Ga naar inhoud

Het is bijna zo ver...


Juliette

Aanbevolen berichten

Hallo,
ik ben vorig jaar voor de tweede keer mama geworden en kan na mijn borstvoeding nu eindelijk uitkijken naar mijn borstvergroting.
Ik ben al bij verschillende plastische chirurgen op gesprek geweest en ben uiteindelijk terecht gekomen bij Dr. Visser in de Wellnesskliniek. Echter vraag ik me soms nog steeds af hoe het komt dat ze dit zo'n stuk goedkoper kunnen en de gedachte dat de siliconen niet volledig te vertrouwen zouden zijn maakt me nog steeds wat bang.

Ik lees wel zeer positieve verslagen over de Wellnesskliniek en dat stelt me enigszins gerust.
Het liefst zou ik men operatie laten uitvoeren in juni, ik ben dan net 6 maanden gestopt met mijn borstvoeding maar ben bang dat dit te vroeg zal zijn en denk er daarom aan om mss te wachten tot september. Zijn er nog personen die kort na de borstvoeding een borstvergroting hebben laten uitvoeren?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juliette

Welkom op het forum!!

Er zijn wel enkele meiden die ook vlak na hun borstvoeding (dus minimaal 6 maanden erna) een bv gehad hebben. Ik zou ze je alleen even niet zo kunnen noemen.

Heel goed dat je de knoop doorgehakt hebt.

Hoe het zit met de Monobloc implantaten en de goedkopere prijs van Wellnesskliniek, zou ik niet weten.. Misschien dat je dat daar nog zou kunnen vragen via mail?

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend een mail gestuurd naar Wellnesskliniek om te vragen wanneer ik mijn borstvergroting het beste plan.
Midden juli of eind augustus, 6 weken lijkt misschien niet veel maar voor mij is het een eeuwigheid ;-)

WIe van jullie heeft ook in de zomer een borstvergroting laten uitvoeren? Denk je dat je meer last hebt als het warmer is?
Vergroot je de kans op complicaties zoals nabloedingen niet doordat je aders wijder openstaan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juliette,

Ik heb geen ervaring met de Wellness kliniek. Maarrrrr ik heb wel een bv gepland voor over 2 weken.

Mijn dochter is 1 jaar en ik heb 10 maanden borstvoeding gegeven.

In december heb ik zelfs nog even bv gegeven omdat mijn dochter ziek werd en bijna niks meer at.

De melk werd wel steeds minder en minder, maar als ik op mijn tepel drukte kwam er nog wel vocht uit.

Dit is eigenlijk vorige week pas echt gestopt. Dit heb ik overlegd met de arts en ze houden er rekening mee tijdens de ingreep. Je moet het dus wel vermelden, zodat ze er wat op smeren tijdens de ingreep.

Verder was/is t dus geen probleem, kreeg ik te horen.

Maar het moet dus niet zo zijn dat er echt nog melk wordt aangemaakt en dat je stuwing hebt etc....dt heb ik dus niet....maar ik begrijp dat jij al gestopt bent, dus stuwing zal je niet hebben.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, je mag me altijd n berichtje sturen, voor vragen :)

Heel veel succes met je bv!! En als je t leuk vindt kun je mijn verhaal achteraf lezen zodat ik je kan vertellen of ik ergens last van heb gehad ja of nee.. (ik hoop natuurlijk dat alles perfect verloopt) :))

Groetjes,

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook na mijn borstvoedingsperiode een bv gekregen :) Ik heb 15 maanden bv gegeven, op het einde natuurlijk niet meer zo intensief als in het begin. Op het einde nog maar 1 soms 2 keer per dag. De melkproductie is toen ook heel snel gestopt en mijn borsten waren compleet leeg op enkele weken. Ik heb mijn bv 3 maanden na het stoppen van de borstvoeding al gekregen. Kon geen kwaad volgens mijn pc. Ik had uiteraard geen melkverlies meer als ik op mijn tepels drukte, ik denk dat dat wel heel belangrijk is dat dat niet meer gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een grote maand gestopt met borstvoeding geven en heb nu al geen melkverlies meer en borsten zijn alweer op normale grootte (kleiner kan niet meer denk ik :45: )
Dr. Visser liet wel weten dat ik beter 6 maand wacht, gewoon omdat je melkkliertjes zo goed doorbloedt zijn dat de kans op een nabloeding groter is. Ik wil natuurlijk geen risico's nemen en zal braafjes 6 maand wachten...

Merci voor de reacties!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane of achter de spier?

Wat is nu het grote verschil tussen dual plane en achter de spier. Ik weet dat dual plane half achter de spier is en achter de spier dus volledig achter de spier maar hoe maak je die keuze?

Is er verschil in uitzicht, pijn?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,
in mei moet ik meelopen in de suite van een trouwfeest! Heeft er iemand tips hoe ik men borsten groter kan doen lijken, bestaan er eigenlijk geen soort siliconen of zo die je in je bh kan dragen zodat je borsten groter lijken? Ook handig zodat de mensen na de operatie niet onmiddellijk overduidelijk het verschil zien!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.