Ga naar inhoud

Aanvraag vergoeding ziekenfonds BVK !?


liz72

Aanbevolen berichten

Hi meiden :48: ,

Even een vraagje in het algemeen...

Kan iemand mij vertellen hoe het aanvragen voor vergoeding bij het ziekenfonds in zijn werk gaat.

Volgens mij doet de pc de aanvraag, maar dan?

Moet je bij iemand van ziekenfonds op gesprek komen en ook weer uit de kleren??

of gaan ze gewoon van het advies van de PC uit? En hoe lang moesten jullie op antwoord wachten?

Graag hoor ik jullie ervaringen.. Ik ben zelf verzekerd bij het VGZ!

Groetjes Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Liz,

Nadat ik het eerste consult had gehad heeft mijn PC bij de kliniek de aanvraag 'opgemaakt' met daarin het probleem en de wens voor een bvk. Zij hebben het toen opgestuurd naar de verzekering. Toen ik de afspraak bij het ziekenhuis had, maakten de assistenten de aanvraag klaar en moest ik m zelf samen met de verwijsbrief van de huisarts op de bus doen. Bij de PC werd niet eens gevraagd om de verwijsbrief.

De PC en ik kregen toen beide een brief met de goedkeuring.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liz,

Ik ben niet eens bij de huisarts geweest voor een verwijsbrief maar gelijk naar een PC.

Voor de rest is alles precies zo gegaan als bij Adies.

En 3 jaar geleden ben ik ook al eens geweest (maar toen in een ziekenhuis) en toen heb ik het afgeblazen, maar daar ging het ook op dezelfde manier hoefde ook niet eerst naar de verzekeringsarts toe. Ik kreeg gewoon mijn goedkeuring.

Succes!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.