Ga naar inhoud

CandyPrincess : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey lotgenootjes!

Het is mijn eerste post op een forum, dus zal ik me eerst kort voorstellen.

Ik ben een meisje (begin de twintig), die voor het eerst haar volledig verhaal verteld.

Vroeger was ik nooit het populaire meisje op school en ik had echt platte borsten (AA/A cup)! Voor mijn lichamelijke toestand nam ik medicatie waardoor ik veel was bijgekomen, waardoor ik een B cup had. Na mijn behandeling kreeg ik mijn oude figuur en jammer genoeg mijn oude borsten terug, maar met paar striemen en uitzakkingen erbij.

Wat wou ik toch zo graag een borstvergroting voor strakke borsten! Ik vond de man die mijn droom kon waarmaken: Dr Plovier. Hij gaf me 350 CC, ronde prothesen, achter de spier. Ik was door het dolle heen! Alles verliep naar wens. De littekens vielen mee. Ik had een kleine C cup en mijn borstcomplexen werden weggespoeld. Goed nieuws!

Ik ben nog steeds tevreden van de operatie, omdat hij me gaf wat ik toen vroeg. Ik durfde niet groter te gaan omdat ik het te drastisch vond. Nu 2 jaar later wil ik naar een D Cup gaan, omdat in profiel het beter zou uitkomen met mijn poep en ik nog steeds BH's met vullingen draag die beter bij mijn figuur staan.

Ik wil ook een oorcorrectie bij hem ondergaan, omdat k flaporen heb en mijn lange haren deze bedekken. Een opsteekkapseltje of zwampartijtje is door de flaporen niet mogelijk. Ik haat ze echt!

Heeft iemand ervaring met Dr Plovier zijn oorcorrecties? Het is moeilijk foto's te vinden. Of kent iemand een website of een andere persoon?

Ik ging deze week op consultatie bij Dr Plovier en hij stelde 500-600 CC voor. Ik ben enerzijdsbang voor het omgekeerde effect (van niets naar iets dat helemaal niet natuurlijk eruitziet -> 2 balonnen) en anderzijds wil ik terug niet te klein gaan. Hij zal dit uitmeten op de operatie zelf en ik ben er zeker van dat we op dezelfde golflengte zaten. Wat denken jullie hierover?

Ik ben ook bang voor toekomstige bevallingen. Zullen bevallingen mijn borsten vervormen?

Kan je ook achteraf nog kleiner gaan (omdat je al bv 50 bent) zonder je spier te uitgerokken is?

Alvast Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik snap al je vragen! Tijgertje heeft volgens mij ook een oorcorrectie laten doen bij dr. Plovier. Ik persoonlijk zou op zijn advies vertrouwen, het is een kundig pc en als je hem foto's laat zien van wat je graag wilt dan weet hij wat je nodig hebt om dat te bereiken. Zelf heb ik een week geleden bij hem mijn 400cc medium protheses ingeruild voor 600 cc high profile protheses. Ik ben erg blij tot nu toe!

Hoe het zit met bevallingen durf ik je niet te zeggen, ik heb het zelf pas gedaan na mijn bevallingen. En de vraag over later terug kleiner kan ik ook niet goed beantwoorden. Ik denk dat het wel kan, maar dat je dan waarschijnlijk ook een lift nodig gaat hebben omdat je huid dan uitgerekt is.

Succes met je keuze!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een oorcorrectie gehad bij beaucare door dokter sara ulens.. ben er tevreden over alleen in het begin waren ze echt plat plat, nu niet meer zo plat maar zeker geen flaporen meer.. heb er geen spijt van, had het jaren eerder moeten doen, ik had plaatselijke verdoving en t stelde echt niets voor, alleen die tulband was ff vervelend hahaha.. (leek op een paasei)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb momenteel ronde protheses van 350 cc, hoog profiel. Ik had oorspronkelijk een AA-tje. Ik heb met deze protheses een kleine C. GRaag had ik een grote D gewild. De dokter stelde 500-600cc voor. Ik volg hem hier in. Hij twijfelde tussen hoog profiel en extra hoog profiel. Dit zou op de dag van de operatie worden uitgemeten.

