Ga naar inhoud

Kim: 23 maart 2013: Dr Jeff Hoeybergs: Hofkliniek


Aanbevolen berichten

In België is er veel haat voor deze man omdat hij een aantal jaar geleden een paar x in de 'dag allemaal' (Belgisch magazine) heeft gestaan omwille van affaires in zijn privé leven en dit en dat.. En daarom breken mensen hem zo graag af door wss heel wat valse 'verslagjes' op internet te zetten.. Maar, ik ken mensen die bij hem geholpen zijn die mensen zijn zo tevreden van zijn werk en over zijn persoonlijkheid..

Xoxo sillis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

In België is er veel haat voor deze man omdat hij een aantal jaar geleden een paar x in de 'dag allemaal' (Belgisch magazine) heeft gestaan omwille van affaires in zijn privé leven en dit en dat.. En daarom breken mensen hem zo graag af door wss heel wat valse 'verslagjes' op internet te zetten.. Maar, ik ken mensen die bij hem geholpen zijn die mensen zijn zo tevreden van zijn werk en over zijn persoonlijkheid..

Xoxo sillis

De linken die ik genoteerd heb komen uit o.a. the UK. Volgens mij kijken ze daar geen "Dag Allemaal".

Neemt niet weg dat er in Be en NL vast en zeker verhalen rondzwerven van mensen die niet waar zijn, of maar voor een deel waar zijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het gaat mij ook totaal niet over zijn persoonlijkheid.Hoe iemand in zijn privéleven is maakt mij geen zier uit :)

Gelukkig lopen er ook voorstanders van hem op dit forum! Dat is fijn voor de mensen die nog moeten geopereerd worden of al geopereerd zijn. En dat meen ik echt.

Maar ik zou never ever door hem geopereerd willen worden, al kreeg ik er geld bij ;)

Ieder zijn mening hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhhhh, ik heb even gekeken naar die andere voorstanders die hier de laatste dagen waren, die profielen bleken niet volledig op waarheid gebaseerd als ik het zo netjes genoeg uit druk. Dit wilde ik nog even kwijt :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is een vreselijk vulgaire vent. Bij hem zou ik me zeker niet op mijn gemak voelen, terwijl dit wel belangrijk is. Reputaties kunnen natuurlijk veel kapot maken maar daar heeft hij in de eerste plaats zelf voor gezorgd om als een
ongemanierde boer vrouwen op TV te beledigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is een vreselijk vulgaire vent. Bij hem zou ik me zeker niet op mijn gemak voelen, terwijl dit wel belangrijk is. Reputaties kunnen natuurlijk veel kapot maken maar daar heeft hij in de eerste plaats zelf voor gezorgd om als een

ongemanierde boer vrouwen op TV te beledigen.

AMEN! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg Kimberley, je wilde zo graag ervaringen over deze man weten en er worden hier genoeg dingen voor je gepost. Gisteravond laat was je nog online volgens het forum, echter geef je geen enkele reactie hier meer op je eigen topic sinds de 9e. Waarom niet? Als je zelf andere, positieve verhalen hebt gelezen dan ben ik erg nieuwsgierig. Ik vind het een beetje onbeleefd van je dat je noet even piepke bedankt die duidelijke links heeft aangedragen, omdat je zelf vroeg om concrete verhalen. Het filmpje is niet van gisteren nee, maar juist als je weet dat iets op internet gezet gaat worden, dan let je extra op dat je jezelf goed presenteert lijkt mij. Dat hechten kaan ik zelfs beter! Maar op de inhoud van het filmpje ga ik verder niet in. Dat kan iedereen zelf bekijken en beoordelen.

Je bent weet een dagje dichterbij dat je je zuurverdiende geld gaat geven aan iemand die vrouwen duidelijk niet respecteerd. Zonde, zou het liever geven aan iemand die echt liefde heeft voor het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nu online... reactie graag! Of ben je boos op me?

Misschien is ze gewoon fake! :) Als ik toch zo overtuigd was van mijn arts bleef ik mijn keuze toch verdedigen, en als ik van gedacht verander zou zijn zou ik het ook zeggen.

Hoewel ik wel kan begrijpen dat zo'n negatieve reacties niet fijn zijn, al waren de reacties op de dokter bedoelt en niet op Kim zelf :) Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is ze gewoon fake! :) Als ik toch zo overtuigd was van mijn arts bleef ik mijn keuze toch verdedigen, en als ik van gedacht verander zou zijn zou ik het ook zeggen.

