeven wat er ongeveer in gaat aan cc. Heb heel veel goede verhalen over hem gehoord dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen.

Maar nu het dichter bij komt ben ik toch wel zenuwachtig. Heb voor de operatie nog wel een gesprek met hem en ga dan ook nog wel aangeven welke cup ik wil.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Spannend he, zo een borstvergroting!! Zeker als je op het oordeel van je pc moet vertrouwen :unsure: Dat zou ik wel echt eng vinden, helemaal blanco die tafel op gaan haha. Maar ik vind het super dat jij dat wel gewoon doet. Het scheelt natuurlijk als je goede verhalen over een pc gehoord hebt!!

Je zou rechtsboven de zoekfunctie eens kunnen gebruiken, om te zien of er iets over hem bekend is hier op het forum.. Ik ben hem nog niet tegengekomen in een topic, maar dat zegt niet alles :)

Gewoon zijn naam intikken, en dan het grijze vakje voor de loep op: forums zetten en dan kun je zien of er resultaten gevonden worden!

Wanneer wordt je precies geopereerd? Dan kan ik je titel van dit topic helemaal kloppend maken :)

Ik heb je ook alvast verhuisd naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie gewoon blijven gebruiken :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.