Ga naar inhoud

sd300cc : 26 maart 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Ik hoorde in de shoutbox dat je al een consult met de consulente bij accz gehad had, zonder dat dr. Van Onselen gezien had? Misschien dat je nog wat meer kunt vertellen over hoe je consult verliep. Dat is altijd wel leuk voor anderen, zodat ze weten wat ze kunnen verwachten :)

En vanmiddag ging je naar dr. Van der Weij in Boerhaave he? Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag consult gehad bij Accz, ontvangen door de consulente. Intake gesprek was duidelijk, foto's gemaakt en maten gepast. We kwamen uit op maat 5 (druppelvorm), wat zou neerkomen op iets van 375cc. Consulente zou foto's doorsturen naar dr onselen en de volgende dag terugbellen. Dinsdag aan het einde van de dag idd terug gebelt en de dr adviseerde 380cc. Ik wil ze echter niet te groot, het moet wel natuurlijk lijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum :101: ,

Hoe ging je 2de gesprek met de andere dokter? Misschien dat dat je helpt met beslissen hoeveel CC te nemen :7:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van dr Van der Weij en ja dat is toch een heel ander verhaal dan de consulente van Accz. Goed op het gemak gesteld (idd slangenleren schoenen). De dr nam de tijd en legde alles goed uit in tegenstelling tot Accz die de prothese onder de spier zou plaatsen, plaatst dr Van der Weij deze op de spier. Volgens de dr was mijn huid dik genoeg om de prothese op de spier te plaatsen. De dr tekende alles af, meette en maakte foto's. Hij luisterde goed naar mijn wensen en legde ook uit dat een te grote prothese minder natuurlijk over zou komen. Ipv de 380cc bij Accz kwam ik nu op 300cc uit. 6 weken de speciale bh aanhouden, de 1e twee weken rust. De 300cc oogde ook natuurlijker (voor het oog dan he).

Dr van Onselen van Accz schijnt in Nederland zijn vak niet meer uit te mogen oefenen en na nogmaals googlen blijkt dat er idd wel wat haakjes en ogen aan deze dokter. Er genoeg over te vinden op internet.

De dr heeft ook uitgelegd dat het een operatie blijft en er dus complicaties kunnen ontstaan. Tevens een nagesprek gehad met zijn assistente die nog een aantal punten aansneed. Al met al een goed gevoel. De druppelvormige prothese zou het worden amerikaans goedgekeurd.

Datum alvast in optie genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:35: Ben blij dat het goed bevallen is bij hem. Ik ben zelf toen bij hem voor een second opinion geweest en vond hem ook goed over komen :)

En ja.. die verhalen van van Onselen.. Ze zijn te vinden via Google idd en drie keer raden waarom de klinieken van van Onselen in Nederland zitten en zijn operatiekamer in Bocholt (Duitsland) :wacko:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag terug geweest bij Van der Weij voor toch nog een consult. Nu gekomen tot de druppelvormige prothese alleen nu met 350cc. Meteen de datum voor de operatie vastgezet. 26 maart ben ik aan de beurt. Tevens een verbod gekregen van Van der Weij om nog foto's van bv's te bekijken. Iedere vrouw en iedere situatie is anders volgens hem en het moet er wel natuurlijk uit blijven zien. En idd werd ik gek van het vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh leuk.. dus het is nu serieus aftellen geblazen :35:

Ik zal je titel even aanpassen zodat je topic doorgeschoven kan worden naar de operatieverslagen :43:

Werkt hij bij Boerhaave.. ja toch? Of heb je je operatie ergens anders? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Van der Weij werkt oa voor de Boerhaave kliniek. Nu idd aftellen en onzeker blijven of ik er wel goed aan doe allemaal. De weg is in ieder geval ingezet. Ik hoop zo dat het resultaat mooi word. 350cc voor de spier. Ik heb geen flauw idee wat voor cupmaat ik straks zal hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

De 26e maart komt snel dichterbij. Al een paar keer gebeld met Boerhaave kliniek hoe laat ik er moet wezen. Helaas is men daar niet echt duidelijk in en is de tijd al een keer veranderd. Twee dagen van te voren zou ik een brief moeten krijgen, ik had het toch wel iets eerder verwacht. Ze moeten in Boerhaave toch redelijk van te voren kunnen plannen. Helaas kan ik niet meer doen dan afwachten en hopen dat het snel de 26e is. De nervositeit neemt toe, maar volgens mij ben ik daar niet de enige in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Spannend, nog maar een paar dagen! Ik ga de 29 ste voor m'n bv. Moet zeggen dat ik op dit moment nog geen zenuwen heb. Hoop dat dat zo blijft. Maar ben bang van niet haha....Ik weet mijn tijd ook nog niet. Ben benieuwd wanneer ik die te horen krijg. Vind het ook apart, het lijkt mij ook dat die planning al wel gemaakt is. Maar goed, kleinigheidje!!!

Lekker aftellen!!! Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur is een mooie tijd en ook bijtijds da ze het hebben laten weten. Ik denk dat het bij mij steeds veranderde omdat 5 dagen van te voren betaald moest zijn. Dus als er niet betaald is door klanten zullen de tijden ook wijzigen. Nu nog maar 2 dagen, dinsdag rond deze tijd lig ik weer in mijn eigen bedje bij te komen van mijn bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn BV gehad in de Boerhaave kliniek, om 12:00 uur aanwezig en ja de vorige operatie was uitgelopen. Om 13:15 uur toch onder het mes. Ik heb er niets van gemerkt, om 16:30 uur werd ik wakker en lag ik op zaal. Meteen veel pijn, dus de verpleegkundige (Paul, een man met onvervalste humor) heeft wat extra pijnstillers via het infuus ingebracht. Daarna mocht ik vrij snel weer naar huis. Dus nu aan het bijkomen op de bank. Ik heb alleen maar even in de spiegel gekeken, starend naar een "schitterende" sportbh. Morgen douchen en dan uitgebreid kijken wat het resultaat is.

Dank jullie wel voor alle informatie hier in dit forum en voor alle harten die jullie onder de riem steken. Het heeft mij de drempel over geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Je laatste zinnen lijken bijna een afscheid :103: Je gaat ons toch niet verlaten nu je hebt wat je wilde hebben??? Ik zou ook wel graag eens willen zien hoe het geworden is :D En er zullen vast meiden zijn die willen weten hoe het jou na de operatie vergaat, meiden die ook overwegen om bij van der Weij te gaan ;)

Een goed herstel, en hopelijk blijf je hier nog regelmatig terugkomen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.