Ga naar inhoud

DAISY : 13 maart 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames

Het gaat helemaal niet zo lekker.

Ik kan niet liggen zitten of wat dan ook !

Heb constant enorme pijn.. Paar morfine pillen gekregen,

Merk helemaal geen verschil word er alleen maar suffer en misselijker van.

De pijn?? Nee die verminderd niet

Operatieverslag volgt wel als ik me beter voel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur best_boobie eventjes een pb met de medicijnen die je hebt meegekregen. Zij kan wel een schema'tje opstellen zodat je redelijk pijnvrij zou moeten zijn :35:

Sterkte :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een schema gekregen van mijn kliniek

Ik heb ook extra morfine pillen meegekregen

Die zouden me wat meer moeten helpen. Morgen mAg ik

Met de andere medicijnen beginnen...

Er zit een enorme druk op me borsten geen enkel positie helpt

Me bh zit al losser ..maar mag de borstbabd niet losser zetten.

Verschrikkelijk dit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net dit hele topic gelezen, wat een mooi verhaal.. Als je snapt wat ik bedoel, voor jouw is het natuurlijk niet leuk dat je er mee zat en het eerst niet durfde te vertellen. Knap van je dat je het wel gedaan hebt!

Hoop dat je niet meer onzeker bent over je lichaam nu je je bv hebt gehad. Ondanks de pijn wel blij met het resultaat?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik me voorstellen, pijn is niet fijn:(

Wat voor pijnstillers gebruik je momenteel?

En zit de bh (te) strak naar jouw inziens?

Ben blij dat de grote je bevalt:D!!! Wat vind je vriend ervan voor zover hij het gezien heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bh zit oke , heb het gevoel dat de borstband de pijn veroorzaakt. Heb gebeld naar de kliniek om te vragen of die losser mocht maar dat mocht niet.. :(

Van de consulente heb ik paar mortine pillen gekregen die ik om de tijd combineer met paracetemoll.

Eigenlijk zou ik de tramadol ofzo moeten gebruiken maar door de hevige pijn heb ik die mmeegekregen.

Om 9 uur heb ik de laatste gebruikt

Morgen mag ik aan de andere beginnen

Me vriend heeft t nog niet gezien.. Hij werkt

Morgen gaat hij het zien!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bh zit oke , heb het gevoel dat de borstband de pijn veroorzaakt. Heb gebeld naar de kliniek om te vragen of die losser mocht maar dat mocht niet.. :( Van de consulente heb ik paar mortine pillen gekregen die ik om de tijd combineer met paracetemoll. Eigenlijk zou ik de tramadol ofzo moeten gebruiken maar door de hevige pijn heb ik die mmeegekregen. Om 9 uur heb ik de laatste gebruikt Morgen mag ik aan de andere beginnen Me vriend heeft t nog niet gezien.. Hij werkt Morgen gaat hij het zien!!!

Om 21.00 uur vanavond, en dan morgenochtend pas weer??

Weet je dat zeker? :17:

Pfff.. jaaaa wij zijn bemoeizuchtig, i Know.. :45:

Maar wat en hoeveel mg heb je ingenomen om 21.00 uur als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb om 9 uur gisteravond oxycontin 5 mg genomen en om 23.00 paracetemoll 500 mg en om 3-4 uur in de nacht ook weer een paracetemoll. Trok t echt niet meer namelijk, en om 6 uur in de ochtend een tramal

Me handen zijn ook opeens opgezwollen ? Ik ga zo de kliniek bellen of dat normaal is

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet echt kijken naar me borsten.. durf de bh niet uit te doen door de pijn. & nope geen koorts

Heb de kliniek gesproken over dat me handen opgezwollen zijn.. schijnt normaal te zijn.

Ik moet nu om de 3 uur 2x paracetemoll 500 mg innemen en 3 uur daarna weer tramadol en zo herhalen steeds.

Voel me al een stukje beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. Daisy.. Dus de kliniek zegt nu dat je bijvoorbeeld om 15 uur 2 paracetamol moet nemen en dan om 18 uur een tramadol en dan om 21 uur 2 paracetamol?

Dat is dan eindelijk het goede schema, want van te voren heb je volgens mij een prutsschema gehad.....

Je MOET elke 6 uur 2 paracetamol nemen, ook 's nachts je wekker zetten!!! Echt heel belangrijk, en je mag evt elke 4 uur (liefst niet tegelijk met de paracetamol) je tramadol nemen. Stuur me een pb en zet erin wat je precies wanneer gehad hebt!! Dan wil ik je schema aanpassen zodat je niet te veel maar ook niet te weinig binnen krijgt! (als je wilt)

Verder heb je geen medicatie meegekregen?

Als dat wel zo is, schrijf deze dan even erbij en ook het aantal mg.

Doe het even via pb, dan maak ik een schema dat aangepast is op jouw situatie! (nogmaals: als je wilt uiteraard, het is geen verplichting!)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

Ik ben nu ondertussen al 6 dagen PO & vind dat ik nu toch wel een verslagje moet tikken.

