Ga naar inhoud

Nic : 28 januari 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Nic

Aanbevolen berichten

Update: net gecheckt, er zit nu een echte bubbel onder de plactic pleister, het is geen bloed, beetje lichtbruine halfdoorzichtige vloeistof, beetje hetzelfde als wanneer je de 3e kop koffie maakt van 1 koffiepad...

Nog steeds geen koorts en geen pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Pffffffffff.... Het is wondvocht.... Kan volgens de pc geen kwaad, hij vond het vrij normaal! Hij heeft de plastic pleisters er van af gehaald, de boel schoongemaakt en zei toen dat de hechtingen er netjes uitzien. Ik heb nu normale gaasjes onder de bh-band.

Dankjewel lieve dames, voor de geruststellingen :-)

De rechterborst is iets groter dan de linkerborst, links is de zwelling er bijna uit, rechts nog niet, ook dat komt vanzelf goed.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Piepke, ik heb net je foto bekeken... WOW. Dat is mooi! Maar 900 cc... Dat moet toch ook wel een zware herstelperiode zijn geweest??? Ik heb met 425 cc al af en toe het gevoel gehad dat mijn ging knappen.

Hoi hoi, Niet zozeer zwaar kwa gewicht maar wel kwa herstel idd :35:

De toekomst zal uit moeten wijzen of het gevolgen heeft voor mijn nek en rug.

ik ben niet goed in stilzitten dus mss heb ik wat te veel gedaan,

Als je (te)veel doet op een dag, dan reageren je borsten daarop door vol te lopen met vocht ( zie het als een soort stuwing)

Als je dit voelt, of denkt te merken luister dan goed naar je lichaam en neem een paar pasjes terug.

Het is écht van groot belang dat je ze de rust en kans geeft om nu goed te herstellen zodat je over een paar maanden écht goed herstelde boobs hebt en niet terug hoeft met complicaties.

en dan blijven continu de woorden van de pc door mijn hoofd gaan - denk eraan; als je niet stopt met roken geneest de wond niet en kunnen de protheses er uit vallen... Uit pure frust dat ik niets kon de laatste week heb ik wel gerookt...

hahahaah Jeeezus.. wat voor een freaky chirurg heb jij :45: Dr Frankenstein ;)

Pffffffffff.... Het is wondvocht.... Kan volgens de pc geen kwaad, hij vond het vrij normaal! Hij heeft de plastic pleisters er van af gehaald, de boel schoongemaakt en zei toen dat de hechtingen er netjes uitzien. Ik heb nu normale gaasjes onder de bh-band. Dankjewel lieve dames, voor de geruststellingen :-) De rechterborst is iets groter dan de linkerborst, links is de zwelling er bijna uit, rechts nog niet, ook dat komt vanzelf goed. Xxx

Gewoon écht je rust nemen, dan trekt je vocht ook snel weg. Hoe meer je beweegt, hoe langer je borsten je terugfluiten door zich vol te zuigen met wondvocht.

Heeel fijn dat er niets ernstigs aan de hand was verder :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Over rug en nekklachtachten had ik nog niet eens nagedacht...meer over de eerste 2 weken na de operatie!! Het is wel mooi, hoor! Voelt het als "eigen" of blijft het vreemd voelen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nic,

Het voelt nu als compleet eigen :43: Heeft ongeveer een klein jaar geduurd.... waarvan ze 8 maanden kei hard waren en er niks maar dan ook niks leuks aan was.

Vond er niks aan, want als je eraan voelde was het gewoon een plastic bal die niet van jezelf was, vond het zelfs 'vies'.

Maar uiteindelijk zijn ze echt zacht geworden, kan ze helemaal inknijpen en voel ik geen plastic bollen meer :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

hi dames, in januari 2013 heb ik een bv gehad. 425 cc achter de spier. de op ging prima, alles naar wens. maar toen... sinds een paar weken heb ik last van mijn linkerborst. geen verschrikkelijke pijn, gewoon een zeurend gevoel, net alsof een uiteinde van een beugel tegen je borst drukt. het zit aan de zijkant van mijn borst. vandaag naar de huisarts geweest, nu blijkt dat beide protheses aan het rimpelen zijn, en niet eens zo zuinig... nadat hij had gewezen waar ik moest voelen, voelde ik het ook. de hele prothese voelt geribbeld aan...hij kon er verder niets mee, ik moet weer terug naar de pc...

heeft iemand hier ervaring mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup :(

Bij mij was enige oplossing wissel naar hoog cohesieve ( lees: harde) prothese.

Als is het nu nog niet helemaal weg hoor!

Hangt er vanaf hoe erg het je stoort hè, ik zou nie wisselen als t niet zichtbaar is....

Mij werd als uitleg gegeven dat mijn velletje te dun was.

Is mijn verhaal hè, weet niet of dit precies t zelfde is als wat jij nu ervaart...

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorige protheses rimpelden ook,ik had er echter geen pijn aan. Het was bij mij een teken dat de borst niet voldoende gevuld was en ik heb daarna een hoog cohesieve gel gekregen, die is wat harder en rimpelt daardoor minder. Welk merk heb je nu?

Zelfde probleem als Bboob dus ;) bijna tegelijk :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mentor high profile cohesief 425 cc achter de spier. Dat was qua grootte voor mij het maximaal haalbare volgens de pc. De rimpeling is van de zijkant zichtbaar, en pijn doet t niet, alleen een zeurend gevoel aan de zijkant van mijn linkerborst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm misschien dat beruchte kapsel?

Is je linker dan ook iets harder of ziet ie er anders uit?

Ben geen arts hè, ik kan je enkel mijn ervaring meegeven....

Denk dat enkel je arts je kan geruststellen,

Ik hoop dat je snel terecht kunt,

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. De linkerborst is keihard. Vanaf het begin af aan ook iets groter dan de rechter. Ik heb ook al aan kapselvorming gedacht, ik hoop niet dat het dat is.... 6 januariheb ik een afspraak bij de pc. Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.