Ga naar inhoud

BettyBoobs : 18 februari 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hey hey

heb je verhaal net ff gelezen

pfieuuww wat een verhaal zeg jeetje

goed dat je goed advies hebt gekregen nu en dat je zo snel geholpen kon worden

inmiddels heb je de operatie achter de rug en kan het herstel beginnen

rustig aan en een goed herstel !!!

lfss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haayy @ll !

Nou idd dus Maandag geopereerd... alles prima verlopen, super aardig personeel daar, waren allemaal erg leuk en veel humor, dus heb dubbel gelegen voor én na de operatie!

De napijn valt reuze mee, de hechtingen trekken een beetje, maar dat is normaal.

Ik kan nu al zeggen dat mijn borsten er mooier uitzien en zóóóó veel zachter aanvoelen! Echt een wereld van verschil! En het is pas net gedaan, dus wordt alleen nog maar zachter, ben er echt blij mee!

Ik had ook een opgezette lymfeklier (een knikker) in mijn borst wat geen kwaad kon, maar wat ik zelf gewoon irritant vond en deze heeft Dr Straten er ook gelijk mee uitgehaald voor me, super!

Ook heeft hij toch geprobeerd om mijn borsten iets dichter bij elkaar te zetten, wat ook gelukt is!

Over de uiteindelijke pijn en het gevoel in mijn tepels zal ik voorlopig nog niet echt iets kunnen zeggen natuurlijk, maar ben echt al wel super blij met de positieve veranderingen tot nu toe!!

Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes.... Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

jeetje heftig dat verhaal van jou zeg!!!

Na alles wat je meegemaakt hebt hoop ik zo voor je dat je nu je droomboobs krijgt en dat de pijn weg is!!!

Toy toy!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik ben ook bij Diana Gabriels Verwijde geweest. En daarna werd ik naar dr Hay Winters doorverwezen (PC). Ik heb het alleen voor 2600 euro betaald met mentor cohevise I ronde 350 CC. Afgelopen donderdag 1 augustus mijn 1e bv laten doen. Supertevreden met mijn borsten. Ik ben van 70A naar 70 D/E gegaan. Gelukkig dat ik niet naar andere en aller de duurste kliniek ben gegaan ondat ik mn twijfel heb over aller de duurste klinieken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.