Ga naar inhoud

SuuSter : 8 mei 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,sorry beetje laat ,maar alsdnog gefeliciteerd met je vele CCtjes! :53:

Hoop dat je al met al toch heel tevreden bent met je behaalde resultaat>?
Las dat je vond dat ze wat 4 kant waren nu,maar misschien trekt het nog bij he,maar op t eerste gezicht lijkt t of er tevele cc inzit ,maar kan het helemaal verkeerd hebben natuurlijjk.

het ziet er idd een beetje vreemd uit,niet rot bedoeld he!!!!

Ik vind ze dan weer niet 4 kant ,wel wat houterig zeg maar,beetje lastig te verwoorden...

hoop dat t nog goedkomt .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Vlinder!

Geen probleem natuurlijk, dank je :-)

Ik ben met de maat heel tevreden, hoe het er (nu nog) uitziet minder maar ik ga er eigenlijk van uit dat t nog goed gaat komen.

Gelukkig zien mijn po's er een beetje hetzelfde uit als van sommige dames in de galerij, anders was ik me wel een beetje zorgen gaan maken hoor.

Tijdens t consult had ik aangegeven dat ik m'n prothese hoog wilde hebben en dicht bij elkaar en dr.Plovier gaf aan dat ie z'n best ging doen maar raadde aan om direct te stoppen met de krachttraining van de borstspier omdat de plaatsing en genezing moeilijker/pijnlijker zou zijn.

Plaatsing voor de spier ging niet ivm weinig eigen weefsel al had dit beter geweest ivm sporten.

Dr Plovier en Valerie gaven beide na de operatie al aan dat t moeilijk was om de prothese tussen m'n spier te krijgen.

Ik vat t zeker niet rot op hoor! K begrijp denk ik wel wat je wil zeggen, t ziet er nogal ongemakkelijk uit ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Net ff bij je foto's gespiekt. Mooie maat heb je genomen,

staat je erg goed, als of je deze maat altijd al hebt gehad :)

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor om

dat het nog wat 'vierkant' is. Zo zagen die van mij er ook uit

en dat is ook allemaal goed gekomen ;)

Borstspier zit nog erg strak en zal zich nog uit moeten rekken en ontspannen.

Inderdaad geen borstspier training meer, maar de rest kan nog wel hoor ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar Plovier plaatst dacht ik nooit vd spier.....maar heb ze nog eens goed bestudeerd en die moeten wel heel mooi worden ,even 6 weekjes wachten en mischhien zelf ietsje langer.

Nu ziet t er wat vreemd uit ,maar dat worden wel biggas hey,hihi.

Na ja en als Plovier en Valerie het al zeiden dat t moeilijk was ze tussen de spier te krijgen is t ook logisch dat t er nu zo uitziet denk.

Heb je erge pijn trouwens??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, zijn voorkeur gaat naar Dual-plane maar hij gaf in t consult aan dat hij t onverstandig zou vinden om het voor de spier te doen, als ik t per-se wilde dan verwees hij me liever door naar een concullega.

Wat mij weer erg geruststelde omdat ik ook weet van mezelf dat ik een dunne huid heb.

Ik had echt een killing spierpijn de eerste dagen, nu "alleen" nog de steken en pijntjes.

Wel een vreemd iets, als ik t koud heb en bibber dan trekken m'n borstspieren heel raar/onregelmatig samen, das een rare gewaarwording.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag al weer 3 weken po! De tijd gaat echt hard!

Gisteren voor t eerst weer autogereden en t gaat redelijk, de eerste versnelling is t moeilijkste en met m'n stoel zo naar voren rijd echt heel onwennig, maar goed, het is maar voor even :-)

In principe mag ik vandaag die Bapscar pleisters gaan gebruiken maar de steri-strips van vorige week laten nog niet los en ze eraf trekken lijkt me niet zo handig dus ik wacht nog maar even.

Het lijkt alsof er nog niet veel verschil is met vorige week qua zwelling helaas dus dat was wel ff een domper ondanks dat ik weet dat ik geduld moet hebben al lijkt nu de rechterkant al verder te dalen.

Naarmate ik verder po ben voelen ze gelukkig al wel meer eigen en doet t nauwelijks nog zeer, wat dan weer lastig is met mezelf rustig houden en vooral niet teveel met m'n armen doen.

K moet zeggen dat t wel helpt om over complicaties mbt kapsel vorming enzo te lezen (klinkt gek) maar daar schrik ik dan weer van zodat ik me rustig hou hihi.

