Ga naar inhoud

mariatjuh : 20 juni 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, ik ben mij aan het verdiepen in een borstvergroting, echter wil ik zo snel mogelijk ergens richting de 700-900cc gaan Ik heb donderdag 7 maart een consult bij dr. Demeyere dus heb nog tijd zat om me te verdiepen. Wie heeft er hier allemaal meer dan 700cc ? Ben erg benieuwd naar verslagen en andere informatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook ik ging op zoek naar de grotere protheses, en dit waren de enige namen die ik tegenkwam...

Demeyere plaats vooral voor de spier, maar dit kon niet bij mij.

Plovier dual plane, wat een betere oplossing voor mij was.

Buiten dr Nio in NL vond ik niet veel artsen die graag boven de 500 cc wouden gaan.

Mag ik je vragen waarom je zo snel zo veel cc wenst? Want de meesten onder ons moeten in ettapes gaan om dit aantal cc te bereiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bboob, de naam Plovier heb ik hier ook menigmaal zien staan inderdaad. Misschien een idee voor mezelf om daar ook een consult mee te hebben. Ik wil gewoon veel CC's, dus ben op zoek naar een manier om dit als het kan in 1 keer te bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij hem is t eerder zo dat je best een maximum aangeeft :)

Hij durft nog al eens doorduwen :)

Hij werkt veel op basis van foto's, maakt precies na wat je wil.

En deinst niet terug voor t maximaal mogelijke als je dat wenst....

Meerdere consults kunnen nooit kwaad he, ben bij beide heren geweest en ook bij Demeyere super ontvangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi "Maria"

Vind je het heel erg als ik je verzoek om mijn foto;s te bekijken nog niet accepteer?

Vind het een beetje onzeker allemaal en heb zo mijn twijfels ^_^

Misschien in de toekomst als ik meer berichten van je zie verschijnen en verslagen na je consult :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij dan af,kan dit in 1 x? Heb er geen verstand van haha

Kan niet altijd in 1x Rosanne ;)

Naast het feit dat de breedte van de protheses moet passen, moet je huid het ook toe laten natuurlijk :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet altijd in 1x Rosanne ;)Naast het feit dat de breedte van de protheses moet passen, moet je huid het ook toe laten natuurlijk :35:

Ja inderdaad zoiets dacht ik ook al. Je huid moet ook oprekken vanzelf.

Krijg je niet dan net als bij een zwangerschap evt last van striae?

In hoeveel keer heb jij het gedaan piepke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn operatie bij dokter Nio gehad, en hij is niet bang om veel te plaatsen inderdaad. het is dat ik het zelf veelste groot vond maar hij kon makkelijk 700cc bij mij plaatsen. dit kwam ook omdat ik veel eigen weefsel hebt en ook nog eens een rekbare huid heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Maria

Misschien kun je eens voor-foto's plaatsen.

Wij hebben ondertussen zoveel gezien dat we je wel ongeveer zouden kunnen zeggen of je in 1 keer 700-900 cc zou kunnen geplaatst krijgen :)

Om foto's te plaatsen, zal ik je even de link naar de handleiding van de galerij geven, dan hoef je niet te zoeken hoe het moet :)

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Succes he

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi "Maria"

Vind je het heel erg als ik je verzoek om mijn foto;s te bekijken nog niet accepteer?

Vind het een beetje onzeker allemaal en heb zo mijn twijfels ^_^

Misschien in de toekomst als ik meer berichten van je zie verschijnen en verslagen na je consult :35:

Maakt niet uit. Je zal er je redenen wel voor hebben. Ik word hier ook onzeker.. Had je trouwens een pm gestuurd dus waarom aantwoord je in dit topic ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tijgertje, in 1 keer naar 800cc klinkt wel heel goed ! Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij BEclinic voor een consult en kan vrijdag 22-2 al terecht !

Ik hoop op 800cc en als het kan groter. Ik heb nu cup 75c en toen ik zwanger was ha ik cup F dus ruimte zat lijkt me !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou meiden ik heb de 22e februari een consult gehad bij BE clinic, en afgelopen donderdag bij dr. Demeyere geweest. Het word niet moeilijk om te kiezen, bij BE clinic (Plovier) willen ze veel groter gaan dan bij Demeyere, namelijk ronde 500-600cc (extra high profile), mogelijk nog groter zelfs maar dat konden ze niet beloven..

Ik heb daar voorbeelden gezien en het ziet er allemaal zeer professioneel uit. 20 juni 2013 word mijn dag ! Krijg ik eindelijk mijn boobs terug !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de week eindelijk de knoop doorgehakt ! :)

Donderdag 20 juni ga ik naar Beclinic, voor een borstvergroting van 500-600cc (extra high profile), of meer !

Zoooo spannend !!! Ben echt benieuwd naar wat het gaat worden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.