Ga naar inhoud

Michelle : 15 maart 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Michelle, 25 jaar en ga 13 maart een borstvergroting laten doen in de Wellnesskliniek te Genk. Dr. Damen is mijn pc.

Ik ben 1.61 lang, weeg tussen de 48 en 50 kg en heb nu nog een kleine 75A cup. Tijdens mijn consult heb ik besloten om voor een Monobloc Silicone SoftOne 250cc te gaan.

Ik zou graag op een volle B cup willen uitkomen. Nu is het een week geleden dat ik op dat consult geweest ben, en heb ik ineens twijfels gekregen over de grootte... Ik ben bang dat 250cc misschien te klein zal zijn?

Heeft iemand hier ervaringen mee? Deel deze dan zeker met mij aub!

Groetjes -X- Michelle

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Welkom op het forum :35:

Twijfels zijn heel normaal ;) Maar als je hebt aangegeven dat je graag een volle B cup wil, dan zal dr Damen dit vast goed ingeschat hebben met 250cc. Hij heeft je opgemeten en in levende lijve gezien dus hij weet precies welke prothese erin past.

Weet je welk profiel je krijgt?

met 250cc ga je wel een volle cupmaat vooruit hoor, dus daar hoef je geen twijfels om te hebben :35:

En als je echt te erg twijfelt, dan ga je nog een keertje terug op consult, of ergens anders..de mening van een andere chirurg aanhoren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had me al pb gestuurd, je hebt een pb terug :)

Gaat waarschijnlijk om de high profile (zie geen andere 250 cc in de catalogus) en daarmee zou je toch een goede C moeten halen :)

xx

Kijkkk Hoppaaa! Problem solved :35:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word morgen ook door dokter damen geholpen maar dan in de hair en beauty clinic.

Ik krijg 240cc ronde prothese van eurosilicone voor de spier.

Ik heb nu een licht hangende c. Te weinig om te liften volgens damen.

Groetjes en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie alleen dat we je titel niet veranderd hebben en dat je niet naar de operatieverhalen verhuisd bent.. sorry, ga ik meteen even doen.

Ik zag bij je status update dat je 2 dagen later aan de beurt bent, dus de 15de maart??

Succes met aftellen nog :)

xx BB

Hehe, is goed! Dank je :) Ja, 15 Maart!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Ik ben bijna 3 weken geleden in dezelfde kliniek geholpen bij een andere pc.

Maar die cup maat ga je zeker halen ik heb nu een Ecup met 330cc.

Nou ken ik een paar meiden bij mij uit de buurt die ook door dr Damen zijn geholpen en dat ziet er heel mooi uit.

Je gaat er zeker heel blij mee zijn je pc weet echt wel wat hij doet

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dankjewel Wendy! Dat is heel fijn om te horen :) !

Dat neemt toch weer een groot stukje onzekerheid van me weg! Ik ga wel vragen of ik voor de operatie nog eens met Dr Damen kan praten over de maat, dat hij echt goed weet wat mijn wens is!

XX Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben gisteren geopereerd! Ik was heel erg zenuwachtig, maar mijn lieve vriend is heel de tijd bij me gebleven :) Ik vond het erg snel gaan allemaal toen ik eenmaal in de kliniek was aangekomen. Ik heb me om kwart over 7 aangemeld, en om 8 uur werd ik naar de slaapzaal gebracht om me om te kleden en een zetpil te steken, en rond half 9 lag ik al op de OK. Daar hield ik het niet meer van de zenuwen. Mijn bloeddruk was ook te hoog hierdoor, ik lag op de operatie tafel, en een mevrouw zei tegen me: Ik zal je wat kalmerends geven... Dr. Damen was op mij aan het tekenen, en alles vervaagde en weg was ik! Rond half 10 werd ik wakker met mijn nieuwe boobies! Helemaal ingepakt natuurlijk dus ga ze pas over 2weken kunnen zien! SPANNEND! Maar het ziet er al goed uit, en mijn buik lijkt nu ook veel mooier en platter.

De weg naar huis viel goed mee (van Genk naar Antwerpen). Toen ik thuis aankwam ben ik op de bank gaan liggen en heb wel 1 keer flink moeten overgeven, daarna voelde ik me ook wat beter wel. Voor de rest heb ik wel veel pijn, maar het is dragelijk. Mijn eerste nacht was wat onrustig, ik heb zo een kramp en pijn in mijn rug van heel de tijd zo te liggen. Iemand tips hiervoor? Of gewoon even doorbijten...

Groetjes Michelle Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle,proficiat met je boobies!

Ik ben op 13 maart geopereerd in de Atlas Kliniek in Meise bij Dr Wilikens.

Heb 240CC voor de borstspier gekregen. Mijn borsten zijn niet ingepakt dus heb ze al kunnen bewonderen. Tis wel een flinke c-cup geworden hoor dus dat zal bij jou ook wel het geval zijn.

Ik ben 1M60 en 51 kg en had hiervoor 75A-cup.

Wat bij mij helpt om een beetje comfortabeler te slapen is zo'n zwangerschapskussen. Zalig gewoon. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Michelle! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :) Tja, het is wennen, zo op je rug te moeten slapen... Ik heb op een gegeven moment aan de linker- of rechterkant een kussentje half onder mijn rug gelegd zodat je iets meer op je zij komt te liggen. Meestal werd ik rond een uur of 4 wakker van rugpijn en dan legde ik t kussentje zo neer. Sliep ik weer paar uurtjes... Of ik ging half zittend verder proberen te slapen. Gewoon even wat dingen uitproberen, het is helaas niet anders.. :(

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Gefeliciteerd met je boobs! Hoe gaat het tot nu toe met het slapen? Lukt dit al beter?

Ik ben maandag geopereerd, ook in de Wellness Kliniek, maar dan door Dr. Verdonck.

Vind jij het ook zo spannend dat je ze pas 2 weken later te zien krijgt?

P.s.,

Ik heb ook steekjes, maar merk daardoor dat het juist aan het genezen is.

X Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het slapen gaat al wat beter :)

Ik heb weinig pijn meer, mag ik me eigenlijk gewoon dan terug bewegen? Behalve boven het hoofd dan..

En zijn steekjes zo nu en dan normaal? Of een soort brandend gevoel?

XXx

Yep yep, volledig normaal wat je hier beschrijft :)

Idd, niet je ellebogen boven je hoofde en niet zwaar tillen als ze achter de spier zitten (weet ik ff niet meer uit mijn hoofd :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op dezelfde dag als jou geopereerd en heb ook nog steeds last van steken, vooral aan de zijkant van mijn borsten. Heb gelukkig gelezen dat dit normaal is. De pijn wordt ook elke dag een beetje minder gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag gebeld door de Wellnesskliniek, ze wouden weten hoe alles is gegaan en gaat tot nu toe. Ik heb gezegd dat het eigenlijk heel vlot en goed gaat, enkel dat mijn verband zo aan het afzakken is, en dat het snijd in mijn zij bij het slapen. Ze zei dat ik het er al af mocht doen, mits ik direct een goede sport beha zou aandoen.

Deze heb ik in de Decathlon gekocht: big_800PX_mediacom_600872066.jpg

Met voorsluiting en hij zit super goed en ondersteunend! Kost 29,95. & Ik heb nu geen 75A meer, maar een hele mooie 75C!!! JEEEEEEEJ! Het resultaat nu al is echt zó mooi :) Kan het nog niet goed beseffen!

Ik post een foto als de hechtingen eruit zijn, deze vrijdag dus.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.