Ga naar inhoud

Even voorstellen


Suusvangeel

Aanbevolen berichten

Goede avond,

Ik zal mijzelf even voorstellen, mijn naam is Suzanne ik ben 27 jaar en ik wil...Je raad het al.. een borstvergroting.

Ik wil dit al zoooooo verschrikkelijk lang en heb de knoop doorgehakt. Ik ga het doen :D

Ik heb me goed ingelezen over de verschillende klinieken en volgende week zaterdag me 1e intake bij Diana Gabriels.

Zo spannend en heb er zoveel zin in :D Ik ga julie op de hoogte houden.

Groetjes Suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum...veel lees en onderzoek plezier. :101:

En zoals BB al zei laat je idd goed informeren.

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Ik ben lang geleden al en keer bij Diana Gabriels geweest voor een consult. Heb toen de operatie niet gedaan ivm dat ik een financiele tegenvaller had dus kon de operatie niet meer betalen :( Ik had bij haar toen een goed gevoel. Zij is inderdaad niet de chirug zelf maar heeft mij erg goed geholpen met alle informatie. Ik wil nu weer een gesprek eerst met haar om nog echt even alle informatie te bespreken en daarna komt er een gesprek met de chirurg. Kan NIET wachten! en moet nog gewoon 9 dagen wachten. Als dit de hele periode zo blijft tot de operatie dan maak ik mezelf en me vriend gek hahaha. T is echt een droom die na zo'n lange tijd in vervulling gaat :D

Hoe is alles met jullie gegaan? Ook na de operatie? Daar kan ik niet zo heel veel over vinden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suusvangeel welkom op dit mooie forum.

Ga je alleen bij Diana Gabriels op consult, of ga je nog meer consulten inplannen?

Mijn advies zou zijn, ga zeker nog bij een ander langs ;) Dan heb je in ieder geval vergelijkingsmateriaal. Mijn fout was om maar 1 consult te plannen. Ik wilde zo graag mijn bv dat ik mijn vrouwelijke intuïtie heb genegeerd. Gevolg.....Een jaar later een heroperatie bij een andere chirurg.

Je kan bij operatie verslagen verschillende ervaringen lezen van meiden bij verschillende artsen. Dan kan je ook nog op naam van pc zoeken in de rechter boven hoek bij de zoekfunctie. Als je daar bijv. Koeijers in tikt kom je onder andere bij mijn operatieverslag terecht ;) En vind je alles wat er te vinden is op het forum over Dr Koeijers. ( Wat overigens echt een geweldige man is die me ook nog eens geweldig geholpen heeft ;) )

Succes en veel plezier met het forum uitspitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi suusvangeel,

Ik ben ook op consult geweest bij Diana Gabriels, via haar ben ik bij pc Frans Straten terecht gekomen. Hij heeft 28 januari bij mij de bv gedaan. Hij is echt suuuuuuperrrrr!!!! Ik ben van een klein b- tje naar een mooie d gegaan.

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.