Ga naar inhoud

BettyBoobs : 18 februari 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben een mama van 2 kids en net 30 geworden.

 

 

Om hier maar geen 4 pagina's vol te gaan schrijven zal ik mijn verhaal zo kort mogelijk beschrijven....

 

 

Na een vreselijk mislukte bv in 2003 waarbij de implantaten zichtbaar waren, mijn tepels bijna in mijn nek zaten en mijn borsten

 

 

eruit zagen als skischansen ben ik daarna nog 2 x geopereerd (in een andere kliniek!) om het zo goed als kon

 

 

te herstellen. Die artsen hebben wonderen verricht na uren reconstructie en na dus 3 operaties had ik redelijk

 

 

mooie, grote borsten wat ik altijd wilde... :136:

 

 

Uiteindelijk nog voor een 4ex geopereerd omdat ik nog ietsje groter wilde...

 

 

Nu na 5 jaar na de laatste bv blijf ik pijn houden, aanraken is bijna onmogelijk en ik moet push-up bh's dragen

 

 

die als stootkussentjes dienen om de pijn op te vangen.

 

 

Ik ben weer op verschillende consults geweest om te kijken wat hier aan gedaan zou kunnen worden, maar krijg steeds

 

 

hetzelfde antwoord..: implantaten zijn te groot, borstspier staat op teveel spanning en moet kleiner.... :102:

 

 

Natuurlijk wil ik dat niet en is het ook niet mogelijk, omdat ik dan weer teveel losse huid over zou houden.

 

 

Nu eindelijk een positief consult gehad met een logisch klinkende oplossing!!

 

 

Prothesewissel met kapselverwijdering en opnieuw plaatsen met Dual Plane, daarmee zou mijn borstspier weer

 

 

terg op zijn plek komen en dus de spanning en pijn moeten verdwijnen...

 

 

Dit klonk natuurlijk geweldig allemaal, maar ik ben niet meer zo snel in het geloven van de mooie verhalen en zou dus graag hier

 

 

willen horen wat jullie ervan denken.

 

 

Ook hoor ik graag positieve of negatieve reacties over de arts die het uit moet gaan voeren.

 

 

Ik ben via Diana Gabriels- Verweijen verwezen naar Dr. F. Straten

 

 

 

 

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik een idee krijg of het moet laten doen of niet... Thnx !

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heb je alleen gesprek met Diana gehad of ook met de chirurg?

Want Diana heeft geen medische achtergrond he. Dus ik zou niet alleen vanuit haar consult gaan.

Verder heb ik enkel positieve dingen over F.Straten gehoord! Ik ga ook via Diana bij dr Straten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd heb je dr Straten zelf gesproken? Diana heeft er namelijk helemaal geen verstand van ;)

Verder hoor ik veel goeie verhalen over

-plovier

-demeyere

-nio

-v Onselen

Ik weet niet waar je al bent geweest voor consult? En welke chirurgen je hebben geopereerd. Is misschien ook wel goed om te vertellen.

Maar het is niet niks al 4x voor bv... :( en dan zelfs nu nog pijn..

Hopelijk word nu de 5e x wel goed gedaan. Maar als menig pc zegt dat de prothese te groot is zal ik niet tot uiterste doorzoeken naar 1 die het antwoord geeft wat je graag wil horen. Het lijkt mij dat ze da niet voor niks zeggen.

Succes met zoeken naar de juiste pc,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch denk ik nog elders gaan voor meer advies. Als iedereen zegt dat het niet kan omdat het aantal cc te groot is, waarom zou het dan wel kunnen bij dual plane? Daarbij zit de prothese toch ook deels onder de spier en dat geeft ook belasting. Dan zou ik misschien eerder denken aan een kleiner aantal cc en dan misschien voor de spier om zo je huid op te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal,pff.

Snap dat je de mooie verhalen niet echt meer geloofd.

