Ga naar inhoud

SuuSter : 8 mei 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ik ben Suzanne uit Zoetermeer.

Tot voorkort was ik altijd een stevige meid met de mooie bijbehorende borsten, ik heb fitness ontdekt en heb m'n leven drastisch omgegooid, ten koste van mijn meisjes...

Ik heb nu bijna het lijf waar ik van droomde maar niet meer de bijbehorende borsten en heel eerlijk gezegd voel ik me er best rot over.

Een borstvergroting stond al eerder op m'n verlanglijstje maar ik wil er nu maar eens serieus mee aan de slag.

Er staat een hoop info hier, laat ik daar maar mee beginnen want ik heb geen idee wie/wat/waar.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Suuster,

Welkom op het forum :43:

Het beste is bij het begin, beginnen hahahah ;)

Zoek een chirurg waar je jezelf prettig bijvoelt. Een man (of vrouw) waar je goede recensies van kan vinden en resultaten die je aanstaan.

Dan de maat... zoek foto's/plaatjes/voorbeelden van borsten die je mooi vind kwa formaat en vorm. Dan heb je een idee over de vorm van de prothese en de hoeveelheid cc's.

EN zo kom je steeds een stapje dichterbij je einddoel :35:

Als je eens op consult bent geweest dan zul je een advies krijgen waar je al wat mee verder kunt gaan spitten.

Je zal dan een hoevelheid cc's te horen krijgen die passen bij je lijf en je wensen, de manier van plaatsing ( op- onder- of tussen de borstpier) en de vorm van de prothese, rond of anatomisch. Dan zijn er ook nog verschillende profielen ... de low profile, medium profile, high profil en extra high profile.

Kortom : Welkom in het oerwoud van verschillende chirurgen, merken, maten en soorten :27:

Groetjes Piepke

Het valt niet mee, en het is úrennnn pluizen, zoelen en twijfelen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi dames!

Ongeveer een jaartje terug heb ik me hier aangemeld (en netjes voorgesteld :-)) vooral om me goed in te lezen en er achter te komen welke arts ik (denk) te willen.

Dat is dr Plovier geworden aangezien ik zoveel goede verhalen hoor en vaak gelezen heb dat deze man borsten zo mooi kan "namaken" van foto's.

Nog even geduld tot t consult dus gelukkig genoeg tijd om plaatjes te zoeken.

Ik ben net 30 geworden maar door mijn fanatieke gesport heb ik de borsten van m'n moeder inmiddels...

(Let wel, m'n moeder is 65 en heeft 4 kinderen grootgebracht, dan mag t)

Zou zo fijn zijn om weer iets te zien wanneer ik omlaag kijk hahaha vooral omdat ik vroeger een paar mooie D-dames had, ik kan er niet aan wennen.

Zo grappig, ik zat net door de galerij te kijken en t is een beetje zoals shoppen op Zalando (niet vervelend bedoeld hè) zoveel mooie borsten.

M'n telefoon staat inmiddels vol met foto's van borsten ;-)

Complimenten aan jullie, dr staat hier zoveel info!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SuuSter

Weer opnieuw welkom dan ;)

Fijn dat je hier zoveel info hebt kunnen vinden en nu de knoop doorgehakt hebt om op consult te gaan!

Heel veel succes met je consult en ben benieuwd wat Plovier je gaat adviseren!

Wil je weer terug naar die D-cup van vroeger, of ga je liever voor een maatje meer?

Als je vragen hebt: shoot he!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo grappig, ik zat net door de galerij te kijken en t is een beetje zoals shoppen op Zalando (niet vervelend bedoeld hè) zoveel mooie borsten.

M'n telefoon staat inmiddels vol met foto's van borsten ;-)

Oooh ik snap het helemaal :45: Even een nieuw paar tieten uitzoeken hahahahah!!

En het is toch erg he, hoeveel borsten we bekijken en keuren.

Mijn man zei eens "zit je nou weer tieten te zoeken, dat moest ik verdorie eens doen" :45: Uhm.. tja ;):ph34r:

Succes bij Plovier :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Piepke, dat is precies wat m'n man ook tegen mij zegt!

