Ga naar inhoud

MJJ : 1 maart 2013 : Dr L.P. van der Weij : Boerhaave medische centrum


Aanbevolen berichten

ik ben ook bij hem op consult geweest. Ik heb wel een poos getwijfelt of ik mij door hem of de meyere zou laten opereren. Hij was in mijn ogen iig een goed tweede keus.

Bij mij vond hij dat rond wel goed kon. Misschien dat je toch te weinig weefsel hebt voor rond voor de spier? Nog een keer terug gaan om achter de spier of dual plane met ronde prothesen te bespreken?

Met anatomische heb je een stuk minder vulling aan de bovenkant.

Hij kwam mij heel kundig over en idd een tikketje arrogant. Maar ach, als hij zijn werk maar goed doet toch? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gaf aan dat ik meer dan voldoende eigen weefsel had, maar ik gaf in eerste instantie aan dat ik het natuurlijk wilde laten ogen. Maar ik vind dat bij ronde prothesen ook zo hoor.. Of ik kijk scheel haha.. Maar ik wil gewoon dat het er in een eenvoudige triangel bikini bijvoorbeeld ook nog mooi rond oogt!

Nu lees ik hier heel veel dat zijn voorkeur uitgaat naar anatomisch, dusja.. Ik twijfel ontzettend.. Ik denk dat ik toch een tweede consult neem, maar ze zouden me alles opsturen van de kliniek maar heb nog niets ontvangen.. En ik kan haast geen foto's vinden van ronde prothesen door hem geplaatst.

En misschien nog een domme vraag hoor, wat houd al dat high profile en medium profile in? Ik heb daar allemaal totaal niets van gehoord! Zag alleen wat hij snel op een blaadje schreef haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MJJ,

Als je toch nog voor een ander consult wil gaan, probeer Dr. de Meyere eens in Gent. Zijn voorkeur is sowieso voor de spier en rond ( als het mogelijk is) en hij is ook een zeer kundige, rustige en vriendelijke man. en legt alles super goed uit.

Ook de prijs bij hem is wat lager dan wat jij zei bij Dr. van der Weij, 3000 euro all inclusief. Het is maar een idee :106: .

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi MJJ,

Je bent net geopereerd? (ik ben geen expert ofzo...) maar als het goed is zit je bh heel strak, dat is de bedoeling..dat er dus flink druk wordt uitgeoefend op je borsten, dus de maat is hier niet echt relevant.

Gezien deze bh je Boobs nu ff plat drukt.

Je borsten zitten nu als het goed is omhoog.....vocht etc etc en zullen de komende maanden zelfs nog veranderen. Sowieso de komende zes weken heel erg..

Als jij al een 80d had en er 425 cc bij hebt laten zetten kom je denk ik onmogelijk uit op dezelfde bh maat, lijkt me.

Maar goed, BB of Piepke zullen hopelijk snel reageren :) ( de experts) en die zullen je vast gerust stellen.

Maak je vooral niet druk zou ik zeggen, het komt echt goed met je maat!

X Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MJJ,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Is alles goed gegaan?

Ik weet niet welk merk je bh is? Maar zoals hierboven ook al gezegd is vallen de post operatieve bh's klein uit, zodat je borsten inderdaad stevig en strak verpakt zitten en ook op die plek niet gaan schuiven!

Hiermee worden de implantaten op hun plek gehouden, helpt de zwelling enigzins binnen de perken te houden, en zit hij ook nog lekker stevig als de zwelling van het vocht weer verdwenen is :35:

Je hebt nog steeds die anatomische prothese gekregen toch?

Ik weet je borstomvang kwa centimeters niet voor de operatie, maar ik zou puur kijkend naar de extra centimeters die je nu hebt gekregen op een ruime cup F, of een klein cup G uitkomen :35:

Mijn kliniekbh is een kleine 5 cupmaten kleiner, dan mijn uiteindelijke bh maat , Laat je niet door dat plaatje in de kliniekbh voor de gek houden ;)

Goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden bedankt voor alle lieve reacties! Ik schrok gewoon best wel erg toen de verpleegster zei kom we gaan je bh aan doen en dat het nog steeds dezelfde maat is!

Ik heb anatomische van mentor 425 cc.. Dus ik hoop wel op een mooie bh maat haha.. Vanmorgen met douchen zag het resultaat er al heel mooi uit!

xx



En alles is super goed gegaan! Heb nog steeds geen pijn gehad dus dat lijkt me wel een goed teken toch?

Het Bh merk is van triumph

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk heb je niet veel vocht in je boobs,dat scheelt alweer!

Ik had zelf een kliniek bh maat XL,maar zegt werkelijk niets ,want het leek wel maat S,maar goed,misschien kwamen ze uit China?