Het zou natuurlijk een mooie optie kunnen zijn,maar hoe het werkelijk verloopt bij jou is altyd afwachten.

iedereen was ook erg te spreken over dual plane,dus ik wilde dat ook wel graag,vooral met t idee dat t dan niet snel zou gaan hangen in de loop der jaren(ben geen piepjonge meid meer)

Maar wat een pijn heb ik gehad,en echt geen gewone pijn hoor,ben geen aansteller!(nu niet meer gelukkig)

Maar dat is dus bij iedereen zo anders en ja als het DE oplossing zou zijn om de maat te houden die je nu hebt,dus niet kleiner........

dan zou dat geweldig zijn toch?

Dat er teveel druk op staat,zou kunnen,en kan best zijn dat bij jou achter de spier gewoon niet lekker zit,zat hier ooit ook een vrouw die enorme last had ,maar dan van dual plane,ze zit niet meer op t forum,maar zij had daarna voor de spier gekregen ,en was meteen van de pijn af.

Sterkte met je lastige beslissing .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftig zeg! Snap dat je wat sceptisch bent geworden.

Ik heb zelf geen grote implantaten gekregen (300cc) maar wel dual plane en door Frans Straten geplaatst (via Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven). Daar ben ik in ieder geval zeer over te spreken. Maar meer consulten aanvragen is natuurlijk nooit verkeerd.

Succes en liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum en wat een verhaal zeg... sjeesus!!

Over die Diana.. idd, die heeft dus de ballen verstand van borstvergrotingen he... Dr. F Straten is trouwens, met de verhalen die ik lees, wel een goede pc.

Echter, als je nog ergens een mening wilt horen kan ik me gedeeltelijk bij Rosanne aansluiten.

De artsen waar ik alleen maar goede verhalen van lees, zijn:

Dr. Demeyere (Artemedi in Gent)

Dr. van der Weij (boerhaave Amsterdam)

Dr. Nio (SLAZ Amsterdam en Parkkliniek Rotterdam)

en ook wel dr. Plovier.

Ik zou je zelf niet naar van Onselen sturen, maar dat is waarschijnlijk iets persoonlijks.

Als je graag grote borsten wil, en het op een goede manier geplaatst wil hebben, dan zou je zeker eens bij dr. Nio, dr. Demeyere en dr. Plovier kunnen langs gaan (hoeft natuurlijk niet alle drie)

Daarna denk ik dat je zeker 1 van de 3 zult kiezen.

Neem een voorbeeldfoto mee van wat je graag zou willen, dan is beter te bepalen voor de pc's of dat mogelijk is bij jou.

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu eindelijk een positief consult gehad met een logisch klinkende oplossing!!

Prothesewissel met kapselverwijdering en opnieuw plaatsen met Dual Plane, daarmee zou mijn borstspier weer

terg op zijn plek komen en dus de spanning en pijn moeten verdwijnen...

Die kapselverwijdering.. is dat het oude kapsel wat zich standaard om een borst vormt? Of heb je tevéél kapsel wat pijn veroorzaakt, en wat ze nu willen verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx allemaal voor de lieve reacties en de hulp!

De 1e operatie was in de Velthuiskliniek toen was ik net 20 jaar...dacht voor de beste en duurste kliniek te gaan, verkeerd gedacht dus!! :28:

Dr Nio heeft samen met Dr Wu in de Parkkliniek mijn 2e, 3e en 4e operatie uitgevoerd, dat zijn dus de wonderdokters die het weer mooi gemaakt hebben voor mij !! Alleen nu kunnen ze me helaas niet helpen, enkel door idd kleiner te gaan...

@Vlinder & Liesje: Vóór de spier plaatsen is bij geen optie, omdat ik 1.75 ben en 52 kg weeg...daardoor zie je echt de implantaten zitten zoals de 1e x.. dat is zo lelijk, je kunt letterlijk de ribbels tellen van de silliconen dan...

@Luci & Rosanne: Ik heb nu alleen nog Diana gesproken, morgenmiddag ga ik naar Dr Straten zelf, dus ben heel benieuwd wat hij vindt :68:

@Jeniferrr: Fijn om te horen dat jij wel een goede ervaring hebt met Dr Straten, dat is al een geruststelling!