Nou dit was m'n update dan weer voor nu :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met Valerie gebeld om te vragen hoe en wat met die steri-strips omdat ze dus gewoon niet loslaten (sterk spul hihi) en ik mocht ze dus al na 3 dagen zelf loshalen, k had dr verkeerd begrepen (slimmerd)

Vandaag dus onder de douche met een beetje de kriebels in m'n buik de plakkers eraf gehaald en dat ging gelukkig vrij simpel.

T zag er goed uit, rechts een beetje rood maar daar kwam ook een korstje mee met t stripje.

Het zijn twee hele kleine sneetjes, wonderlijk hoe ze die CC's erin gekregen hebben zonder dat ik bont en blauw ben geweest.

Omdat er nog korstjes opzitten wacht ik nog met die speciale pleisters dus tot die tijd dekken watjes de boel af (vind t eng om m'n bh over m'n litteken te laten schuren)

Het viel me al eerder op dat m'n tepels niet meer hard werden van de kou sinds m'n bv en vandaag voor t douchen kwamen ze weer tot leven, niet zo' n fijn gevoel maar wel prettig dat ik nu weet dat ze nog werken hihi.

Ook daar nog steeds watjes op aangezien die bh en schurende kleding geen pretje is.(geen gezicht haha)

Ook voor het eerst opgemeten, onderwijdte is 76 en de bovenwijdte is 96 dus dat komt op een D cup uit

(Als ik de tabellen mag geloven) precies wat er afgesproken was :-)

Het is weer een lang verhaal geworden zo :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies dezelfde maten! Ik heb net een bh in 75E gekocht, en dat zit heel goed gevuld, een F past ook nog wel denk ik. Helaas hadden ze die niet. D gaat jou ook echt niet passen hoor;)

Fijn dat alles goed gaat, ik heb een tijd ook echt heeeel erg overgevoelige tepels gehad. Maar nu ruim 5 weken verder is er niets meer aan de hand. Sommige plekjes op mijn bort voelen nog verdoofd aan, maar ook dat wordt steeds minder! Komt allemaal wel goed. Fijn dat de littekens er ook goed uitzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ok, niet uitgaan van die tabellen dus!

De maat maakt eigenlijk ook niks uit, volgende week mag ik "officieel" gewone bh's gaan dragen en dan laat ik me wel opmeten zodat ik de goede maat koop.

Al vind ik t een "eng" idee om zonder m'n kliniekbh te lopen, t voelt toch als veilig hihi dus ik blijf m op m'n werk en snachts gewoon dragen.

Fijn om te lezen dat die overgevoeligheid over gaat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 weken po!!!

Wat is die tijd snel gegaan en wat ben je snel alle last en pijn vergeten :-)

Officieel mag ik volgens de richtlijnen van Be-Clinic gewone bh's dragen en alles doen zolang ik geen last ervan krijg....maar dat durf ik zelf nog niet dus ik blijf gewoon rustig aan doen en naar m'n werk gaat de kliniekbh aan en ik blijf m dragen als ik ga slapen voorlopig. (Angsthaas:-))

Er zitten (nog steeds!) korstjes op m'n littekens dus die siliconenpleisters blijven in de verpakking.

Vandaag ook mezelf laten opmeten, ik schrok me een hoedje haha 70 F!

Bij de Livera heel fijn geholpen en met een zwart en wit setje naar huis gegaan.

In t pashokje raakte ik een beetje ontroerd ervan, ik was zo blij met m'n spiegelbeeld, ik had al veel eerder m'n bv moeten laten doen!

Thuis meteen al m'n oude bh's weggedaan, best een stom gezicht, nu 2 bh's in m'n anders zo volle la hihi.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

...

Thuis meteen al m'n oude bh's weggedaan, best een stom gezicht, nu 2 bh's in m'n anders zo volle la hihi.

xx

Haha ja heel herkenbaar, dat dacht ik precies hetzelfde ;)

Maar toch was ik nu veel blijer omdat deze twee nu eindelijk mooi gevuld waren :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, sinds lange tijd weer eens op t forum.

Er is een hele hoop gebeurd in tussentijd, ik heb definitief de knoop doorgehakt om van mijn man te gaan scheiden en woon dus weer bij m'n moeder.

De 8 weken controle ook gehad: alles was helemaal in orde, geen (overmatig) kapselvorming en m'n borsten zijn mooi symmetrisch geworden.