Hoewel ik wel kan begrijpen dat zo'n negatieve reacties niet fijn zijn, al waren de reacties op de dokter bedoelt en niet op Kim zelf :) Toch?

Neeee ze is niet fake, dat kun je aannemen ;)

Ik kan me voorstellen dat het 'vechten tegen de bierkaai' is als je hier schrijft, en er komt alleen maar steeds meer negativiteit bij.

Is niemands schuld, en daar is het forum ook voor... ook de negatieve verhalen mogen geschreven worden :35:

Maar als ik in Kim's schoenen stond dan had ik er mijn buik ook even van vol, van al die 'trutten' :45: Jullie snappen wel wat ik bedoel hè, als de wind niet meewaait in de richting die je wil, dan is het de wind zijn schuld dat het tegenzit. Wij zijn nu dus even de wind :P

Ik denk dat Kim het allemaal even moet laten bezinken.

We lezen het wel tegen de tijd dat het zover is, of niet natuurlijk.

Hoe dan ook Kim, mocht je besluiten om toch voor deze chirurg te kiezen, dan is dat je goed recht en rest ons niets anders dan je te volgen in je aanloop en herstel na de operatie en de andere vragen die je wellicht nog hebt te beantwoorden.

Ieder is vrij om te doen waar hij/zij zich goed bij voelt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel het ook echt niet tegen Kim persoonlijk, maak me vooral zorgen om haar. Het zou zo verschrikkelijk jammer zijn al ze achteraf toch spijt gaat krijgen van haar keuze in pc.

Natuurlijk is het mensenwerk en elke ingreep is er 1 en kan altijd fout gaan. Echter heb je bij sommige artsen meer kans op een resultaat die je liever niet had gehad of complicaties. Zoals ik al schreef heb ik op de site van de hofkliniek gekeken naar de prijzen daar omdat ik verwacht had dat het vrij goedkoop zou zijn, maar niks is minder waar. Om het geld gaat het dus echt niet en heeft Kim bewust voor deze man gekozen. Toch ben ik benieuwd of ze meerdere consulten heeft gehad bij verschillende pc's. Dat ik haar keuze niet snap, geeft haar echt niet minder het recht om zich wel door hem te laten opereren.

Ik hoop echt dat als Kim wat meer gecalmeerd is, ze even een reactie plaatst en natuurlijk hoop ik echt dat het bij haar allemaal voorspoedig verloopt, zonder complicaties en met het resultaat waar ze op hoopt. Je gunt toch niemand een slechte ervaring...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel het ook echt niet tegen Kim persoonlijk, maak me vooral zorgen om haar. Het zou zo verschrikkelijk jammer zijn al ze achteraf toch spijt gaat krijgen van haar keuze in pc.

Natuurlijk is het mensenwerk en elke ingreep is er 1 en kan altijd fout gaan. Echter heb je bij sommige artsen meer kans op een resultaat die je liever niet had gehad of complicaties. Zoals ik al schreef heb ik op de site van de hofkliniek gekeken naar de prijzen daar omdat ik verwacht had dat het vrij goedkoop zou zijn, maar niks is minder waar. Om het geld gaat het dus echt niet en heeft Kim bewust voor deze man gekozen. Toch ben ik benieuwd of ze meerdere consulten heeft gehad bij verschillende pc's. Dat ik haar keuze niet snap, geeft haar echt niet minder het recht om zich wel door hem te laten opereren.

Ik hoop echt dat als Kim wat meer gecalmeerd is, ze even een reactie plaatst en natuurlijk hoop ik echt dat het bij haar allemaal voorspoedig verloopt, zonder complicaties en met het resultaat waar ze op hoopt. Je gunt toch niemand een slechte ervaring...