@Piepke: Ik ga ervan uit dat ze gewoon bedoelen het standaardkapsel, want de pijn is eigenlijk altijd al zo geweest vanaf het begin.

Met te grote implantaten bedoelen de artsen waar ik al op consult ben geweest overigens niet dat ze te groot zijn voor mijn lichaam, maar te groot voor de borstspier die nu té ver is opgerekt!

Bij sommige vrouwen knappen de zenuwen naar de tepel, maar bij mij staan ze continu op uiterste spanning...

(misschien moet ik dus maar groter juist om t te laten knappen haha..!)

Op zich ben ik nu dus best blij met hoe mijn borsten eruit zien voor het zicht, zeker omdat ik nooit gedacht had dat het ooit

nog toonbaar zou worden na de 1e bv...

Ik overweeg dus echt alleen een nieuwe wissel puur om van de pijn af te komen en ook omdat mijn borsten zo hard blijven.

De borst zelf doet niet echt pijn, maar de tepels zijn verschrikkelijk, bij de lichste aanraking vlieg ik al door het plafond... :kez_11:

Ik hoop gewoon dat door het Dual Plane plaatsen de spieren en zenuwen rond de tepels weer normaal kunnen worden

wat nu de pijn veroorzaakt.

Ik heb nu Eurosillicone en Dr Straten gebruikt Mentor, dus hoop daarmee ook dat het zachter aan gaat voelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow even een vraagje he.. Hebben Nio en Wu dan niet dual plane geplaatst?? Ik dacht dat zij dat ook deden.... Zij zijn trouwens wel echt heel kundige pc's... Ik zou bij hun niet gauw twijfelen aan hun oordeel.. Maar ik kan me voorstellen, als je ontevreden bent en continu pijn hebt en toch graag groter wilt, dat je verder kijkt :)

En ik ben benieuwd of Straten dezelfde mening heeft als Diana...... Aangezien Straten de pc is ;)

Laat wat van je horen morgen, ben benieuwd!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow even een vraagje he.. Hebben Nio en Wu dan niet dual plane geplaatst?? Ik dacht dat zij dat ook deden.... Zij zijn trouwens wel echt heel kundige pc's... Ik zou bij hun niet gauw twijfelen aan hun oordeel.. Maar ik kan me voorstellen, als je ontevreden bent en continu pijn hebt en toch graag groter wilt, dat je verder kijkt :)

En ik ben benieuwd of Straten dezelfde mening heeft als Diana...... Aangezien Straten de pc is ;)

Laat wat van je horen morgen, ben benieuwd!

xx BB

Hey BB,

Nee dat was 5 jaar geleden mijn laatste BV, toen bestond Dual Plane volgens mij nog niet...

dus gewoon achter de spier geplaatst toen.

Hebben echt super werk verricht, zijn de 1e keer ruim 3,5 uur bezig geweest met z'n tweeën, zo'n zooitje was het van de 1e bv.. :140:

Ze hadden vooraf al gezegd dat ik minimaal 2 hersteloperaties nodig zou hebben, heb alle 4 de bv's zelf moeten

betalen, maar bij Dr Nio en Dr Wu heb ik wel steeds veel korting gehad, omdat ze het een schande voor de plastisch chirurgie

vonden en het ook een utdagig vonden om een jong meisje weer mooie borsten te geven na zo'n mislukking.

Tuurlijk heb ik in de afgelopen 5 jaar wel aangegeven dat ik zo verschrikkelijk veel pijn in en rond mn tepels bleef houden en

zelfs al gevraagd of ze de zenuwen door willen snijden! :22:

Helaas blijken er zo'n 50.000 zenuwen rond iedere tepel te zitten dus ga het maar's zoeken welke pijn doen...

Nu ik op de hoogte ben van Dual Plane denk/hoop ik toch dat er minder spanning op komt te staan...

Dussss morgen vol goede hoop naar Dr Straten...

Ik laat het in de avond zeker even weten wat hij ervan vind...! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh heftig....