De spier was volgens Plovier nog steeds niet helemaal zoals ie moet zijn en dat merk ik ook wel, t samentrekken gaat nog steeds heel schokkerig en ongecontroleerd.

T was wel heel fijn om te horen dat ik nu echt alles weer mag doen wat ik wil.

De littekens zijn nu blauw/paarsig en op sommige stukjes echt al aan het vervagen met dank aan de Bapscar (of zoiets) pleisters.

M'n borsten beginnen al mooi zacht te worden al vind ik t nog niet lekker om op m'n buik te liggen, net alsof je op waterbalonnen ligt haha

K heb er al een aantal festivals op zitten en ik moet er steeds weer om lachen dat m'n twins niet gezellig op de muziek meedeinen maar stug op hun plek blijven zitten, maar wat is t heerlijk dat alle kleding (bijna dan) mooi en vrouwelijk (en sexy) staat.

Binnenkort weer nieuwe bh's kopen aangezien m'n huidige setjes niet goed meer zitten, t lijkt alsof m'n borsten groter zijn geworden.

Voor iedereen die twijfelt over het aantal CC's zou ik willen zeggen, kies eerder voor groter dan kleiner.

Ik schrok me po rot van m'n jetsers maar nu ben ik ontzettend gelukkig met m'n aantal CC's

Ik zal binnenkort weer wat foto's uploaden van m'n huidige staat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Wat vervelend dat je zo'n keuze heb moeten maken voor je huwelijk. Ook al heb je er misschien zelf voor "gekozen", het blijft natuurlijk een zeer verveld/pijnlijk gebeuren. Sterkte daarmee!

Super dat het met je boobies wel heel goed gaat en wat heerlijk dat ze nog wat zijn gegroeid. Wordt wel een dure hobby als je steeds nieuwe bh's moet kopen natuurlijk ;)

Geniet er maar lekker van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, ze groeien dus wel degelijk ;) haha

Meid wat rot dat je zo een keuze hebt moeten maken, maar wat goed dat je ze gemaakt hebt!! Het is vaak gemakkelijker om het maar te laten sukkelen (om het zo maar even te zeggen), dan om werkelijk de knoop door te hakken.
Goed dat je voor jezelf gekozen hebt!! :) Dan kun je tenminste verder met je leven, of een nieuw begin maken.

En hey, met die nieuwe borsten zijn je kansen ook nog eens toegenomen op een goeie flirt ;)

Fijn dat het goed gaat met je borsten, en die spier zal gewoon wat extra tijd nodig hebben. Dat komt wel vaker voor :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi dames,

Ik ben vandaag precies 6 maanden po!

De tijd is echt voorbij gevlogen en ik heb nog steeds geen moment spijt van m'n operatie.

M'n borsten zijn naar m'n idee nu redelijk stabiel, er verandert weinig meer behalve dat ze steeds wat zachter worden maar geen last meer van pijntjes of zo.

De littekens zijn mooi aan het vervagen, ze leken eerst een beetje vast te zitten wat pijnlijk was als ik ze insmeerde maar door t weefsel steeds zachtjes beet te pakken en te masseren (au) is dat nu helemaal over.

Ook m'n nieuwe striae-tjes die ontstaan zijn na m'n operatie zijn mooi vervaagd.

T enige jammere is dat ze niet zo dicht bij elkaar staan maar daar valt niks aan te doen dus ik vind t wel prima zo.

Ik heb in m'n gallerij 2 nieuwe foto's geplaatst.

Op m'n werk had ik niemand iets verteld maar m'n 2 vrouwelijke medewerkers hebben t toch in de gaten gekregen haha, t viel ze ineens op dat ik borsten heb (oeps)

Ook nog een kleine relatie update: ik heb inmiddels een hele lieve nieuwe vriend en m'n scheiding komt binnenkort bij de rechter te liggen.

Dit was t wel weer!

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat rot dat je zo een keuze hebt moeten maken, maar wat goed dat je ze gemaakt hebt!! Het is vaak gemakkelijker om het maar te laten sukkelen (om het zo maar even te zeggen), dan om werkelijk de knoop door te hakken.

Goed dat je voor jezelf gekozen hebt!! :) Dan kun je tenminste verder met je leven, of een nieuw begin maken.

En hey, met die nieuwe borsten zijn je kansen ook nog eens toegenomen op een goeie flirt ;)

xx BB

Hoe hard t misschien klinkt, t voelde als een opluchting toen t hoge woord er uit was ondanks dat t me ook pijn deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.