M'n eerste idee was voor m'n oude maat te kiezen maar de foto's van bv's met meer cc zijn degene die ik t mooist vind eigenlijk.

Ik neig dus steeds meer naar een maatje groter dan ik had.

Keuzes keuzes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Daar ben ik weer, ik ben gisteren op consult geweest bij dr Plovier en straks bellen voor een afspraak voor m'n bv!

Ondanks dat de afspraak onwijs vertraagd was (bijna 2uur zitten wachten) heb ik een fijn gevoel bij de kliniek en Plovier.

Ik weet al wel dat ze achter de spier geplaatst gaan worden maar nog niet hoeveel cc's.

Ik had nml allemaal foto's meegenomen en dat waren best grote borsten, maar toen hij de prothese liet zien schrok ik nogal van t formaat (zo suf)

We hebben nu afgesproken dat ik nog meer foto's moet bekijken en meenemen en dat we dan op de dag van de operatie de uiteindelijke prothese kiezen.

Vind t zo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaahhahah ja dat bedoel ik dus altijd!!

Jij hebt een maat in je hoofd zitten... en dan laat hij de protheses zien die bij die maat horen (die je op de foto laat zien) en dan denk je : watttttt zoveel???!! :93:

Als je geen foto's liet zien, en je zou bijvoorbeeld zeggen ik wil cup D.. dan zou je ongeveer de helft krijgen van die prothese :45:

Daarom valt het achteraf vaak tegen, en hadden mensen meer verwacht.

Als je een foto laat zien, dan is het visueeeeeeeel beter voor te stellen wat jij bedoelt met een cup "D" ;)

Weet je wat hij je liet zien, hoeveel cc het was?

Ik weet nog dat ik 450cc zag liggen en die al groot vond en dacht : jaaa dat gaat hem worden :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerlijk gezegd geen idee Piepke, ik ben nogal een prater maar om de een of andere rede sloeg ik helemaal dicht toen ik die prothese zag (zo suf)

Plovier greep meteen z'n laptop om allemaal foto's te laten zien met verschillende maten en ik moest dan aangeven of ik groter of kleiner wilde.

Ik weet voor mezelf dat ik graag m'n "oude" dubbel D terug wil, ik heb een redelijk grove bouw zeg maar dus die lege B die ik nu heb past niet bij me.

Waarschijnlijk werd t gewoon nogal echt toen ik t zag zeg maar.

Daar staan met borsten die ik liever aan helemaal niemand laat zien droeg er ook niet aan bij hahaha!

Het is ook logisch, omdat ik nu weinig borst heb moeten er flink wat cc's in om m'n droomboobs te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha!!

T waren geopereerde dames, de poses waren weinig Playboyish

Maar wat je zegt...heel veel blote borsten op 1 computer haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

M'n operatie is vervroegd, 2 dagen eerder!

Oh en het tijdstip ook, moet me om 6 uur melden (zo vroeg)

Dus nu is t 8 mei om 6 uur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden!

Tijdens het bekijken van de galerij foto's viel me wat op, bij de ene ziet het er po na een week uit alsof de operatie al lang geleden is zeg maar en bij de ander ziet het er meer uit zoals je verwacht, dus nog wat hoekig en opgezet.

Heeft dat verschil te maken met plaatsing of projectie of wat dan ook?

Ik probeer me een voorstelling te maken hoe het er po bij mij uit gaat zien nml. hihi.

xx SuuS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... uhm........

Geen idee.....

Het ligt er ook aan hoeveel vocht je eigen lichaam aan maakt. Aan hoe je prothesen geplaatst worden. Welke chirurg het doet..... en daar is echt allemaal niets over te zeggen... Ik wilde ook graag van te voren weten hoe het er uit kwam te zien erna.. maar echt.. daar kun je je geen voorstelling van maken. Je zult het gewoon moeten afwachten ;)

Geduld begint nu al,en dat woord ga je nog haten over een tijdje :45:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.