Heb je het verhaal van het duel plane plaatsen ook bij dr nio neergelegd?

Ben benieuwd wat hij daar over zegt... Zeker omdat hij bij jouw veel hersteld heeft en weet waar hij over praat.

Iig succes morgen!!!!

Hey Brietje,

Nee, ik heb dit alles pas een week geleden te horen gekregen dat het wél mogelijk zou zijn, dus ben al een week alles aan het googlen over de kliniek, de methode, de arts bla bla om er zeker van te zijn dat ik nu wel mijn huiswerk heb gemaakt zeg maar.

Tuurlijk zou Dr Nio het ook kunnen, maar ik moet ook rekening houden met het kostenplaatje eerlijk gezegd...

Aangezien mijn boobies nu al zo'n kleine 17.000 euro (!) hebben gekost kan ik niet weer heel diep in mijn spaarpotje....en het boompje in de

tuin wil ook maar niet groeien met centjes hihi...

Bij Dr Straten hoef ik mét kapselverwijdering maar €3350,- te betalen, waar ik bij Dr Nio €5300,- neer moet leggen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Brietje,

Nee, ik heb dit alles pas een week geleden te horen gekregen dat het wél mogelijk zou zijn, dus ben al een week alles aan het googlen over de kliniek, de methode, de arts bla bla om er zeker van te zijn dat ik nu wel mijn huiswerk heb gemaakt zeg maar.

Tuurlijk zou Dr Nio het ook kunnen, maar ik moet ook rekening houden met het kostenplaatje eerlijk gezegd...

Aangezien mijn boobies nu al zo'n kleine 17.000 euro (!) hebben gekost kan ik niet weer heel diep in mijn spaarpotje....en het boompje in de

tuin wil ook maar niet groeien met centjes hihi...

Bij Dr Straten hoef ik mét kapselverwijdering maar €3350,- te betalen, waar ik bij Dr Nio €5300,- neer moet leggen....

Zo he dat is al heel wat geld, snap je keuze idd wel. Het is niet niks zeg. Hopelijk ben je straks vd pijn verlost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17.000 euro????? :blink:

Zo hey ,je zou ze bijna laten verzekeren ,hihi.

Duur meisje..........pjieuw...(niet dat t leuk is I know....)

Ja die verschillen zijn echt enorm soms he,zou ook niet meer voor de duurste gaan ,ik dacht ook,meteen maar de beste en duurste(veldhuis) want wil geen gezeik achteraf haha,wist ik veel.. was gewoon doodsbang voor complicaties.

En die stond toen goed aangeschreven,maar waar dat op gebaseerd is.......geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17.000 euro????? :blink:

Zo hey ,je zou ze bijna laten verzekeren ,hihi.

Duur meisje..........pjieuw...(niet dat t leuk is I know....)

Ja die verschillen zijn echt enorm soms he,zou ook niet meer voor de duurste gaan ,ik dacht ook,meteen maar de beste en duurste(veldhuis) want wil geen gezeik achteraf haha,wist ik veel.. was gewoon doodsbang voor complicaties.

En die stond toen goed aangeschreven,maar waar dat op gebaseerd is.......geen idee.

Hahaha ja idd zou er bijna een All-risk verzekering opzetten.. :23:

Mijn 1e bv was ook in de Velthuis Kliniek...wél de duurste, niet de beste dat blijkt wel weer pffff...!!!!

~ Nou, vandaag op consult geweest dij Dr Straten zelf.... ~

Fijne man, goed gesprek gehad, alles super uitgelegd, maar de waarheid was dus niet zo mooi als in eerste instantie

verteld werd....was te verwachten ergens...

Ik had even alle papieren bij elkaar gezocht van de vorige operaties en ik blijk de laatste keer zelfs 700 cc te hebben gehad.. :24:

Was echt in de veronderstelling dat het 600 was, maar goed what's the difference...hihi

Dr Straten was zeer te spreken over hoe het er nu uitzag, "technisch gezien" is er keurig werk geleverd.