Ik had graag een idee gehad over hoe zo'n prothesen met extra hoog profiel eruitziet en eventuele ervaringen. Zo kan ik mijn mening op de dag van de operatie meedelen. Heeft iemand enige ervaring? De dokter weet dat ik geen "balloneffect" wil. Ik ben vrij tenger gebouwd dus ik heb zowieso wel hoog profiel nodig, anders wordt het plat en breed. Ondanks mijnvertrouwen in zijn deskundigheid, ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen en eventuele foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor zover ik er kennis van heb ga je met 500cc high iets minder projectie krijgen dan met 500cc extra high, gewoon omdat bij EH de siliconen mider breedte hebben om te "zitten" (=minder breed)

Ikzelf heb extra high, ik denk door een combinatie van smal zijn en keuze van pc. hij hebruikt vaak dat profiel. Ben nog maar iets meer dan een week geholpen dus je kan nog niet echt zeggen hoe het gaat uitvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel ronde protheses van 350 cc, hoog profiel. Ik had oorspronkelijk een AA-tje. Ik heb met deze protheses een kleine C. GRaag had ik een grote D gewild. De dokter stelde 500-600cc voor. Ik volg hem hier in. Hij twijfelde tussen hoog profiel en extra hoog profiel. Dit zou op de dag van de operatie worden uitgemeten.

Ik had graag een idee gehad over hoe zo'n prothesen met extra hoog profiel eruitziet en eventuele ervaringen. Zo kan ik mijn mening op de dag van de operatie meedelen. Heeft iemand enige ervaring? De dokter weet dat ik geen "balloneffect" wil. Ik ben vrij tenger gebouwd dus ik heb zowieso wel hoog profiel nodig, anders wordt het plat en breed. Ondanks mijnvertrouwen in zijn deskundigheid, ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen en eventuele foto's!

Hi,

Waar ga je het laten doen? en weet je welk merk protheses je krijgt?

Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik heb 375cc rond high profile dual plane en vind ze te klein. Ik wil een grote D dus zit er aan te denken om ook richting 500-600cc te gaan.

Ik heb helaas geen ervaring met extra high profile maar gelukkig weet de dokter dat je geen balloneffect wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had eerst high profile, maar binnen 1 jaar had ik weer erge uitgezakte, lege borsten.

Ik ben terug gegaan naar de PC, en toen hebben we besloten om een wissel te doen met extra high profile.

Ik ben bijna 49 dus best al wel een uitgezakte huid, maar ik ben nu heel blij, na bijna 8 maanden po, ben ik nog steeds blij dat ik die 2e wissel heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had eerst high profile, maar binnen 1 jaar had ik weer erge uitgezakte, lege borsten.

Ik ben terug gegaan naar de PC, en toen hebben we besloten om een wissel te doen met extra high profile.

Ik ben bijna 49 dus best al wel een uitgezakte huid, maar ik ben nu heel blij, na bijna 8 maanden po, ben ik nog steeds blij dat ik die 2e wissel heb gedaan.

Blij om nog iemand te horen met ervaring hieromtrent. Ik ben 40 kilo afgevallen dus ik zit methetzelfde probleem wat! Ik ben zeer blij om te hore dat je nu blij bent met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Waar ga je het laten doen? en weet je welk merk protheses je krijgt?

Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik heb 375cc rond high profile dual plane en vind ze te klein. Ik wil een grote D dus zit er aan te denken om ook richting 500-600cc te gaan.

Ik heb helaas geen ervaring met extra high profile maar gelukkig weet de dokter dat je geen balloneffect wil!

