Ga naar inhoud

SuuSter : 8 mei 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Ok, beetje domme vraag dus hihi, bedankt voor t alsnog beantwoorden!

T geduld valt nu nog wel op te brengen ( nog maar +\- 3 wkn) denk dat ik na m'n bv een stuk ongeduldiger zal zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

bij mij was het andersom. de weken voor de operatie was ik ongeduldiger, er kon nog vanalles mislopen. mijn gewicht te laag, verkeerd ingepland, ziek worden,....

Nu heb ik ze en is er niets meer dat kan voorkomen dat mijn borstkast een vulling krijgt. ik moet het gewoon laten doen en genezen maar ik heb wel al borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lijstje gemaakt met dingetjes die ik moet halen

Comfy kleding aan t shoppen

Volgende week nog ff naar de kapper

Veel nadenken/piekeren over het aantal CC's

Borstspier stretchen

Manman wat een hoop voorpret heb ik hihi

(K moet toch iets om de tijd door te komen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zo ben ik ook bezig geweest :-P Ik heb speciaal een vestje gekocht zodat ik iets heb dat ik van voor dicht kan ritsen :-) Mijn dag is vandaag, dus ik begin het nu wel erg spannend te vinden. Veel plezier met de voorpret!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gistermorgen in alle vroegte naar België gereden, eenmaal daar aangekomen ging t allemaal in een sneltreinvaart.

Dr Plovier kwam op m'n kamer (wat een luxe trouwens) om het aantal cc door te nemen, alles af te tekenen en foto's te maken.

Ik had foto's meegenomen en gezien de wens voor m'n oude cupmaat gaf hij al aan dat er best wat cc in moest omdat ik veel los weefsel had en m'n tepels vrij laag zaten.

Binnen no time werd ik naar de operatie kamer gebracht en lag ik te slapen.

Hoe ik weer op m'n kamer ben gekomen weet ik niet, alleen maar dat ik wakker werd en tegen m'n man zei: jeetje wat een jetsers!

Plovier kwam nog even bij me kijken en vertellen dat alles uitstekend gegaan is, ik heb Sebbin extra high profile 515 cc. (Ben heel benieuwd wat m'n maat gaat worden)

Ondanks dat ik een maand van tevoren ben gestopt met zwaar trainen vertelde Plovier dat ik behoorlijk veel last van zwellen ga krijgen omdat m'n borstspieren sterk ontwikkeld zijn.

Er is me meerdere keren op m'n hart gedrukt om veel te rusten en echt niet te gaan trainen.( k zou op t moment niet eens weten hoe haha)

Ik kwam goed bij uit m'n narcose en om 10 uur waren we weer onderweg naar huis.

Helaas kwamen we in een lange file maar dat mocht de pret niet drukken, ik heb eindelijk borsten!

Gister en vandaag ben ik erg misselijk geweest van de narcose wat een beetje jammer is.

Het grote opzwellen is gister begonnen, voor m'n gevoel knap ik uit die sportbh, wat een rotgevoel.

Tis een apart lesje anatomie zeg maar, m'n hele spier zie (en voel) je lopen.

Maar met de waslijst aan pillen is t goed vol te houden en de tip veel brandnetel thee drinken wacht ik geduldig af tot t weer slinkt.

Manlief zorgt heel goed voor me en er komt veel bezoek om ff te kijken hoe t met me gaat, heel lief.

Kan niet wachten tot m'n bh de eerste keer uit mag!

Dan maak ik gelijk foto's voor op t forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narcose-troep is m'n lijf uit, zo lekker om me niet meer beroerd te voelen!

T lijkt erop dat t vocht al een beetje aan t minderen is, ik blijf naar t toilet gaan. (Brandnetelthee en toversoep van m'n moeder doen wonderen kennelijk)

K begin nu vooral last te krijgen van "kwaaltjes" jeuk en kriebel en man wat zijn m'n tepels gevoelig!

K had gisteren ook last van m'n hechtingen maar nu na een nachtje slapen is t weer weg.

Straks even een stukje lopen buiten en morgen eindelijk die bh ff uit en douchen ben zo benieuwd hoe t eruit ziet!

(Van boven lijken ze grooot)

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n topic lijkt meer op een openbaar dagboek...

Maar goed, vandaag voor t eerst weer lekker gedoucht en dus m'n boobies voor t eerst gezien!

Erg onwerkelijk nog om "ineens" grote borsten te zien hihi

Schreef ik van de week nog dat t vocht afneemt, vandaag kunnen zien dat dat nog niet echt t geval is haha ze zijn nog behoorlijk vierkant en opgezwollen.

De weegschaal gaf ook 5kg zwaarder aan dus maar trouw m'n thee blijven drinken.

Wel tot m'n opluchting kunnen zien dat m'n hechtingen schoon zijn en dus geen nabloeding heb gehad (was er bang voor na overgeven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch leuk dat we mogen meelezen in je dagboek ;)

Geniet lekker van je boobies!

