Ga naar inhoud

sd300cc : 26 maart 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

De eerste nacht doorgekomen, maar vraag niet hoe. Ik was vergeten om paracetamol binnen bereik te leggen. Hele nacht in een half liggende houding geprobeerd te slapen en nu doet mijn hele lijf pijn. Ben nog steeds een beetje misselijk, ik denk dat dit komt door de narcose. Dus net maar weer mijn bedje ingekropen en veel kussens in mijn rug gezet. Het is net alsof ik opgebaard in bed lig....hihihi. Ik hou me maar vast aan het idee dat de 1e twee dagen het ergst zijn en dat je je daarna beter gaat voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben ook bij de boerhaave kliniek geweest voor een consult bij dr. v/d Weij. De datum stond al vast (3 april) maar ik heb toch afgezegd omdat ik nog te veel twijfels heb... Ik ben erg benieuwd naar je herstel enzo. Veel succes!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 van mijn herstel. Ik ben nu het stilzitten al zat en volgens een insider krijg ik al weer praatjes. Alles is nog opgezwollen, maar ik hou me vast aan het idee dat het vanaf vandaag alleen maar beter zal gaan. Nu aan het kijken voor een sportbh erbij, dus internet maar aan het afspeuren. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 van het herstel. Voel me nog steeds lichtjes in mijn hoofd, dat zal de uitwerking van de narcose wel zijn. Vandaag nog een sport bh gekocht voor de afwisseling. Ik heb het gevoel dat het vocht al een beetje aan het wegtrekken is. De ene borst is iets meer gezwollen dan de ander. De huid staat helemaal strak. Ik moet er nog wel aan wennen, voor mijn gevoel zijn ze mega groot. De pijn is wel grotendeels verdwenen, dat is weer een groot pluspunt. De adviezen van best_boobie, mbt de paracetamol en het drinken hebben z'n vruchten afgeworpen. Dank daarvoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 na de bv. De ene borst voelt al zachter aan, de andere is nog steeds vol met vocht. Ook ik heb last van mijn rug (lees het wel vaker op dit forum). Ik baal dat ik niet gewoon op mijn zij kan liggen. Ik voel me gelukkig wel stukken beter dan een paar dagen terug. Ben nu al aan het kijken voor leuke bikini's voor de zomer. Nu alleen nog mooi weer krijgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SD300cc,

Wat spannend om jou verhaal te lezen, krijg nu wel een beetje de zenuwen :106: . Je hebt het gelukkig achter de rug, nu goed genezen (een voorspoedig genezing toegewenst). Ik word ook geopereerd door dr. L.P. van der Weij in het Boerhaave kliniek. De definitieve afspraak is 9 april, het tijdstip aangegeven rond een uur of 11. En inderdaad bellen ze me nog voor het definitieve tijdstip. Nu maar hopen dat het niet uitloopt zoals bij jou want dat zou toch minder zijn moet dan nog ruim een uur rijden richting huis.

Ik ben toch heel benieuwd wat voor postuur je hebt. Zelf ben ik 1.65 en weeg 51 kg. Bij mij zal de anatomische prothese Natrelle ST FF 335 cc. geplaatst worden.

Wil je me dit laten weten en kan ik je foto's bekijken?

Groetjes,

Pam0123

,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.