Ga naar inhoud

petitie hondenbelasting


tjikkie

Aanbevolen berichten

hoi meiden,

normaal doe ik nooit aan dit soort dingen mee maar met deze petitie ben ik het toch zeker wel eens!!
juist omdat hondenbelasting bij ons heel prijzig is....nergens de stont veldjes worden opgeruimd en je je hond hier alleen los kan laten langs een autoweg??
maar vooral omdat het geld vd honden belasting dus niet voor dit soort dingen gebruikt wordt maar in de grote pot verdwijnt.
dus hierbij wil ik jullie vragen om deze petitie te tekenen het maakt niet uit of je geen hondje hebt ;)

http://stophondenbelasting.wordpress.com/petities-belasting-honden-hond-tegen-hondenbelasting-actie-stophondenbelasting/

Link naar reactie
Delen op andere sites

mee eens :35:

en getekend!Dit heb ik ervan gemaakt :)

Mijn hond poept netjes in de bosjes,en ik erger me kapot aan de honden
poep op de grasveldjes waar je met normaal fatsoen niet over heen kan
wandelen,laat staan kinderen die er willen spelen,
gemeente ruimt het niet op,terwijl we wel fet betalen mogen..
en oh ja ,we moeten het ook nog verplicht zelf opruimen,lekker hoor :(
Op zich is het een verantwoording van de eigenaar,maar waar moet je ook
je hond uitlaten ,nergens mag je hond tegenwoordig nog lekker los
banjeren zonder gezeur.
met ons geld word niets gedaan wat met honden te maken heeft ,dus ik
vind dat ze beter een eis kunnen stellen aan het aantal honden dat je mag hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

top!
ik heb 8 honden?! :45: nee hoor grapje ;)
maar idd helemaal met je eens en wat ik nog erger vind is hondenpoep op de stoep blijft zo lekker in de wielen van je kinderwagen zitten,bleh!
ligt ook zeker wel aan de baasjes(mentaliteit) die dat niet opruimen maar de gemeente doet daar iig niets aan zelfs al zou je €500 euro hondenbelasting betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

oh wat nog leuker is,na afschaffen van hondebelasting gaan ze boetes uitdelen voor loslopende honden,(ja en dat kost je 85,00)hondenpoep moet je direct zelf opruimen,geen zakje bij je dan boete van 100,00,nee echt dolletjes!

weet nu niet wat beter is ,belasting betalen of dit.......want beetje gestressed loop je dan wel buiten,en een niet los mogende hond vind ik niets aan,afijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is de hondenbelasting afgeschaft!

Kreeg ik vorige week een brief over. Erg blij mee!

Doe wel netjes poep ruimen en alleen los in het bos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.