Ga naar inhoud

Curiosa : 7 februari 2013 : Hoffkliniek : Dr. Jeff Hoeyberghs


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd!!

Een goed herstel!

Heb je wel te horen gekregen wat je niet mag?

xx BB

Geen sauna en bad of zonnebank en crèmes en gedoe.. gwn goed verzorgen en douchen.. niet op de armen steunen, veel drinken en ik heb een vitaminekuur die ik al een week volg en nog een week moet door hem opgesteld met vitamine e en zink (om het natuurlijke collageen in de huid zijn werk te laten doen tegen striemen en dergelijke...

En over de negatieve post hier: bedankt voor uw 'bescheiden' mening maar ik ben supergoed behandeld en het is mooi gedaan. De wonde doet geen pijn en is goed dicht. Alles is mooi verzorgd en er waren super verpleegsters die me heel zacht en bekwaam hebben geholpen. Dus ieder voor zich zou ik zo zeggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En over de negatieve post hier: bedankt voor uw 'bescheiden' mening maar ik ben supergoed behandeld en het is mooi gedaan. De wonde doet geen pijn en is goed dicht. Alles is mooi verzorgd en er waren super verpleegsters die me heel zacht en bekwaam hebben geholpen. Dus ieder voor zich zou ik zo zeggen ;-)

Probeer niet te fel te reageren :) Er zijn gewoon in het verleden hele foute dingen gebeurd met deze chirurg en dus is er niet al te veel vertrouwen in deze chirurg hier op het forum (vooral bij de meiden die al wat langer hier rondlopen)

Dat wordt dan ook uitgesproken.

Aangezien er vrijheid van meningsuiting is hier ;) mag ook dit gezegd worden, toch?

Verder vind ik het ook fijn dat je goed behandeld bent geworden en tevreden bent :35:

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut.. je hebt daar gelijk in.. maar ik probeer ook gewoon te herstellen met een goed gevoel.. en ik ben zo goed behandeld dat het zo jammer is dat het zo wordt gezegd.... :s

Mijn vriend en schoonzus hebben ze verzorgd en zijn heel positief ook over de wonde.. dus ik probeer gewoon uit te kijken naar het eindresultaat snap je? Maar dankje voor de steun allemaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als de blauwe plekken weg zijn :D ik ben heeeel snel blauw en dus nu ook heel fel tussen mn borsten en aan de zijkant.. het zijn ook best grote implantaten geworden eh... dus nog even geduld en dan begint het dalen en genezen! :) kan niet wachten! En pak al van vannacht geen pijnstillers meer dus nice! :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen

Morgenochtend is het aan mij! Om 8:30h moet ik me aanmelden, en 09:00h ben ik aan de beurt.... ben òp van de zenuwen!

En oooooooh ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden :D

Gaat mn ventje blij zijn dat die van mij gezaag af is hahaha :) elke dag over niets anders babbelen dan tieten! haha

Het worde ronde, achter de spier, 425cc, en heb nu een kleine kleine kleine b.. spannend!

Ik ga jullie nodig hebben meiden! :)

Als jullie aan iets denken dat ik zeker niet mag vergeten mee te nemen, of tips voor de dag en nacht door te komen, allemaal welkom!

Groetjes xx

C.

Ik ben ook bij Dokter Hoeyberghs geweest voor mijn borsten en ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over het resultaat. De eerst paar dagen was ik wat nerveus omdat alles nog gespannen stond en ik niet wist hoe het er uiteindelijk uit zou zien. Maar nu 5 maanden later ben ik enrom blij. Geen enkele complicatie en zeer proffesioneel behandeld geweest. Oke hij durft af en toe wel wat grof in de media te komen maar ik heb liever een groffe dokter die het wel kan dan een emo geval waar ik een hoop last mee heb later. Maar bij mij is het maar half achter de spier om een natuurlijkere look te creeeren. En zo is het ook. Je ziet het echt niet. Litteken is zelfs mooi genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

! En pak al van vannacht geen pijnstillers meer dus nice! :))

Proficiat met je boobs!!!

En snel zeg, dat je nu al van die pijnstillers af kunt blijven..echt ongewoon!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Curiosa, het is idd wat best_boobie zegt, maar zoals ik al zei ben ik blij dat jij tevreden bent en hoop ik echt voor je dat het uitrindelijke resultaat ook heel mooi zal zijn. Je hebt zelf het filmpje niet gezien waar ik het over hrb, anders zou je duidelijk te kennen geven dat je snapt wat ik bedoel. Heb je dat filmpje niet gezien dan zou ik je adviseren om het toch eens te bekijken, want dan zal je dus wel begrijpen wat ik bedoel. Zijn uitspraken in de media ken ik niet.

Ook ik ben erg benieuwd naar je foto's, wil wel zien hoe mooi het bij je geworden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Cariosa!

Wat fijn dat het goed gaat :-)

Ik heb het filmpje zojuist gezien en zou nog even wachten met kijken denk ik.. vrij heftig!

Vond ik ook nog, al is het bij mij 'al' 3,5 week geleden.

Maar zoals al is gezegd, gefeliciteerd met je nieuwe boobies en een heel goed herstel gewenst.

Liefs

Ik heb het filmpje ook even opgezocht en vond het ook heel heftig! Ook omdat het nog niet zolang geleden is bij mij :) Al heb ik ook bv's gezien die er niet zo heftig aan toe gingen, die kan ik nu wel bekijken denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik heb hem bij het begin al afgezet. Wat een vreselijk filmpje!!

Hoe hardhandig hij alleen al de verdovingsnaald in haar borsten steekt!! Toen hij de vloeistof inspoot ben ik afgehaakt...Ik dacht echt bij mezelf...ik wil NIET zien hoe hij haar dan opensnijd....

Sorry misschien voor Curiosa, maar ik zou het filmpje niet gaan kijken als ik jouw was!! Hou het beeld maar vast wat je nu hebt van je operatie. Je bent blij en tevreden en onthoud dat maar gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Curiosa

Hm.. tis toch wel rot hoor dat zelfs je vriend een bv heeft moeten ondergaan om hier reclame over hoeyberghs te maken...

Aangezien het niet is toegestaan om onder meerdere accounts te posten, lijkt het ons verstandig het topic te sluiten.

We houden het forum graag zo oprecht mogelijk, zie "de regels van het spel", en dan met name de rode lettertjes. http://www.borstenfo...s-van-het-spel/

Het topic van je vriend wordt ook gesloten en je 2e account wordt gebanned.

Met vriendelijke groet,

best_boobie, moderator

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.