Ga naar inhoud

wat hebben jullie betaald voor BV?


Aanbevolen berichten

Voor mijn eerste vergroting 8 jaar geleden heb ik 4600,- (anatomische Mc Ghan 410 320cc) betaald bij Kliniek Klein Rosendaal dkt Van der Weij

Mijn wissel heb ik laten doen door Plovier in de Beclinci en heb ik 3100,- voor betaald (Sebbin rond 670cc) . Maar Let op een wissel is duurder dan een vergroting, volgens mij betaal je bij Plovier 2700,- voor een vergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

2250 euro bij dokter damen in de hair en beauty clinic voor 240cc ronde eurosilicone implantaten

40 euro voor het eerste consult en alle nacontroles zijn inbegrepen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4050,- voor 300cc ronde protheses van EuroSilicone. Ik laat het bij Bergman doen.

Prijs is incl. consult en 2 bh's. 1 bh is standaard maar ik heb voor 50 euro een extra besteld zodat ik m kan omwisselen als ik m 24/7 aan moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3400 euro bij ACCZ kliniek, PC de heer Van Onselen

Dit is inclusief consult, nacontroles etc.

volgens mij ook incl. BH, maar weet dit niet zeker.

Operatie vindt op 29 april a.s .plaats!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2300 inclusief Dr. nelissen global care clinic.

rond prothese van motiva

(Zag paar dagen terug dat, Vanaf 1 april prijzen omhoog gaan)

idem en dan nog 600euro voor tepellift

en oef, dan zijn wij goed op tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet 3400 euro betalen bij ACCZ. Maar ik verbaas mij erover wat een prijsverschillen erin zitten.

Hoe kan dit? Ligt dat aan de kwaliteit van de siliconen? Om mij heen zeggen mensen bezuinig alsjeblieft

niet op zo een ingreep. Daar moet je echt de beste kliniek voor nemen ook al is die het duurste!

Mijn beslissing is wel al gemaakt op 15 april bij van Onselen. Maar daar ben ik onder andere terecht

gekomen omdat ik eerst naar de prijzen heb gekeken en deze vond ik toch wel heel interessant.

Maar zal de kwaliteit hetzelfde zijn net als ik bij een duurdere kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet 3400 euro betalen bij ACCZ. Maar ik verbaas mij erover wat een prijsverschillen erin zitten.

Hoe kan dit? Ligt dat aan de kwaliteit van de siliconen? Om mij heen zeggen mensen bezuinig alsjeblieft

niet op zo een ingreep. Daar moet je echt de beste kliniek voor nemen ook al is die het duurste!

Mijn beslissing is wel al gemaakt op 15 april bij van Onselen. Maar daar ben ik onder andere terecht

gekomen omdat ik eerst naar de prijzen heb gekeken en deze vond ik toch wel heel interessant.

Maar zal de kwaliteit hetzelfde zijn net als ik bij een duurdere kliniek?

Wat ik lees wel.. Ik word over 2 geholpen.

Maar de duurste kliniek is niet per direct de beste kliniek of pc. Er zal idd verschil zitten tussen de prothesen die ze gebruiken en dat ook verschil maakt voor de prijs. Maar ik zou ook niet de goedkoopste kliniek nemen.

Persoonlijk wou ik gewoon niet 5000 euro eraan uitgeven als het ook voor minder kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.