Ga naar inhoud

lee123 : 25 februari 2013 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Gast lee123

Aanbevolen berichten

hallo ga 25 febr 2013 voor borstvergroting komt bij mij voor de spier heb nu 70aa aan met dubbele vulling ben 1.64 en 57 kg kon bij mij niet groter zeiden ze anders moest ik voor tekenen op eigen risico,het zou op een kleine 75c uitkomen zou graag een volle 75 c willen..heb 5.7 projectie en low profile.omdat ik na zangerschap meeste vulling onder nodig heb heb zelf en korte borstkas..zou anders teveel rand zien at hoog zat.wie heeft er hier ervaring mee?wil graag groter xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met 275 cc dual plane naar een volle c gegaan. Had misschien wat meer van te voren, maar wel 2 cm minder projectie. Lijkt me dat het toch wel een mooie c wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Liesje83 Ik hoop het maar blijft giswerk.pff dan duurt wachten lang..enig waar ik zeuwachtig voor ben is dat te klein word...... andere mogelijkhied was ...het risico dat je de rand zou zien..vandaar dat natrelle lx low profile extra ondervulling de beste optie was word 12 cm breed aan de onderkant

met projectie van 5,7..anders zou de tepel en de borst weer te ver naar voren komen te staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij zeiden ook 2 pc's dat een kleine C misschien maar net haalbaar was.
heb de gok gewaagd omdat ik hoe ze waren helemaal niet tevreden was.
heb gedacht van ze proberen wat erin kan en is het niet groot genoeg dan kan niemand daar iets aan doen maar alles beter als wat ik had.
en zie nu mn resultaat ben zooooo blij dat ik het gewoon heb gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb je nou low height of low projectie ? Want je schrijft ook dat je 5,7 projectie krijgt dat is niet heel low ?

Denk het eerste want ik heb full height gekregen omdat ik wat langere borstkas had ivm hangborsten

Een x is volgens mij extra gevuld dus meer naar voren toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff hallo allemaal!

Zit al tijdje op dit forum,maar nog weinig ingevuld!

Effe voorstellen dan maar ..moeder van 3 kids,,41 jaar zoals velen last van mini geslonken en afvalmodel boobies eindelijk de knoop doorgehakt!..zat na de eerste bevaling er al mee das al 19 jaar!

En aangezien je op vele leeftijden nog een vergroting kan doen had ik zoiets nu moet het bij mij maar anders ben ik te oud was mijn mening dan..

wens iedereen ook veel sterkte en succes met haar nieuwe boobies vele mooie bekeken en al favorieten gezien..bij mij kon er niet meer in daar baalde ik eerst wel van ,maar na veel info hier op forum denk ik dat het best goedkomt wil ook niet te..voor me lichaam ben 1.64 en 57 kg..

groetjes lee 123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lee

Ik zag je nieuwe topic staan, en heb het even samengevoegd met je eerdere topic. Dat was namelijk al een operatieverslagtopic. Zo hoef je er maar 1 bij te houden.

Als je je eigen topics wilt vinden, ga je boven naar je naam, klikt erop en dan klik je op: mijn inhoud.

Als je dan links klikt op: enkel onderwerpen, dan kom je bij je eigen topic ;)

Succes maandag!! Komt echt vast goed!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.