Alleen begreep hij ook wel dat er toch een behoorlijke spanning op staat, hij kon niet zeggen waar de exacte pijn in de tepels

vandaan komt, maar het zal toch te maken hebben met de opgerekte borstspier.

Zijn uiteindelijke conclusie....toch een beetje kleiner...!! :102: :102::102:

Mijn wens is ook om zachter aanvoelende borsten te hebben als nu en met iets kleiner te gaan kan dat gerealiseerd worden zegt hij.

Het klinkt heel dramatisch...kleiner....maar moet heel erg meevallen, er gaat maar 50cc af gelukkig en aangezien ik dacht 600 cc te hebben en het 700cc blijkt te zijn, krijg ik toch 50cc "meer"voor mijn gevoel hihi...

Het probleem wat ik dacht te krijgen met los vel is ook niet zo, het moet er juist mooier door gaan worden.

Er worden vaak eerst te grote implantaten geplaatst blijkbaar vooral bij recontructies om daarna een maat

kleiner uiteindelijk implantaat te plaatsen voor een mooier natuurlijker effect...

Enige minpuntje is dat ik mijn boobies ook graag dichter bij elkaar zou hebben, maar dat ik helaas echt niet

mogelijk bij mij, omdat ik een aflopend borstbeen heb en het dan eruit komt te zien alsof de borsten naar binnen vallen :blink:

Hij kan niet garanderen dat de pijn voor 100% zal verdwijnen, maar de kans is zeer groot.

Wel garandeert hij dat het zachter zal worden en de druk eraf zal zijn en ook dat het natuurlijker zal ogen straks,

dus dat heeft toch de doorslag gegeven om JA te zeggen voor mij!

Dusss, 18 Februari ( al over 10 daagjes ja...!)

voor de 5e x onder het mes voor 650 CC Rond Mentor Dual Plane

Aftellennnnnnnnnnn :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... Ik was er al een beetje bang voor...

Die Diana lult dus echt een beetje uit haar nek (ik wist even niet hoe ik het netter moest zeggen, sorry)

Wel fijn dat de man je serieus neemt en dat je 50cc 'meer' krijgt haha!!

Met goede moed, op naar operatie 5.. De laatste he!!!

xxx BB

(wil je je titel aangepast hebben, als zijnde titel van een operatieverslag? en dan naar de operatieverslagen van de wissels verhuisd worden? Misschien pas je daar nu het beste? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk snel al voor je!

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden en of je van je pijn af komt.

Ik ga ook naar Frans Straten, dus ook naar die ervaring ben ik nieuwsgierig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... Ik was er al een beetje bang voor...

Die Diana lult dus echt een beetje uit haar nek (ik wist even niet hoe ik het netter moest zeggen, sorry)

Wel fijn dat de man je serieus neemt en dat je 50cc 'meer' krijgt haha!!

Met goede moed, op naar operatie 5.. De laatste he!!!

xxx BB

(wil je je titel aangepast hebben, als zijnde titel van een operatieverslag? en dan naar de operatieverslagen van de wissels verhuisd worden? Misschien pas je daar nu het beste? )

Ja, zo mag je het best zeggen BB!

Ik heb dat vanmiddag ook wel even duidelijk aangegeven bij Dr Straten, Diana is een super leuk mens idd, maar ze mag

niet zo veel toezeggingen doen voor 100% zeker wat dus niet kan...

En ja...zo klinkt het minder erg he die 50 cc meer of minder hihi

Vol goede moed op naar BV5! Had van dat geld een BMWX5 kunnen hebben hoppaa!

Ik vind het prima om het topic te verplaatsen hoor, laat ik aan jou over, altijd goed!

Thnx ook voor je medeleven en ideetjes nog Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk snel al voor je! Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden en of je van je pijn af komt. Ik ga ook naar Frans Straten, dus ook naar die ervaring ben ik nieuwsgierig :)

Ik laat het zeker weten hoe alles verlopen is en wat het resultaat gaat worden...!!

Jij nog even volhouden, maar hoop ook voor jou op een super mooi resultaat straks! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.