Het is een twijfelgeval é! IIk ben zeer blij dat iemand hetzelfde ervaart als mij! Dr. Plovier heeft hiermee ervaringen. Hij werkt met Natrelle, etc. Hij werkt met betrouwbaar materiaal. Zijn prijzen vallen goed mee. En ik heb het gevoel dat hij wel op dezelfde golflengte zit met de patiënt. Vraag zeker naar voorbeeldjes van de pc. Zo zie je zijn werk en het resultaat. Na consultatie was ik overtuigd, maar ik heb te lang gewacht om de knoop door te hakken ;-). De voorbeeldjes zagen er zeer goed uit. De vraag is natuurlijk past het bij mij. Welke cup heb je nu misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou ook naar plovier maar door schuldgevoel over geld etc heb ik consult daar niet afgewacht en verdonck vastgelegd. Maar ik denk dat hij ook wel een bekwaam PC is. Al ziet hij er een beetje... Anders uit.

Hij heeft wel de reputatie van groot te houden, dus als dat is wat je wilt. Je kan steeds wel vragen wat zijn opinie is over het al dan niet bij je lichaam passn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft wel de reputatie van groot te houden, dus als dat is wat je wilt. Je kan steeds wel vragen wat zijn opinie is over het al dan niet bij je lichaam passen denk ik.

Plovier vind alles al heel snel bij iemands lichaam passen denk ik :45:

Maar als het ook past kwa afmetingen , dan past het hè ;)

Maar zoals Lahja al aangaf : Extra High profile is smaller, en heeft meer volume naar voren toe :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou ook naar plovier maar door schuldgevoel over geld etc heb ik consult daar niet afgewacht en verdonck vastgelegd. Maar ik denk dat hij ook wel een bekwaam PC is. Al ziet hij er een beetje... Anders uit. Hij heeft wel de reputatie van groot te houden, dus als dat is wat je wilt. Je kan steeds wel vragen wat zijn opinie is over het al dan niet bij je lichaam passn denk ik.

Een reputatie ....

Ik ben het daar niet mee eens eigenlijk.

Ik wou een kleine C en gaf me ook eenkleine C. Hij kijkt naar foto's, waarin je aangeeft wat je mooi vindt.

Hij zegt zelf dat schoonheid een persoonlijke smaak is. Als jij groot wilt, zal hij groot geven vandaar misschien die reputaite. Maar hij heeft mij nooit gepusht of aangeraden om groter te gaan. Ik heb hem graag :-D! Ik vind hem zo vriendelijk. Allen naar Plovier :-D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier vind alles al heel snel bij iemands lichaam passen denk ik :45:

Maar als het ook past kwa afmetingen , dan past het hè ;)

Maar zoals Lahja al aangaf : Extra High profile is smaller, en heeft meer volume naar voren toe :35:

Extra high profile wordt het :-D!

Ik wil niet breed en plat zijn. HEb jij je boobs gedaan?

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een reputatie ....

Ik ben het daar niet mee eens eigenlijk.

Ik wou een kleine C en gaf me ook eenkleine C. Hij kijkt naar foto's, waarin je aangeeft wat je mooi vindt.

Hij zegt zelf dat schoonheid een persoonlijke smaak is. Als jij groot wilt, zal hij groot geven vandaar misschien die reputaite. Maar hij heeft mij nooit gepusht of aangeraden om groter te gaan. Ik heb hem graag :-D! Ik vind hem zo vriendelijk. Allen naar Plovier :-D!

Krijg je procenten? :45:

Nee even serieus, hij plaatst wel degelijk vaak groter dan afgesproken, met alle mogelijke risico's van dien. Je mag hem graag hebben hoor, dat zijn er meer hier, maar dat wil niet zeggen dat hij altijd doet wat afgesproken is haha.

