Ga naar inhoud

mariatjuh : 20 juni 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Nou meiden, gaat ie dan. 20 juni 2013 was dus mijn dag. Best wel zenuwachtig geweest maar ondanks dat toch een goede nachtrust gehad.

Op de kliniek goed opgevangen en voor de operatie de details nog even doorgenomen en toen was het echt zo ver..

Toen ik wakker werd was ik nog behoorlijk slaperig maar ondanks dat werd mij al snel duidelijk hoeveel ik gekregen had ! 700CC HP onder de spier ! Het is allemaal nog aardig gevoelig, maar voor de belangstellenden heb ik in mijn album alvast een foto van vlak na de operatie geplaatst.

De pijn (vooral rug) was de eerste dagen ondraaglijk en ik heb er nog een flinke griep bovenop gehad met erg hoge koorts. Nu gelukkig weer wat beter, en weer wat meer tijd, meer foto's volgen nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super benieuwd naar het resultaat!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!!

Oef wat balen van die griep... Dat is niet echt handig als je pas nieuwe boobs hebt....

Probeer zoveel mogelijk water te drinken tegen alle restverschijnselen van narcose en zo.. En hoop dat je griep ook echt ver genezen is.

Anders neem je wat extra vitamines, helpt je lichaam in het herstel :)

Heb je boobs ff bekeken, typisch Plovier! Hoog geplaatst en je had natuurlijk toch al redelijk wat weefsel van jezelf, dus mooi groot geworden! Geniet ervan!!

Heb jij trouwens zo een band gekregen voor op je bh of niet?

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Maria,

Thnx voor de acceptatie! Ik ben zo benieuwd hoe het nu met je is! En je boobies! Ben je al goed hersteld en hoe zien je boobies er nu uit, ben je tevreden meid??

Je laatste foto's zijn van een paar weken geleden dus ze zullen waarschijnlijk wel iets veranderd zijn.

Let me know! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.