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even mee gelezen en het filmpje bekeken ( heb het halverwege afgezet brrr )

kan me voorstellen idd als ze zelf een goed gevoel bij deze pc heeft en ze er hier iets over post zonder te weten dat het niet zo'n fijne pc en dan een hele lading over hem krijgt te lezen dat ze nu ff denk uhmm tja laat ik maar niet meer reageren

Je moet weten we zeggen dit in de beste bedoelling

als ik naar mezelf kijk zou ik nog es ergens anders op gesprek gaan nu ik deze onfo heb maar goed dat is mijn meening

meerdere gesprekken kan nooit kwaad en maby verander je dan van gedachten

maar goed iedereen is vrij te doen wat hij wil en ook om zijn haar meening te geven

het is geen aanval op jou !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zo, heftige discussies allemaal. Even een paar dagen offline geweest. Kim je krijg hier genoeg advies van alle goede bedoelingen. Ik hoop dat je nog wel reageer. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook allemaal gevolgd en ondertussen eens goed rondgekeken op de site naar bv'en en hier heb ik veel uit geleerd, bijvoorbeeld dat een aantal dokters die hier hoog aangeprezen worden duidelijk minder doordacht opereren. Met de raad die ik van Hoeiberghs gekregen heb in gedachten kijk ik naar hoe andere pc's werk geleverd hebben, ze nemen behoorlijk wat risico's lijkt me enkel om aan de wensen van de klant te voldoen, of het nu tegen gezond verstand in is of niet daar trekken ze zich blijkbaar niets van aan. Op dat vlak en dat wil veel zeggen is Hoeiberghs doodeerlijk en wil hij ook geen risico's nemen en terrecht. Mijn mening staat vast, ik ben ervan overtuigd dat Hoeiberghs heel goed weet waar hij mee bezig is, beter dan die pc's die mij aangeraden worden door jullie.. ookal is het met de beste bedoelingen, die dan op de koop toe naar mijn mening niet eens geweldig werk leveren, ik zeg niet dat alles slecht is gedaan, kheb ook hele mooie resultaten gezien, maar er worden duidelijk door bepaalde pc's en ik ga geen namen noemen, bewust risico's genomen en dan pas ik toch liever, met mijn tieten word er niet gegokt;).

Ik ken mensen die ook bij Hoeiberghs zijn geopereerd en die zijn zeer tevreden over zijn werk.

Maar je kan binnenkort zelf zijn werk beoordelen, ik zal voor en na fotos posten en als ik er zin in heb zelfs wat uitleg, dat zien we dan wel.

toedeledokie

ps, wannabe psychologe sexymama, ik jaag me nooit op, echt nooit :83: ga maar weer :drag_08:;) no pun intended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook allemaal gevolgd en ondertussen eens goed rondgekeken op de site naar bv'en en hier heb ik veel uit geleerd, bijvoorbeeld dat een aantal dokters die hier hoog aangeprezen worden duidelijk minder doordacht opereren. Met de raad die ik van Hoeiberghs gekregen heb in gedachten kijk ik naar hoe andere pc's werk geleverd hebben, ze nemen behoorlijk wat risico's lijkt me enkel om aan de wensen van de klant te voldoen, of het nu tegen gezond verstand in is of niet daar trekken ze zich blijkbaar niets van aan. Op dat vlak en dat wil veel zeggen is Hoeiberghs doodeerlijk en wil hij ook geen risico's nemen en terrecht. Mijn mening staat vast, ik ben ervan overtuigd dat Hoeiberghs heel goed weet waar hij mee bezig is, beter dan die pc's die mij aangeraden worden door jullie.. ookal is het met de beste bedoelingen, die dan op de koop toe naar mijn mening niet eens geweldig werk leveren, ik zeg niet dat alles slecht is gedaan, kheb ook hele mooie resultaten gezien, maar er worden duidelijk door bepaalde pc's en ik ga geen namen noemen, bewust risico's genomen en dan pas ik toch liever, met mijn tieten word er niet gegokt;).

Dan zal ik de naam maar noemen :45: Plovier...

En ja, daar ben ik het toevallig ook nog eens hardstikke mee eens :35:

Niet kwa persoonlijkheid, en zeer zeker niet om de gigantische garantie die je er krijgt want die 2 dingen zijn er super. Maar inderdaad om de risico's..

Wil je 'gewone' borsten, en ben je zelf zeker van je zaak en standvastig over het aantal cc's dan zeg ik wel : ja, ga naar Plovier.. helemaal prima.

Dr de Meyere is hier ook genoemd maar over die beste man heb ik nog nooit wat verkeerds gelezen eigenlijk.

Doet verder ook niet ter zake wie je bedoelt, jij voelt je goed bij Hoeyberghs, helemaal prima want daar gaat het om :35:

Ik ken mensen die ook bij Hoeiberghs zijn geopereerd en die zijn zeer tevreden over zijn werk.

