Ga naar inhoud

Marianna : 27 maart 2013 : Dr. Guelinck : Jessa Ziekenhuis : Hasselt


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,
Ik ben Mariana , 25 jaar en over 7 weken krijg nieuwe boobs . Nu heb ik 75 D maar die hangen wel hè :)))))))))) . Tot nu toe ben ik bij 3 pc geweest en heb een goeden gevoel gehad bij d'r. Paul Julien Guelinckx (jessa ziekenhuis te Hasselt ). Het wordt uiteindelijk borstlift met prothese 200 cc high profile. Heb paar foto's gezien ,en ben ik beetje bang geworden :-(
Ik wil wel natuurlijke borsten hebben , nu twijfel ik over 200cc of 240cc ? Ik zou graag jullie mening horen :-)

Alvast bedankt , groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Mariana,

ik heet Monique en krijg 460cc dual plane en geen borst lift.

Advies kan ik je helaas niet geven.

Ik wilde absoluut geen lift. De PC heeft mij geadviseerd dat als ik niet tevreden ben altijd nog een donutlift kan laten doen. Het hangt ervan af wat je wil.

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze mooi!!!! Ze hangen wel wat, maar ik vind ze niet lelijk hangen joh!! Je tepel wijst naar voren en dat is netjessssss!!

Weet je welk merk en profiel en vorm je krijgt van de 200cc of de 240cc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Piep eens,ze hangen een beetje maar ziet er toch mooi natuurlijk uit,zeker niet storend,vanuit mijn ogen gezien dan .(weet niet hoe je er zelf over denkt?)

Zou niet zo snel aan een lift beginnen,als je deze mooi laat opvullen,ben je er ook blij mee denk ik??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet ik niet wat moet ik doen lift of niet . Ben bij 3 pc geweest . Al 3hebben aangeraden lift met protesten . Ik vind zelf dat hangen beetje. Vrouwen hè :-) merk van prothesen sebbin , 200cc. Maar nu ben ik aan lezen dat niet zo goed is Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Marianna! Ik moet zeggen dat jouw borsten erg op die van mij lijken en mij werd een borstlift afgeraden en protheses geadviseerd. Die zouden de borst weer keurig kunnen opvullen en ietsje liften. Ik heb 75/80 C/D op dit moment. Ik ga voor 220 cc, heb ook 240 cc gepast maar vond ik niet bij mijn lichaam passen en het meest natuurlijk overkomen, al is het altijd moeilijk in te schatten hoe het eindresultaat wordt. Ik krijg trouwens medium profile. Ik zou zeker nog eens nadenken over het liften, ben het met de anderen eens, vind je borsten prima en denk dat ze met een beetje opvulling helemaal top worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! Ik vind dat je prachtige borsten hebt Marianna, ik zou ze zo van je over willen nemen! Zelfs een prothese vind ik niet nodig!

Ik zou me wel voor kunnen stellen dat je borsten met de jaren, en na zwangerschappen meer gaan hangen. Dan kun je altijd nog een lift overwegen, maar zoals ze nu zijn vind ik ze echt supermooi!

In jouw geval zou ik die duizenden euro's lekker zelf houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marianne ik krijg ook 13 mei een bv. met 540cc anatomisch en duel plane geplaats. ik krijg ook geen borstlift. kijk maar eens bij mijn foto's mijn borsten hangen ook zo ongeveer als die van jouw. ik heb 3 kids en daarna zijn ze echt gaan hangen.

ik zou het ook eerst proberen zonder lift.

en net wat monique al zegt je kan nog altijd later de tepel laten verplaatsen en dan heb je ook niet die lidtekens van een lift.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Iemand ervaring met sebbin prothese ? Gr

Hoi Iemand ervaring met prothese sebbin? Gr

ik heb sebbin 515cc niks mis mee hoor.

persoonlijk vind ik dat jij geen lift nodig hebt, je heb mooie borsten , alleen wat hang.

raar dat die pc's dat zeggen.

je tepels zitten precies goed, ze staan zeker niet te laag ofzo.

wat ik denk is dat je protheses te klein zijn zonder lift....da's de enige reden die ik kan bedenken om een lift uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat kunnen meningen toch verschillend zijn.

Ik vind ze nu ook gewoon mooi bij je maar ik kan me de lift wel voorstellen. (Kijk maar bij mijn voorfoto's)

Je staat op de tweede foto ietwat naar achter en het volume zit echt onderin, als je dan wat rechter staat of zelfs zoals wij bijna allemaal gewend zijn iets ingedoken dan gaan ze nog verder naar beneden.

Je tepels zitten netjes naar voor maar wel op de hoogte van bijna bovenkant oksel. (Nogmaals zie mijn voorfoto's )

We willen ze allemaal op de hoogte van je lijf waar ze horen toch?

Je bent ook nog best jong en mede dat vind ik een rede om de lift wel te doen.

Ze gaan zwaarder worden met een vulling en nog meer zakken in de loop van de tijd, dan weet je eigenlijk nu al bijna zeker dat als je de lift nu niet doet je in de toekomst zeker nog een keer moet/wil/gaat om wel een lift te doen.

Ik bedoel dit niet om je naar beneden te halen of te bekritiseren maar wil wel eerlijk zijn.

Het is niet alleen een momentopname maar ook een toekomst.

Succes met je beslissing.

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan heb je wel meer cc's nodig. Maar ben geen pc dus dat kan je beter aan hem vragen.

Hij zal je dan vertellen wat nodig is om het op te vullen.

Heel veel succes met je beslissing Marianna

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik wil ook even zeggen dat ik niet denk dat je een lift nodig hebt.. Echter... 200 cc zonder lift is veel te weinig...

Ik denk dat je eerder moet denken richting de 400 cc, als je voor ronde prothesen gaat, met een high profile op zn minst. Dan krijg je een mooie opvulling.

Heb je de borsten van Diesel wel eens gezien? of Andrea28?

Volgens mij hebben zij allebei extra high profile, rond, en die zijn echt mooi geworden!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Marianna,

snap je keuze wel, ik ben eerst voor een bv gegaan op 07/02 en heb daar nu toch wel een beetje spijt van dat ik niet direct voor de lifting gegaan ben.

Ik ben gisteren terug naar de pc gegaan, hij raadt mij nog steeds geen lifting aan maar denk toch dat ik er wel voor ga gaan.

Ben nog aan het wachten op een mailtje van de consulente.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.