Ga naar inhoud

Lily : 5 februari 2013 : Dr. Coenen : Sint Augustinus Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ik zal me even voorstellen.

Ik ben Lily een studente van 21 jaar. Ik ben al jaren aan het wachten dat mijn borsten zich ontwikkelen maar helaas heeft moeder natuur mij dit ontzegd. Ik heb een 'grote' A, kleine B en ga voor een grote B kleine C.

Mijn operatie zal morgen plaatsvinden in Antwerpen. Ondertussen ben ik enorm gestresseerd en begin ik te panikeren. Hopelijk zal ik morgen niet weglopen net voor ze mij in slaap doen :D

Ik zal jullie op de hoogte houden van wat er verder gebeurt.

Groetjes,

Lily

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily,

Welkom hier. Spannend dat je morgen je operatie al krijgt! Ik herken het stressgevoel meteen! De eerste Keer had ik dat ook, de 2e keer had ik niet dat gevoel van weg willen lopen, maar ik ging wel spontaan aan de diarree van de spanning. Achteraf valt het altijd mij, bij mij dan iedergeval. Adem in en adem uit en dan komt alles goed ;). Spannend blijft het toch! Sterkte morgen.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was hier maar een maand eerder komen schrijven, dan had je juist zinnnnn in de operatie gehad ;) ;)

Ahh iedereen heeft de zenuwen, en het is precies zoals Andrea hierboven schrijft "achteraf valt alles mee"

Er is niets engs aan.. geen gekke dingen, narcose is ook niet eng * promise *

Je zucht een keer diep .. en je gaat ervoor. Wij zijn je állemaal voor gegaan, en om eerlijk te zijn.. ik poepte ook zowat in mijn broek een paar dagen vantevoren ;) De dag ervoor, en de dag zelf geen enkele zenuwen, en ik zou het nu meteen opnieuw doen als het moest.

Piece of cake :43:

Kom op... morgen nieuwe boobs.. jeujjjjjj!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik zal even je twee topics samenvoegen, dan wordt het al wat duidelijker en je topictitel aanpassen ;)

Rest mij de vraag.... Bij wie en in welke kliniek ben je geweest in Antwerpen? Dan vermeld ik dat nog even in je titel :)

xx BB

Bij dokter Coenen in het Sint- Augustinus ziekenhuis :) Lees nu pas uw reactie sorry :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey! Ja ik ben super tevreden met het resultaat! Dokter Coenen is echt een goede chirurg, hij luistert heel goed en doet er alles voor om exact uit te voeren wat je wenst. Hij gaat wel een beetje 'licht' over sommige dingen in die zin dat hij niet altijd alles uitdrukkelijk zegt en dat je dus vragen moet stellen. Ik heb hem ook een week lang gebombardeerd met emails met allerlei vragen en kreeg er steeds de dag zelf nog reactie op. Als ik mij niet p mijn gemak voelde met mijn litteken kreeg ik de dag zelf nog een afspraak enzovoort! Dus zeker een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.