Ga naar inhoud

Asje1968 : 29 januari 2013 : Dr. Dedoncker : Ziekenhuis Jan Portaels : Vilvoorde


Aanbevolen berichten

Ik ben Asta , 44 jaar oud en heb 3 jaar geleden besloten om mijn leven te veranderen. Ik ben 1.68cm maar woog 128 kilo. Ik ben via een obisitaskliniek naar Dr. De Bruyne in Vilvoorde verwezen voor een maagband . Ik ben inmiddels 86 kilo en was erg tevreden en trots. Mijn buik en ander hangend vel was met me ingekrompen zeg maar. Maar u voelt hem al..... Mijn mooie volle zachte borsten waren de tol die ik moest betalen. Er bleef niet veel meer van over dan 2 zielige theezakjes die ik elke ochtend oprolde voordat ik een prachtige push bh aan kan. Ik heb gespaard en op 29 januari 2013 heb ik mijn droom gerealiseerd : een borstlift met 400cc prothese onder de borstspier.

Alle ongemak (stoppen met roken snif , op me rug liggen etc) neemt niet weg dat ik elke dag in de spiegel kijk en mzijn meisjes geweldig vind!

Zo ben ik ook ontzettend blij met dit forum. Ik heb zoveel aan jullie verhalen gehad. Geweldig gewoon! En ik wil dat ook doen voor alle vrouwen die nog overwegen of op weg zijn naar hun 1e of op2e bv bk of op een andere manier met hun borsten bezig zijn,

Ik ben heeeeeeel blij met jullie!

Dikke knuffel van Asje xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Asje,

Wat ontzettend knap van je dat je de knop hebt om kunnen zetten!!

We zijn blij dat je dit prachtige forum gevonden hebt en dat je alle andere wilt steunen en helpen in hun onzekerheden en vragen/twijfels.

Wij zijn ook blij met alle vrouwen die hier schrijven en hun ervaringen delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat goed van je dat je deze stap gezet hebt. Eerst de maagband en daarna het oplappen van je lichaam :)

Ben je voor je borsten bij dezelfde pc geweest? OF heb je een andere pc gehad?

Ik zal je titel even aanpassen, en als jij dan nog even doorgeeft welke kliniek en pc je hebt gehad, dan zou dat handig zijn :)

Een goed herstel he!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Enibas en bestBoobie,

Ik ben voor mijn maagband in Jan Portaels geweest bij dr. De Bruyne . Voor mijn meisjes ben ik bij dr. Dedoncker geweest. De planning was eerst 22 januari in Lokeren maar dat moest ik helaas schuiven naar de 29e januari. De operatie was gelukkig ook in Jan Portaels in Vilvoorde . Ik had in Jan2009 en ook nu niets te klagen over het ziekenhuis. Hele lieve zorgzame mensen echt een aanrader in vergelijking met ziekenhuizen in Nederland .

Ik heb eurosiliconen gekregen, 400cc, medium profiel onder de borstsspier met een borstlift. Ze lijken nu na 10 dagen een mooie E cup maar dat zal uiteindelijk een mooie volle D worden naar verloop van tijd denk ik. Mijn wens is bhmaat 80e of 85d. Het was een hele lege 80c.

Mijn pc is een hele zachte man. Rustig en vriendelijk en dat was voor mij reden om voor hem te kiezen. Ik heb zijn mobiele nummer en kan hem ten alle tijden bellen met vragen of als er iets is. Ik ben heel erg tevreden en zie mezelf deze zomer heerlijk met me meisjes aan een cocktailtje .... met een peukie hehehe .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen bb ,

Ja ben nu tijdelijk gestopt met roken maar moet ook zeggen dat ik nu elke dag dat ik niet rook als een overwinning zie en ook dat vind ik leuk hoor. Ik denk er dan ook soms wel es aan om gewoon niet meer te roken. We zien wel over een paar weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen bb , Ja ben nu tijdelijk gestopt met roken maar moet ook zeggen dat ik nu elke dag dat ik niet rook als een overwinning zie en ook dat vind ik leuk hoor. Ik denk er dan ook soms wel es aan om gewoon niet meer te roken. We zien wel over een paar weken.

Hihi, ik kan het helemaal begrijpen.

Ik heb me in het begin zelf ook wijs gemaakt dat ik maar tijdelijk ging stoppen. Echter het voelde idd als een overwinning, elke dag weer (en soms nog)

Ik ben in maart dadelijk al 4 jaar gestopt en nu pas kan ik langzaam beginnen denken aan dat het er toch op lijkt dat ik definitief gestopt ben haha....

Heel veel succes, het is een lang proces, en volgens mij.. zodra je de eerste weer opsteekt, is het weer mis..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.