Ga naar inhoud

mariatjuh : 20 juni 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Nee, ik weet nog niet hoeveel cc dat wordt morgen beslist voor de operatie!! ik was wel blij dat ik niet lang moest wachten voordat ik kon gaan, ik krijg er stress van van dat aftellen! heb je zelf gekozen om te wachten tot juni?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je datum, hopelijk krijg je precies de borsten die je wilt! X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes, ik zag trouwens dat we dezelfde dag jarig zijn! X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi hi! Ik las je berichtje.... ik ben zelf ontzettend aan het twijfelen of ik bij Plovier op consult ga....wat mij tegen houdt is het feit dat hij

met niet goedgekeurde inplantaten werkt?! en dat ik soms lees dat hij er zomaar teveel cc's instopt dan wat je had afgesproken. + dat ik wel een

aantal complicaties zag langskomen... waarom ben jij zo stellig van hem overtuigd? alleen omdat hij er de meeste cc's instopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ga op 25 april onder het mes bij Plovier :-) Superspannend allemaal! Alleen wil ik een mooie D cup en ben ik wel een beetje bang dat hij misschien meer gaat plaatsen... Maar hij werkt niet met niet-goedgekeurde implantaten hoor, ik krijg daar gewoon Natrelle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ga op 25 april onder het mes bij Plovier :-) Superspannend allemaal! Alleen wil ik een mooie D cup en ben ik wel een beetje bang dat hij misschien meer gaat plaatsen... Maar hij werkt niet met niet-goedgekeurde implantaten hoor, ik krijg daar gewoon Natrelle!

Heb je daar speciaal om gevraagd om Natrelle ? Dit is echt een uitzondering van Plovier misschien, althans.. ik heb nooit eerder gelezen dat hij deze plaatst uit eigen beweging ?? :17:

... mag ik vragen hoeveel dit dan scheelt op de standaard prijs die hij normaal hanteert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet 3000 euro betalen, dus wat mij betreft niet veel... Ik heb voor de zekerheid Valerie ook nog even gemaild, zij reageerde direct dat Plovier niet werkt met niet-goedgekeurde implantaten en dat als wij Natrelle hebben besproken, ik die gewoon krijg. Welke implantaten gebruikt hij normaal gesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet 3000 euro betalen, dus wat mij betreft niet veel... Ik heb voor de zekerheid Valerie ook nog even gemaild, zij reageerde direct dat Plovier niet werkt met niet-goedgekeurde implantaten en dat als wij Natrelle hebben besproken, ik die gewoon krijg. Welke implantaten gebruikt hij normaal gesproken?

Juist.. en heb je daar specifiek om gevraagd? Heeft Plovier gezegd dat hij deze gaat bestellen speciaal voor je operatie?

Ik denk echt, dat er een miscommunicatie is :( Hij kan idd Natrelle bestellen, maar dan kost dit meer dan de 3000 euro en dan zou je ook aan aanbetaling moeten doen, zodat hij ze kan gaan bestellen.

Hij werkt met Cereform, Eurosilicone, Motiva.

En inderdaad, deze implantaten zijn CE- gecertificeerd, dus wat Valerie mailt klopt ook....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist.. en heb je daar specifiek om gevraagd? Heeft Plovier gezegd dat hij deze gaat bestellen speciaal voor je operatie?

Ik denk echt, dat er een miscommunicatie is :( Hij kan idd Natrelle bestellen, maar dan kost dit meer dan de 3000 euro en dan zou je ook aan aanbetaling moeten doen, zodat hij ze kan gaan bestellen.

Hij werkt met Cereform, Eurosilicone, Motiva.

En inderdaad, deze implantaten zijn CE- gecertificeerd, dus wat Valerie mailt klopt ook....

Ik denk dat Piep gelijk heeft.

Toen ik Plovier vroeg of hij Mentor wilde gebruiken, kon ik meteen €3600 gaan betalen in plaats van de normale prijs.

Wees er zeker van dat er op de dag van de operatie geen onduidelijkheid kan ontstaan. Plovier heeft Natrelle niet standaard liggen!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar, want Valerie mailde mij dit:

"U hebt duidelijk met Dr. Plovier besproken dat u kiest voor de allergan Natrelle prothese. Wij zullen daar dan ook niet van afwijken. Of het de ronde of anatomische zullen worden mag u gerust nog met hem bespreken voor de ingreep zelf.

Wij hebben alle prothesen voor u in stock."

Dan mag ik er toch vanuit gaan dat ik Natrelle ga krijgen daar en dat ik dat op de dag zelf nog mag kiezen? Van Mentor weet ik het inderdaad, omdat ik die bij dr. Van der Weij zou krijgen, dus daar in eerste instantie naar gevraagd heb. Plovier zei toen dat die duurder zouden worden, omdat hij geen grote inkoper is van Mentor, dus dat hij daarvoor een hogere prijs zou moeten betalen en ik dus ook. Natrelle had hij wel in voorraad en daarvoor gold dat niet, omdat hij daar vaak mee werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"U hebt duidelijk met Dr. Plovier besproken dat u kiest voor de allergan Natrelle prothese. Wij zullen daar dan ook niet van afwijken. Of het de ronde of anatomische zullen worden mag u gerust nog met hem bespreken voor de ingreep zelf.

Wij hebben alle prothesen voor u in stock."

Dan is er geen probleem :35: Daarom vroeg ik ook of je specifiek naar Natrelle had gevraagd bij Plovier.

Maar als ze daar op voorraad liggen, dan is er geen vuiltje aan de lucht :43:

Volgens mij ben je de eerste die Natrelle krijgt bij hem :35: ALthans.. heb het hier echt nooit eerder gelezen of ik lees niet goed :P :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou, ik heb net het hele forum afgespeurd op vrouwen die bij Plovier zijn geweest, maar bijna iedereen schrijft alleen het aantal cc's die ze hebben gekregen, niet het merk van de prothesen. Ik schrok me al kapot, want ik wil absoluut Natrelle, omdat die FDA approved zijn. Niet dat die andere niet goed zijn, maar toch, you can never be too sure ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Als je 3000e dient te betalen voor de bv met Natrelle

dan betaal je een meerprijs van 300e voor de Natrelle implantaten.

Zelf heb ik 2700e voor m'n bv bij Dr.Plovier betaald en heb voor Cereform implantaten gekozen, welke geen meerprijs hadden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Als je 3000e dient te betalen voor de bv met Natrelle

dan betaal je een meerprijs van 300e voor de Natrelle implantaten.

Zelf heb ik 2700e voor m'n bv bij Dr.Plovier betaald en heb voor Cereform implantaten gekozen, welke geen meerprijs hadden.

X

precies !!

ik heb ook 2700,- betaald voor mijn Sebbin implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik 2700e voor m'n bv bij Dr.Plovier betaald en heb voor Cereform implantaten gekozen, welke geen meerprijs hadden.

X

en ik 3000 voor Cereform... nou wordt hij helemaal mooi :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.