Gelukkig bij jou wel, geluksvogel ;)

Hij zal trouwens ook niet pushen om groter te gaan, dat is niet wat hij doet!! Hij gaat gewoon groter als er niet heel duidelijk gezegd wordt: Dít is absoluut maximum ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je procenten? :45:

Nee even serieus, hij plaatst wel degelijk vaak groter dan afgesproken, met alle mogelijke risico's van dien. Je mag hem graag hebben hoor, dat zijn er meer hier, maar dat wil niet zeggen dat hij altijd doet wat afgesproken is haha.

Gelukkig bij jou wel, geluksvogel ;)

Hij zal trouwens ook niet pushen om groter te gaan, dat is niet wat hij doet!! Hij gaat gewoon groter als er niet heel duidelijk gezegd wordt: Dít is absoluut maximum ;)

xxx BB

Jij lijkt me meer ervaring te hebben dan ik. Ik vind het heel leuk dat je me meedeelt dat je moet zeggen: dit is maximum. Ik wil niet te groot gaan natuurlijk. Ik denk dat je met je PC op één lijn moet zitten. Bij iedereen is dat iemand anders. Ik wou ronde protheses en ook een D. HEt is moeilijk iemand te vinden die hiervoor open staat. Het is meestal anatomisch. Dat is een persoonlijke voorkeur. Ik had uitgezakt weefsel en anatomisch ging volgens mij nog uitgezakter doen lijken. PErsoonlijk raad ik hem aan, maar een vriendin van me voelde zich beter bij andere PC. HEb jij een BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi meiden,

Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, maar ik heb een probleem en hoop op enig advies. Ik had oorspronkelijk een AA'tje. Ik ben eens 30 kilo bijgekomen en kreeg van langdurig motilium gebruik een soort van melkproductie... . Groter dan een kleine B ben ik nooit geweest.

Ik heb een BV gehad met 350 cc -> eindresultaat:kleine C.

Ik heb op dit moment geen klachten. Tuurlijk ziet de ene borst er misschien wat anders uit dan de andere maar goed niets opmerkelijk. Ik hou van een grote D tot zelfs DD look. Ik ben best groot (172-173 cm) en weeg begin 50 kilo. Ik wil niet "te fake" lijken, maar mensen laten twijfelen is dit nu echt of niet? Niet dat mensen zeker weten dat het fake is. Daarom wil ik het ook achter de spier (zoals ik nu heb).

Ik ben in mijn twingierjaren en ik sta zoals velen niet stil bij de gevolgen voor later. Na wat research te doen (veel meer dan bij mijn BV). Begin ik te twijfelen aan wat de risoco's zijn op latere termijn. Mijn PC zegt dat aangezien ik heel weinig eigenweefsel had mijn borst niet snel gaat verouderen (lees: doorhangen) omdat de prothese blijft zitten. Hetzelfde voor zwangerschappen.

Is dit ook zo? Heeft iemand ervaringen hiermee?

Ik heb risico's gelezen over grote implantaten zoals het sneller verouderen van de borst (hangen), het zakken van de prothese. Ik zou zowieso een prothesewissel willen want heb deindruk dat mijn huidige prothese voelbaar is aan mijn borstbeen alsof de prothese de breed is voor mijn ribbenkast.

Kan iemand me helpen aub?

grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb risico's gelezen over grote implantaten zoals het sneller verouderen van de borst (hangen), het zakken van de prothese. Ik zou zowieso een prothesewissel willen want heb deindruk dat mijn huidige prothese voelbaar is aan mijn borstbeen alsof de prothese de breed is voor mijn ribbenkast.

Kan iemand me helpen aub?

grts.

Het voelt alsof je prothese te breed is voor je ribbenkast?

Dit zou best kunnen natuurlijk, alleen is het dan erg dubbel om een grotere prothese te krijgen want deze is dan nóg breder. :17:

Sja, wat zijn 'risico's ' en wat zijn grote implantaten?

Ik denk dat er een risico is kwa breedte ( zoals je zelf al schrijft), een groter (lees breder) implantaat vergroot het risico op een uniboob.

