Ga naar inhoud

Nic : 28 januari 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Nic

Aanbevolen berichten

Nee hoor,dat kan altyd voorkomen! zelfs kort na je operatie al.

Je lichaam stoot het als het waren dan af .......

ik vind je klacht wel vreemd,het rimpelen van de prothese heeft volgens mij niet met het andere te maken,is gewoon stomweg pech erbij denk ik..

Dat je die pijn hebt kan ook zijn omdat de prothese niet goed zit.

Je moet echt zsm naar je pc ,met de hoop dat je nog wat garantie hebt,want het kan ook zijn dat je prothese raar aan het doen is vanbinnen en er snel uit moet,ik maak me namelijk zorgen om de pijn die je ineens hebt...

(wil je niet bang maken hoor,maar beter het zekere voor het onzekere nemen)

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Vlinder, wat bedoel je met dat de prothese raar aan het doen is vanbinnen? Feit is dat aan beide protheses duidelijk aan alle kanten(links, rechts, onder en bovenkant) duidelijk ribbeling voelbaar is. verder een soort zeurend gevoel, niet echt vreselijke pijn maar meer een drukkend gevoel, alsof een uiteinde van een beugel van de bh er in prikt, wanneer ik met mijn arm naar boven of naar achteren reik wordt dat erger. mijn linkerborst is hard, nu is mijn linkerborst wel vanaf het begin af aan anders geweest, groter, meer gespannen, en ook steeds de rand van de protheses gevoeld, daar ben ik al een keer voor terug gegaan.

ik maak me nu wel zorgen. ik wil niet dat de protheses er uit moeten.....

afspraak bij de pc staat voor 6 januari, denk jij dat dat sneller moet, Vlinder???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

best boobie is nog actief, maar ze zit in spanje en heeft niet altijd internetverbinding, dus komt af en toe nog op het forum, maar heeft niet de tijd om alles te lezen.. Ze doet haar best om bepaalde dingen te beantwoorden, maar dit lukt niet altijd.. Je kan haar altijd een PB sturen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, even reageren

ik had pip en dus uiteindelijk daarom een wissel gehad.

maar na OP (achter de spier) had ik ook enorme rimpeling... ik was in paniek. maar arts (die zelfde arts van plaatsing) verzekerde me geen probleem

ik voelde altijd dat er iets mis was .

nu heb ik ze voor de spier en ik voel de protheses, omdat ik geen eigen borstweefsel had;, maar rimpeling is er niet meer.het zijn anatomische en heel mooi

ga toch maar op consult.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.