Ga naar inhoud

Lily : 5 februari 2013 : Dr. Coenen : Sint Augustinus Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ik zal me even voorstellen.

Ik ben Lily een studente van 21 jaar. Ik ben al jaren aan het wachten dat mijn borsten zich ontwikkelen maar helaas heeft moeder natuur mij dit ontzegd. Ik heb een 'grote' A, kleine B en ga voor een grote B kleine C.

Mijn operatie zal morgen plaatsvinden in Antwerpen. Ondertussen ben ik enorm gestresseerd en begin ik te panikeren. Hopelijk zal ik morgen niet weglopen net voor ze mij in slaap doen :D

Ik zal jullie op de hoogte houden van wat er verder gebeurt.

Groetjes,

Lily

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lily,

Welkom hier. Spannend dat je morgen je operatie al krijgt! Ik herken het stressgevoel meteen! De eerste Keer had ik dat ook, de 2e keer had ik niet dat gevoel van weg willen lopen, maar ik ging wel spontaan aan de diarree van de spanning. Achteraf valt het altijd mij, bij mij dan iedergeval. Adem in en adem uit en dan komt alles goed ;). Spannend blijft het toch! Sterkte morgen.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was hier maar een maand eerder komen schrijven, dan had je juist zinnnnn in de operatie gehad ;) ;)

Ahh iedereen heeft de zenuwen, en het is precies zoals Andrea hierboven schrijft "achteraf valt alles mee"

Er is niets engs aan.. geen gekke dingen, narcose is ook niet eng * promise *

Je zucht een keer diep .. en je gaat ervoor. Wij zijn je állemaal voor gegaan, en om eerlijk te zijn.. ik poepte ook zowat in mijn broek een paar dagen vantevoren ;) De dag ervoor, en de dag zelf geen enkele zenuwen, en ik zou het nu meteen opnieuw doen als het moest.

Piece of cake :43:

Kom op... morgen nieuwe boobs.. jeujjjjjj!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik zal even je twee topics samenvoegen, dan wordt het al wat duidelijker en je topictitel aanpassen ;)