Ga naar inhoud

Hallo allemaal even voorstellen !


mariatjuh

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben Maria, 23 jaar oud uit Rotterdam. Ik ben vorig jaar mama geworden van een jongetje, Damian. Sinds mijn zwangerschap zijn mijn borsten een stuk kleiner geworden (75C) dan tijdens mijn zwangerschap (F) en die grote cupmaat beviel me wel ! Ik wil op dit forum ervaringen lezen van anderen en resultaten zien. Ik heb donderdag 7 maart een consult bij dr. Demeyere van Artemedis, en hoop voor die tijd een hoop wijzer te zijn geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maria,

Welkom op het forum :35:

Cup C is eigenlijk een hardstikke mooie maat, maarja... die verrekte zwangerschap hè ;) ;)

Wil je hierna geen kinderen meer? Omdat de 1e nu 1 jaar is en je nu kijkt voor een borstoperatie?

In ieder geval : dr Demeyere maakt mooie boobs, staan hier diverse verhalen van meiden die je voor zijn gegaan.

Rechtsboven op het forum zit een zoekvenster, daar kun je al een eind mee komen.

Bij vragen kun je die altijd in je topic stellen, of op de shoutbox :D

Veel plezier met alles :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mariatjuh,

Welkom op het forum!

Dan heb je de juiste pc gekozen, lees de forums maar! Ik wordt 8 maart geopereerd door Dr. De Meyere.

Ook ik twee kindjes gekregen en twee keer 8 maanden borstvoeding gegeven verwend door de grote boobs en daarna niet veel meer van over. Nu eindelijk de stap gezet voor een bv en kan niet wachten. Zit bijna iedere dag op dit forum, werkt erg verslavend al die blije verhalen! En je wordt zeker veel wijzer!

Veel plezier! Groetjes Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de introductie Piepke, wauw ik heb net je verhaal gelezen errug indrukwekkend. Begrijp ik het goed als je van 500cc naar 900cc bent gegaan ? Hihi, ik zou ook best richting de 900cc willen maar dat kan niet in een keer toch ?

Hoi Corine, ik heb helaas een vrij drukke baan dus erg vaak kan ik niet op het forum zitten, ben deze week gelukkig 3 dagen vrij dus dan wil ik dan ook de tijd nemen om wat wijzer te worden hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom!!

Ook ik ben bij dr. Demeyere geweest. Heel rustige en kundige man!!

Hij legt alles in principe heel goed uit tijdens het consult, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Hij maakt prachtige boobies!!

Even denken, wie zijn er allemaal door hem geopereerd.. ik zal er zeker een paar vergeten (sorry meiden... )

Corine, zoals je hierboven al ziet..

Katje

Tuuntje1970

Ik (best_boobie)

tjikkie

miss sport

pop

oh en ik vergeet er een boel.... sorry. in de gauwigheid schiet me niemand anders te binnen..

Gebruik even de zoekbalk, rechtsboven in het scherm, tik daar Demeyere in en dan vind je de topics van de alle meiden :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de introductie Piepke, wauw ik heb net je verhaal gelezen errug indrukwekkend. Begrijp ik het goed als je van 500cc naar 900cc bent gegaan ?

Uhm.. ik denk dat de oogjes niet verder kwamen als de foto's op mijn profiel :45: Ik heb nooit 500cc gehad, en ben in 1x naar 900cc gegaan :16:

Hihi, ik zou ook best richting de 900cc willen maar dat kan niet in een keer toch ?

Kan dus wel, zie hier het bewijs ;)

Hoi Corine, ik heb helaas een vrij drukke baan dus erg vaak kan ik niet op het forum zitten, ben deze week gelukkig 3 dagen vrij dus dan wil ik dan ook de tijd nemen om wat wijzer te worden hier.

Jeeej, je zal het wel razend druk hebben met én zo een baan, én een kleine van 1 jaar :18:

Hopenlijk heb je langer de tijd dan 3 dagen om je goed in te lezen en alles voor te bereiden :35:

Te beginnen met het inplannen van 1 of meerdere consults. Dan weet je ook meteen waar je aan toe bent, en of er uberhaupt een prothese van 700, 800, 900 past kwa borstbreedte.

Je ergens op focussen wat dan niet blijkt te gaan is erg teleurstellend :(

Succes met je consult(en) :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best_boobie, bedankt voor alle informatie. Ik ben echt al een stuk wijzer geworden na het lezen van een aantal ervaringen.

Dus je weet nu hoe je foto's moet plaatsen? Of begrijp ik het niet goed?

Ik hoop dat er niet te veel meiden zijn die zomaar hun boobies aan jan-en-alleman laten zien.. anders hebben ze voor niks hun album prive gezet haha.

Ben benieuwd naar jouw voor-situatie meid. Kom op, niet bang zijn, gewoon ff fotootjes maken en plaatsen :)

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.