Heerlijk om altijd iedereen zijn ervaringen te lezen, dus schrijf maar lekker van je af hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een weekje po en het is echt een verschil van dag en nacht hoe ik me nu voel!

Bijna alles voelt weer als normaal en ik moet er echt scherp op letten dat ik niet met m'n armen boven m'n schouders kom.

M'n hechtingen kriebelen als een gek (om maar niet te spreken over die bh) maar zijn tot dusver nog steeds schoon (voor zover ik t kan zien)

Aankleden blijft een drama, ik krijg t niet voor mekaar om m'n bovenkleding zelf aan te trekken haha!

Gisteren werd ik gebeld door Be-clinic om te vragen of alles goed ging en misschien nog vragen had, vond ik zo vriendelijk en netjes.

Volgende week op controle en de hechtingen eruit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je je zoveel beter voelt!!

En ja.. dan maar naakt he, so what, je hebt nu iets te showen ;)

Je zult merken dat als die hechtingen eruit zijn, dat het kriebelen minder wordt :) Maar het is het genezingsproces, dus het is een goed teken dat het kriebelt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha BB idd dan maar in m'n blootje lopen (leuk op verjaardagen ;-))

Ik hoop t! Die kriebel/jeuk is af en toe niet te harden.

Die bh zit eigenlijk best prettig maar op de "snij" randjes kriebelt t ook weer extra.

Ach k moet eigenlijk niet mopperen, ik krijg er mooie borsten voor terug!

Nu zijn ze nog niet erg mooi, t oogt nog wat "vierkant" vooral rechts.

(Foto's plaats ik pas als ik me er ok bij voel)

Links is al wat verder gezakt maar aangezien ik rechtshandig ben was ik daar al wel vanuit gegaan, rechts zal m'n spier sterker zijn denk ik.

K betrap mezelf er nu vaak op dat ik half in m'n slaap me wil omdraaien of lekker uit wil rekken (met m'n armen in de lucht) gelukkig word ik er wakker van maar t is altijd wel ff schrikken.

Woensdag mogen m'n hechtingen eruit en dan nog maar 2 weken tot ik bh's kan gaan shoppen, k heb daar zo' n zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hechtingen zijn eruit! Man wat een opluchting om van die kriebel af te zijn.

Het zag er allemaal netjes en rustig uit, dr zitten nu alleen nog stripjes op en volgende week mag ik starten met de siliconenpleisters.

Voor de zekerheid ff alle pijntjes doorgesproken maar dat hoort er allemaal bij en er is nogmaals op m'n hart gedrukt rustig aan te blijven doen en vooral niet trainen.(zou ze gedachten kunnen lezen?)

De bh+ band moet ik echt nog 2 weken dag en nacht dragen (had gehoopt de band over een week weg te mogen laten hihi)

Ach, voorlopig mag ik niet mopperen, ik ben vandaag precies op de helft :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de zekerheid ff alle pijntjes doorgesproken maar dat hoort er allemaal bij en er is nogmaals op m'n hart gedrukt rustig aan te blijven doen en vooral niet trainen.(zou ze gedachten kunnen lezen?)

Of zouden ze hier meelezen? :wacko:

You never know....

Zover mij bekend is, heeft die Valerie hier wel een account (gehad)

Fijn dat je gerust gesteld bent, en rustig aan blijven doen nu he ;) Alles voor mooie boobies!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff nalezen hoe ze in "de markt" liggen hihi

Ik ben idd wel eens een bericht van Valerie tegengekomen hier.

Vanmorgen m'n dames uitgebreid bekeken en bevoeld hihi t ziet er rustig uit bij de littekens en ik vond t grappig om te voelen waar m'n oude borstweefsel zit, daar is t een stuk zachter.

Ik ben er nog steeds niet aan gewend dat ik nu eindelijk m'n "jetsers" heb :-) maar ik ben er nu al zo blij mee dat ik t veel eerder had moeten doen en t liefst van de daken wil schreeuwen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet bijna wel zeker dat ze meelezen. Zou ik ook doen hihi.

Ik word geopereerd in de Wellnesskliniek en daarvoor was ik op consult geweest bij een consulente van een andere PC. Ze had de datum genoteerd dat ik op consult ging bij dokter Visser van de Wellnesskliniek en ze zou me de dag erna zelf bellen wat mijn beslissing was geworden. Nou ze heeft nooit gebeld haha. Toen dacht ik ook, misschien had ze het al gelezen op dit forum zou me echt niets verbazen.

Leuk joh Suuster dat je er zo blij mee bent, echt fijn! Voel je je meteen een stuk zekerder en fijner. En super trots lijkt me!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Be Clinic/ dr Plovier betaal je standaard 2700,- + 50,- voor het consult ongeacht het aantal CC's.

Tenzij je implantaten van een ander merk wilt geloof ik maar dat weet ik niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.