Dat je nu dezelfde maat hebt komt omdat deze bh een hele andere is dan die je normaal draagt.

Geen zorgen maken dus,straks heb je echt wel mooie volle boobies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat ik dit forum nu lees. Ik ben gisteren geopereerd en had eerst een lege B en hoopte op een mooie D. Zeg die zuster, de kliniek BH is een 95B!! Ik schrok me een ongeluk. Mijn omvang is 80 cm en er is 350cc in gegaan. Gelijk aan BB gevraagd en volgens haar kom ik gelukkig toch op een D uit. Lang leve het borstenforum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee..

Het is inmiddels alweer 2 weken geleden dat ik geholpen ben en het is hartstikke mooi geworden! Maar nu heb ik misschien een rare vraag.. ik ben gisteravond ziek geworden.. ik dacht aan griep want ik kreeg overal spierpijn.. maar nu vandaag is mijn linkerborst gezwolle en doet het echt veel pijn. Het voelt als een enorme spierpijn maar hij is zichtbaar groter als rechts. Zal het stomme toeval zijn dat ik gewoon ziek ben? Of zal het komen omdat het niet helemaal goed gaat met links?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

IK zeg.. geen risico nemen en bellen naar je kliniek!! Niet wachten tot morgen... Stel dat het een ontsteking is, dan kun je nog aan de antibioticum. Hoe langer je wacht met een eventuele ontsteking, hoe meer kwaad het kan en hoe groter de complicaties kunnen zijn, dus bellen!!!

Je hebt een spoednummer gekregen, dus gewoon ff bellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je toch nog gebeld hebt vandaag en dat je langs geweest bent, of in ieder geval antibioticum hebt!! Houd goed in de gaten of je koorts (als je die hebt) houdt en of deze lager wordt. Ik weet niet of je paracetamol slikt? Dat maskeert evt koorts....

En over een paar dagen moet je verschil gaan merken.. Maar waarschijnlijk is dat allemaal in de kliniek wel uitgelegd :)

Heel veel sterkte meid!! Hoop dat het over gaat met de kuur!!

Beterschap :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He MJJ, hoe gaat het met je= Ik heb tijdens het geven van borstvoeding van mijn tweede zoontje ook een borstontsteking gehad, maar wat deed dat een pijn zeg. Dan ga je echt door de grond. Ik hoop dat de antibiotica snel zn werk doet. Heel veel beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

He meis,

Ik heb mijn eerste vergroting (8 jaar geleden) ook bij Van der Weij laten doen. Ik kreeg toen ook anatomische, maar deze heb ik afgelopen december laten vervangen door ronde, omdat ik inderdaad vond dat mijn borsten aan de bovenkant leeg waren. (zeker na mijn zwangerschap vond ik ze een beetje gaan hangen en erg leeg)

Van de Weij zelf is wel een fijne man vond ik.... Maar dat is persoonlijk. Mijn vriendin vond hem vreselijk en heeft ook wat complicaties gehad, maar naar mijn mening ligt kapselvorming niet aan de pc maar aan je eigenlichaam.

Ik ben persoonlijk niet meer van de anatomische. Ronde protheses nemen ook een anatomische vorm aan als je staat. En randjes zie je altijd.... Bij mij zag je ook bij de anatomische randjes, waardoor je kon zien dat ze niet echt waren.

Mijn prothese wissel is gedaan door dokter Plovier in de Beclinic en als ik dit van te voren had geweten was ik gelijk voor ronde gegaan..... Nu ik voor een wissel ging wilde ik ook gelijk twee maten groter. Nu draag ik gewoon beugel bh's onder mijn kleding en dat staat super.... Geen vullingen meer onder mijn kleding.....!!

Ik zal je toevoegen als vriendin, dan kan je foto's zien van mijn eerste vergroting die door Van der Weij is gedaan met anatomische en die ik in december heb gekregen.

Maar goed mijn reactie op jou is heel persoonlijk. Een andere vriendin is dolgelukkig met haar anatomische protheses en vind ze zelf helemaal niet leeg aan de bovenkant en als ze echt een flink decolathe wilt trekt ze een push-up aan. Dus het is echt heel persoonlijk van wat je wilt....

Hoi Anja,

Ik heb ook een consult gehad bij dr van der Weij en ook bij mij wil hij anatomische prothesen doen. Zou ik alsjeblieft de voor- en na foto's mogen zien? Het is nu zo lastig te bepalen...

Alvast bedankt!!!

Hoi Anja,

Ik heb ook een consult gehad bij dr van der Weij en ook bij mij wil hij anatomische prothesen doen. Zou ik alsjeblieft de voor- en na foto's mogen zien? Het is nu zo lastig te bepalen...

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.