Ga naar inhoud

ik vind ze toch te groot of zakt het nog wat?


Aanbevolen berichten

hallo dames,

ik heb mij maar eens aangemeld op dit forum!

vandaag precies 10 dgn geleden heb ik een bv laten doen door dokter van onselen.

vanaf mijn eerste afspraak heb ik getwijfeld over het aantal cc wat mij was geadviseerd en wat ik mooi vond!

ik vond pasprothese 4 perfect, 295 cc dus, maar mijn pc heeft mij 340 cc geadviseerd! uiteindelijk ben ik mijn eigen gevoel achter na gegaan en heb ik bij de kliniek (accz) aangegeven dat ik voor de 295 dual plane ging!

voor de operatie nog met arts gesproken en nog duidelijk aangegeven wat ik wou en hij zou er rekening mee houden.

ik ben 1.70 en week 62 kilo.

eenmaal wakker zat er 320 cc in!:( het klinkt weinig verschil, maar nu vind ik ze wel groot!:(

of zal de zwelling nog wat af nemen?

de zijn trouwens anatomisch, moeten ze ook nog zakken? ffff wat zit ik met veel vragen......

lfs:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat ontzettend balen als je van te voren aangeeft dat 295 je maximum is en je wakker wordt met een grotere prothese.. Het lijkt qua cc idd weinig, maar daar ligt het vaak niet aan.. De projectie kan toch een stuk verschillen, ligt ook aan het profile...

Je zou eens foto's kunnen plaatsten als je wilt, zodat we kunnen zien hoe het zit met het vocht in je borsten. Het is namelijk zo dat in het begin de borsten nog vaak erg gezwollen zijn. Van de andere kant moet de spier uitrekken (want je hebt de prothesen achter de spier neem ik aan.. van Onselen doet dat altijd, dacht ik) en dat kan ook weer betekenen dat je nog niet het maximale volume hebt bereikt...

Was bij jouw consult de pc erbij? OF heb je hem in een tweede consult zelf gesproken? Of zag je je pc pas vlak voor de operatie?

Normaal gesproken zou ik zeggen.. een bv gaat gepaard met heel veel geduld voor het uiteindelijke resultaat, dus dat wil ik eigenlijk nu ook even doen. Dat wil echter niet zeggen dat ik eroverheen loop dat je je borsten nu te groot vindt :)

Er zijn nog wel wat meiden die hun borsten in het begin te groot vonden, maar er nu wel heel blij mee zijn...

De tijd zal het bij jou ook leren...

Ik zou wel iedere keer als je terug moet voor controle of zo aan blijven geven wat het probleem is en dat je expliciet gevraagd had voor die 295 en ze niet gekregen hebt.. Misschien hebben ze er een goede reden voor gehad.....???

Een goed herstel gewenst en ik hoop echt voor je dat je vooral nog last hebt van zwelling!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat rot voor je!

Ik vind het niet kunnen wat de pc heeft gedaan maaaar ik vond de mijne ook groot in he begin.

Ik schrok echt de eerste keer en ik moest er echt aan wennen.

Nu heb ik zoiets als ik ooit voor een wissel ga wil ik groter :o als dat kan natuurlijk.

Hoop dat jij er ook zo over gaat denken tenminste dat je tevreden wordt.

Verder deel ik mn mening wel met bb wel aangeven dat dit niet de afspraak was.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar :) Op het consult hadden we gepast en kon ik niet kiezen tussen 375 en 400 cc. De dokter zou kijken wat het mooiste was tijden de operatie. Voor de operatie zei ik nog dat ik ze niet te groot wilde.

Toen ik eenmaal goed wakker was zei mijn man dat er 420 inzat. Toen ik eenmaal de tape van mijn borsten af mocht doen verschoot ik ook van de grote! Ik vond ze enorm! Maar nu het vocht er allemaal uit is vind ik ze prachtig! :123: De dokter had een goede keuze gemaakt bij mij :)

Als ik voor een wissel ga zou ik ze zelfs groter willen! :)

Hopelijk krijg jij uiteindelijk ook vrede met je borsten, want het zou jammer zijn als je teleurgesteld bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.