Ga naar inhoud

Een roesje


Aanbevolen berichten

Ik krijg donderdag mijn bv om 12u (lang nuchter blijven dus :( )

Ik krijg geen volledige narcose, wel een roesje.

Zou na een 2 à 3 uurtjes naar huis mogen.

Iemand ervaringen mee? Voor en nadelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring mee ;)

Voordeel : minder last van bijwerkingen die je bij een narcose wel kán krijgen

Nadeel : je kan wakker worden of vlagen meekrijgen tijdens de operatie :17:

Zijn vast nog meer voor- nadelen, maar dit zijn m.i de belangrijkste :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het roesje goed gegeven wordt, en er een anesthesist aanwezig is, is de kans op meekrijgen van de operatie minimaal!!!!

haha juist :35:

Ik weet niet waar je heengaat, maar ik heb bij een bepaalde kliniek en arts nogal eens de quotes op een rijte gezet van de leden die er wel wakker werden tijdens de ok :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha juist :35:

Ik weet niet waar je heengaat, maar ik heb bij een bepaalde kliniek en arts nogal eens de quotes op een rijte gezet van de leden die er wel wakker werden tijdens de ok :(

Die kliniek heeft ondertussen ook een nieuwer middeltje om het roesje te geven ;) Dus komt ook daar eigenlijk niet meer voor, dat meiden wakker worden tijdens operatie.. Je leest het eigenlijk helemaal niet meer, dat iemand wakker wordt tijdens de operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kliniek heeft ondertussen ook een nieuwer middeltje om het roesje te geven ;) Dus komt ook daar eigenlijk niet meer voor, dat meiden wakker worden tijdens operatie.. Je leest het eigenlijk helemaal niet meer, dat iemand wakker wordt tijdens de operatie :)

Thank god!!

Dan is alles weer safe and ready for take off :88:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha juist :35:

Ik weet niet waar je heengaat, maar ik heb bij een bepaalde kliniek en arts nogal eens de quotes op een rijte gezet van de leden die er wel wakker werden tijdens de ok :(

OMG!!!!! Daar moet je toch niet aan denken. Piepke, meen je dat nou????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik kreeg een roesje. Maar ben er slecht uit gekomen 2 uur in kliniek 3 uur auto plus een hele avond kwijt. Weet echt helemaal niets meer.

Maar beter dan narcose want dat vind ik dood eng.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg ook een sedatie/roesje. Heerlijk! Ik heb wel lang geslapen. Ik weet dat er tape op mijn borsten in geplakt, maar hoe ik mijn schoenen en jas heb aangekregen weet ik niet meer :) Blijkbaar zat ik heel wakker klaar toen mijn man me kwam halen, mar ook dat weet ik niet meer :)

Ik zou het morgen weer doen met zo'n roesje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.