Ga naar inhoud

beide protheses verwijderd


Gast Luci

Aanbevolen berichten

Hey das goed nieuws! Ze zitten er in! Gefelicteerd hoor,en idd hopen dat t nare jou bespaard blijft,op naar een super goed herstel dus.

Welke plaatsing heb je gekregen? Want je zegt dat ze wat ver uit elkaar staan,maar die gaan nog goed vormen/indalen hoor,maar als je dual plane hebt kan het zo zijn dat ze ietsje verder uit elkaar staan dan bij vd spier.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

De protheses zijn voor de spier en achter de klier geplaatst. Ze zijn nu al wat beter gevormd en iets dichter bij elkaar maar vind ze toch nog vrij ver uit elkaar staan. Denk dat het er straks ook mooier uitziet als ik een normale bh aankan, die sport bh's doen qua vorming niet veel goeds vind ik.

Vorige week op controle geweest. Het zag er allemaal rustig uit maar omdat ik toch weer iets temperatuurverhoging had en het gevoel had dat er in mijn rectyerborst iets aan de hand was heb ik nog een week verlenging van de antibiotica gehad. Die slik ik dus nog t/m donderdag. Ik durf dus nog niet te juichen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels drie weken post-op en 1 week na de laatste antibiotica.

En ik ben nog steeds niet gerust.

Mijn rechterborst blijft me zorgen baren.

Die is en blijft pijnlijk. Met vlagen echt steken erin en het voelt gewoon niet goed, net alsof ie brand. Klinkt raar maar het voelt alsof ie niet van mij is, alsof het leeft van binnen. Mijn linkerborst is oke.

Ik heb geen koorts, wond lekt (nog) niet. Eigenlijk ziet het er voor het oog allemaal goed uit maar waarom voelt het dan zooooooo niet pluis.

Herkent iemand dit misschien ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.