Maar je kan binnenkort zelf zijn werk beoordelen, ik zal voor en na fotos posten en als ik er zin in heb zelfs wat uitleg, dat zien we dan wel.

Nou, dat zou wel super zijn! Ben hardstikke benieuwd hoe "Hoeyberg boobies" eruit zien :64:

toedeledokie

:155:

ps, wannabe psychologe sexymama, ik jaag me nooit op, echt nooit :83: ga maar weer :drag_08:;) no pun intended.

Voor wie is die "ga maar weer strijken" bedoeld?

Ga jij zelf weer verder met strijken, of is het een sneer naar Sexymama, ondanks de no pun intended? :19:

Trouwens.. het maakt ook niet uit wie er hier gaat strijken.

Vind heel die laatste zin niet terecht, zeker omdat Sexymama hierboven een heel vriendelijk bericht heeft geschreven.

De vorige pagina heb ik een bericht geplaatst zodat er een vriendelijkere toon aan het topic kwam, zonder die :86::86: sfeer.

Ik zou het erg op prijs stellen, als we ook allemaal op die vriendelijke toon verder kunnen gaan :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zeggen dat ik een wannabe psychologe ben, dat is niet zo. Ik ben een vrouw van bijna 32 met aardig wat levenservaring, heb een kindje en een baan in de gezondheidszorg. Ik begrijp dat niet iedereen hetzelfde is en iedereen andere prioriteiten stelt en iedereen maakt zijn en haar eigen beslissingen.

Wat ik eerder zei: het zou jammer zijn als je achteraf toch spijt krijgt omdat je voor hem hebt gekozen en jij straks met de gebaken peren zit.

Jij bent pas 20, begrijp dat wij hier op het forum het echt het beste met je voor hebben. Maar hoe, wat en voor wie je ook kiest: dat is jouw keuze! Je kan iig niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Had ook kunnen zeggen: Geweldige arts, bij hem zit je echt goed! Geweldige keuze! Mijn mening is anders dan die van jou, maar het is jouw lijf. Ik wordt er niet beter of slechter van als jij een geweldige operatie hebt gehad of als je straks verminkt zou zijn. Ik slaap daar geen nacht minder om.

Dit is mijn laatste reactie hier, blijkbaar waardeer je het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben een aantal jaren geleden door dokter hoeyberghs geopereerd. Weliswaar geen borstvergroting maar een neuscorrectie. Zijn 'roesje' die je krijgt tijdens de behandeling zou ik niet voor lief nemen, ik zou voor een algehele narcose gaan. Waarom? Omdat ik veel fragmenten van mijn ingreep dus kan herinneren!

Ik heb geen pijn gehad (gelukkig) maar de dingen die me bijstaan zijn niet als fijn en prettig te omschrijven.

Verder ben ik wel heel tevreden over mijn neuscorrectie, erg mooi geworden, geen pijn gehad en geen complicaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja overigens zou ik zelf niet voor doktet hoeyberghs kiezen. Ik vond hem erg bot en onvriendelijk overkomen toen hij de ok binnen kwam. Hij was heel anders toen ik een intake gesprek met hem had. Overigens speelt dit wel af voordat hij op tv kwam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zeggen dat ik een wannabe psychologe ben, dat is niet zo. Ik ben een vrouw van bijna 32 met aardig wat levenservaring, heb een kindje en een baan in de gezondheidszorg. Ik begrijp dat niet iedereen hetzelfde is en iedereen andere prioriteiten stelt en iedereen maakt zijn en haar eigen beslissingen.

Wat ik eerder zei: het zou jammer zijn als je achteraf toch spijt krijgt omdat je voor hem hebt gekozen en jij straks met de gebaken peren zit.

Jij bent pas 20, begrijp dat wij hier op het forum het echt het beste met je voor hebben. Maar hoe, wat en voor wie je ook kiest: dat is jouw keuze! Je kan iig niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Had ook kunnen zeggen: Geweldige arts, bij hem zit je echt goed! Geweldige keuze! Mijn mening is anders dan die van jou, maar het is jouw lijf. Ik wordt er niet beter of slechter van als jij een geweldige operatie hebt gehad of als je straks verminkt zou zijn. Ik slaap daar geen nacht minder om.

Dit is mijn laatste reactie hier, blijkbaar waardeer je het niet.

Dat heb je erg mooi geformuleerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.