Ga naar inhoud

Pffff helupp


Aanbevolen berichten

Hoi Dames

Ik zou graag jullie hulp willen

Ik ben vandaag 17 dagen po en heb mn twijffels over 1 borst

Ik heb vorige week maandag de tape laten verwijderen en de knoopjes van de hechting laten verwijderen

De hechtingen zitten onder de huid en lossen met 6 weken op

Nu zie ik vanaf dinsdag dat het litteken van mijn rechterborst meer naar binnen trekt ( maandag zag alles er prima uit zei de verpleegkundige)

Nu heb ik in deze borst ook sinds dinsdag het gevoel of ik de prothese af en toe voel bewegen bij sommige bewegingen die ik maak ( vind dat best eng)

Heb dan ook woensdag gebeld naar de kliniek en ze vertelde me idd dat dat kon ivm lucht en over het litteken vertelde ze me dat de draadjes binnen 6 weken zouden zijn opgelost en dat dan het litteken ook wel wat soepeler werd zodra de korstjes weg zijn moest ik maar creme erop doen en dan na een week zachtjes masseren

Nu zie ik dat die borst ook anders oogt kleiner mmmm

Ik baal en ben eigenlijk een beetje bang dat het niet goed komt

mijn vriend probeerd me gerust te stellen en zegt ook heb es geduld hihi

Nu zou ik toch graag jullie mening horen

nieuwe foto's geplaatst

lfss mama80 ( sorry voor het lange verslag :66: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet echt meer geduld hebben,er staat 6 weken voor en eigenlijk een half jaar voor een volledig herstel,er is nu dus nog niets over te zeggen.

Je protheses moeten nog inkapselen en indalen ,dus voelen nu nog los zeg maar,dat komt goed als jij je aan de regeltjes houdt ,dus niet rekken en strekken met je armen.

Dont worry ,het heeft gewoon de tijd nodig :)

Insmeren met creme die littekens verzacht ze enorm en dat is alleen maar goed,dus idd smeren die boel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanxx vlinder

ik zal denk ik idd wel Te ongeduldig zijn haha

Maar ik vind de linkerborst mooier (voller kan natuurlijk zijn omdat die iets meer gezwollen is)

Hoop dat ze niet alle 2 te erg gaan slinken want dan baal ik haha

maar goed eventjes geduld nog dan maar

Houd je meestal de maat die je in sport bh draagt eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama

Idd kwestie van geduld ;)

Ook al zou er nu iets aan de hand zijn, dan kun je er nog niks aan doen.

Smeren met littekencreme pas doen als je littekens helemaal dicht zijn, maar als dat zo is, dan is het alleen maar goed om te doen. Maakt ze soepeler :)

De bhmaat van de sportbh kan afwijken van gewone bh's. Is meestal tenminste het geval :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.