De implantaten raken elkaar dan in het midden zoals hieronder op de linkerfoto te zien is.

Symmastia.png

Dan zijn er nog wat nadelen zoals de grootte van de boobs over een aantal jaren. Wat doe je over 12 jaar?

Wéér een vergroting...? Om de huid te vullen die inmiddels opgerekt is kun je niet kleiner?

Of ga je wel kleiner en ga je voor een borstlift met minder cc's?

Ik heb geen idee wat je bedoelt met "grotere implantaten" maar ik denk dat je tot en met cup F nog enigzins redelijk kan slagen kwa kleding, bikini's en bh's en dat alles daarboven een doffe ellende is ;)

Verder denk ik dat de risico's gelijk blijven als bij een operatie met bijv 200cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met groter bedoel ik een D tot een DD. Voor mij persoonlijk zou dat het maximum zijn. Ik vind elk paar borsten mooi, maar moet bij je passen. Ik zou niet staan met een F cup.

Ik denk dat ik nog eens een afspraak zal nemen voor dit te bespreken.

Ik zou 500-600cc krijgen voor een grote D. Ik denk niet dat het implantaat te breed is. Zo lijkt het niet alvast, integendeel. Maar de prothese is voelbaar. IS dat normaal?

Bedankt voor je uitleg!

Nu Pc zou het wel uitrekenen tijdens operatie zelf, maar goed ;-).

Ik zou dan eerder opteren voor een lift denk ik. Ik zie op tegen een ankerlift, maar heb hier al mooie resultaten gezien dus die optie blijft zeker open! Ik wilvooral straie voorkomen na mijn 2de BV. Ik zal misschien ooit zwanger worden. Dat houdt me ook bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelt alsof je prothese te breed is voor je ribbenkast?

Dit zou best kunnen natuurlijk, alleen is het dan erg dubbel om een grotere prothese te krijgen want deze is dan nóg breder. :17:

Sja, wat zijn 'risico's ' en wat zijn grote implantaten?

Ik denk dat er een risico is kwa breedte ( zoals je zelf al schrijft), een groter (lees breder) implantaat vergroot het risico op een uniboob.

De implantaten raken elkaar dan in het midden zoals hieronder op de linkerfoto te zien is.

Symmastia.png

Dan zijn er nog wat nadelen zoals de grootte van de boobs over een aantal jaren. Wat doe je over 12 jaar?

Wéér een vergroting...? Om de huid te vullen die inmiddels opgerekt is kun je niet kleiner?

Of ga je wel kleiner en ga je voor een borstlift met minder cc's?

Ik heb geen idee wat je bedoelt met "grotere implantaten" maar ik denk dat je tot en met cup F nog enigzins redelijk kan slagen kwa kleding, bikini's en bh's en dat alles daarboven een doffe ellende is ;)

Verder denk ik dat de risico's gelijk blijven als bij een operatie met bijv 200cc.

Uhhh dit bedoelen ze toch niet met .. wil je de borsten bij elkaar ? :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhhh dit bedoelen ze toch niet met .. wil je de borsten bij elkaar ? :104:

haha, nee, dat bedoelen ze niet, twijfelkont :45:

zo dit wil ik ook niet hoor......was aan het twijfelen tussen 610 en 680..... :93:

Nu weet ik zeker dat ik 610cc ga doen!!!

En bij jou is het juist dáárom heel verstandig dat je de 610 neemt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhhh dit bedoelen ze toch niet met .. wil je de borsten bij elkaar ? :104:

Nee hoor, wat je op de foto ziet is een complicatie en dat heet Uniboob, oftewel Symmastia. Dat kan gebeuren als er te brede implantaten geplaatst worden.

Zo hoort het dus niet! Ook al wil jij je "borsten bij elkaar", dan nog krijg je niet dat resultaat zoals op de foto te zien is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.