Ga naar inhoud

Ziekenhuis


Poppy

Aanbevolen berichten

Dames,

Ik kon het nergens vinden, maar ik vroeg me af of er dames zijn die zijn geopereert in een ziekenhuis, zo..ja in welk ziekenhuis, door wie, wat heb je betaald, en waarom heb je gekozen voor een normaal ziekenhuis?

Als het topic dubbel is, hoor ik het wel :rolleyes::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

jaaa dat zou ik ook wel eens willen weten,ben namelijk aan het twijfelen tussen welnesskliniek en het atriumMC maar zie maar weinig meiden

die het hebben laten doen in een ziekenhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Ik ga naar het Elkerliek in Helmond, daar zit Elkerliek Esthique, enige jaren geleden opgericht, ze staan goed aangeschreven. De pc's daar hebben ook een eigen kliniek in Waalre.

Mijn moeder zit in de lingerie branche dus heeft veel gezien bvk en bv etc. en ook gehoord waar ze zijn geopereerd dus daarom voor mij deze keuze.

Ik krijg alles vergoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar een gewoon ziekenhuis...

Je speelt het dan op zeker he. Een privékliniek kan na 20 jaar failliet gaan, een gwn ziekenhuis niet...

Ook weet je zeker dat de artsen er een officiëel diploma hebben enzo... en dat je ze dus kunt vertrouwen.

Denk ik toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook in een ziekenhuis geopereerd,

ziekenhuis + arts staan goed aangeschreven, heb 2 vriendinnen die daar zijn geopereerd, en heb een "veiliger" gevoel in een ziekenhuis, als er iets gebeurd ben je er meteen.. (ja klinkt stom)

En het is 10 minuten rijden dus ook een voordeel.

Ik betaal 3950,- voor de bv en consult was 100,- en sportbh moet ik ook zelf halen dus super goedkoop is het niet als ik vergelijk met anderen hier.

Maar in de Velthuiskliniek waar mijn pc ook werkzaam is betaal ik dan ongeveer 600 euro meer dus dit is dan nog wel wat minder duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in een ziekenhuis geopereerd in lievens berg in Bergen op Zoom

Ik heb 3950 betaals incl band, overnachting en consult maar zonder nacht is het rond de 3400

Zelf vonden mijn moeder en ik dit een veilig gevoel tenslotte maar 10 min van ons vandaan!.

Mijn huisarts vertrouwde ziekenhuizen meer hier zouden ze het niet echt om het geld doen , ze staan tenslotte onder een hogere macht. Ik hoor soms ook dat meiden niet naar een ziekenhuis willen omdat deze minder cc's zou plaatsen dat vind ik persoonlijk niet waar. Ik kon zelfs 365 krijgen in een andere kliniek had ik dit waarschijnlijk niet eens gehad!, kortom een ziekenhuis kan ook een grote hoeveelheid cc's plaatsen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even off topic...@ Marisjuh!

Heb je nu F!!! of een C??

ik hoop een mooie C....ik ga van een F naar een C hopelijk haha.

Grappig dat mensen die een vergroting willen altijd naar D/E of zelfs F willen.

Dat geldt niet voor iedereen hoor meid !

Ik wil gewoon van een A/AA naar een mooie B ^^ hihi.

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even off topic...@ Marisjuh!

Heb je nu F!!! of een C??

ik hoop een mooie C....ik ga van een F naar een C hopelijk haha.

Grappig dat mensen die een vergroting willen altijd naar D/E of zelfs F willen.

Ja inderdaad, maarja ik wilde natuurlijk wel dat er iets te zien viel :43:

Van een A naar B is voor mij niet de moeite waard.. en prothesen boobs vallen kleiner uit vind ik dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meis,

Ik ben in een ziekenhuis geholpen 18 april ben ik geopereerd!! Ik ben daar terecht gekomen via m`n huisarts en een vriendin van mij heeft een aantal jaar terug daar een bvk laten doen en was er erg tevreden over!!

Ziekenhuis in Breda amphia!! Door Dr kolkman

Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke, nee gelukkig maar haha...ik zei ook de meeste....

Maar vind het idd wat groot uitgevallen die ....als het eigenlijk een C zou worden en het is een F geworden...das 3 cuppen groter....maar goed het gaat erom dat je tevreden bent toch!

En een F gaan ze zien...daar ben ik niet bang voor ;-)\

Veel plezier met je nieuwe boobs....hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nou ik ben best groot namelijk 1.76 en ze staan redelijk uit elkaar dus zo groot lijkt het niet hoor!!

Dacht altijd omvang 75 a 80 te hebben maar blijk 70 te hebben :blush: Vandaar dat je in cups omhoog schiet!!

En net wat Mii zegt prothese borsten vallen heel klein! vind het net een kleine D?

En hihi de meeste meiden willen bijv van een aa naar b maar ook dat valt meestal groter uit!! :blush:

Gek he!

Maar snap dat een natuurlijke F veel groter is en mischien ook veel last kan geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.