Ik heb nog redelijk veel pijn, maar goed..

Woensdag om 9 uur werd ik in t kliniek verwacht ik was precies op tijd en moest een aantal vragen nog beantwoorden en de behandelingsovk tekenen.

Er werden wat foto's gemaakt en ik moest even wachten in de wachtkamer. Ik was samen met me moeder & zus.

Ik werd opgehaald door een verpleegkundige en mocht mee naar beneden.. me zus & moeder mochten niet mee dat vond ik heel jammer. Ik kwam in een kamer terecht met

stuk of 8-9 bedden met om elk bed een gordijntje heen.. griezelig. Ik mocht me uitkleden en moest een badjas aandoen. Ik was zo nerveus en bang dat ik nog even in de tranen schoot. Ik was ontzettend bang voor de narcose. Ik moest nog even wachten omdat de PC nog bezig was met een operatie. Even later kwam er een dame uit de OK en zij was net wakker . Ze deed zo hysterisch dat ik er bang van werd. Ze wilde opstaan maar dat mocht niet ze zei dat ze naar huis wilde gaan en blabla ik schrok er heeeeeeeeeeel erg van ze dacht namelijk dat ze DOOD was!! de verpleegkundige kregen haar maar niet rustig. Er kwam een dame naar me toe en zei u mag mee .. ik keek haar met tranen in me ogen aan van wat gebeurd er? ze zei dat de meeste wel wat rustiger wakker worden en dat t komt door de invloed van de narcose. Ondertussen was de PC al gekomen om te tekenen op me borstjes. Ik liep samen met haar mee naar de OK waar stuk of 7-8 mensen stonden. ik trilde als een GEKKKKK ik mocht liggen maar ik trilde zo erg dat ik weer even moest opstaan om bij te komen. Ze kregen t infuusje er niet in hahah ja zo erg trilde ik ! Uiteindelijk zei een van de verpleegkundige medicijnen CHECK narcose CHECK blablabla CHECK en de anesthesist maakte nog grap met patient check , en ik zei : Chirurg waar is zij dan ze is er niet? ( VOND T MAAR HEEEEEEEEL RAAR ) en even later ging ik slapen.

Ik werd wakker .. tenminste probeerde me ogen open te krijgen maar t ging niet. Verpleegkundige kwam naast me staan en zei meissie gaat t ik wilde opstaan en voelde een enorme steek.. ik zei tegen der dat me bed wat hoger moest dt ik wilde zitten. Dat deed ze en ze liep weg ze was bezig met de dame naast me, zij mocht naar huis. Ik had ontzettend veel pijn en riep haar 100000x mevrouw mevrouuw ik hou t niet meer help me alsjeblieft.. ze zei telkens moment mevrouw ik kom zo bij u

Ik dacht echt van wtfffff ? we liggen hier met ze 3e en zij staat alleen kunnen er niet meerdere mensen geplaatst worden. Uiteindelijk begon ik te huilen en ze haalde iemand erbij..

ik kreeg morfine, werd wat rustiger. Ik vroeg of me moeder en zus nog gaan komen maar dat mocht niet omdat ik met meerdere dames daar lag... JAMMER ! me gedachte was steeds bij hun. De dame die daar in haar eentje stond was echt een schat, maar ik ga er zeker nog wat van zeggen dat er meerdere verpleegkundige geplaats moeten worden..

De eerste dagen heb ik ontzettend veel pijn gehad ! Ik kon niet eens alleen naar de wc.. werd ook nog een ongesteld !!

Omdat ik mezelf zo erg heb gespant de afgelopen dagen zitten me schouders en nek ook nog eens vast. Maar gelukkig het gaat nu al iets beter.

de sportbeha is een 75 D !! Heb ze nog niet volledig kunnen bekijken.. als ik me beha uit doe krijg ik ontzettend veel pijn.

Vandaag of morgen ga ik zeker voor de spiegel staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh?? OEPS Ik begreep al niet wat je bedoelde

Nee nee die account kan blijven bestaan die is niet van mij.

Op me eigen telefoon en computer ben ik automatisch ingelogd.

Ik ging via de tablet van me nicht , ook zij overweegt een bv en zij is ook automatisch ingelogd

Ik gaf automatisch via haar antwoord was niet de bedoeling

Komt misschien ongeloofwaardig over maar tis echt zo

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je verslagje best negatief overkomen eigenlijk.

En je kan nou eenmaal niet van een verpleegkundige verwachten dat ze alladirect aan je bed staat als je roept. Ook al heb je pijn..

Een verpleegkundige op 3personen vind ik eigenlijk al luxe.. Je heb echt niet een privé zuster nodig!

Maar ik hoop dat je pijn snel over gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je verslagje best negatief overkomen eigenlijk.

En je kan nou eenmaal niet van een verpleegkundige verwachten dat ze alladirect aan je bed staat als je roept. Ook al heb je pijn..

Een verpleegkundige op 3personen vind ik eigenlijk al luxe.. Je heb echt niet een privé zuster nodig!

Maar ik hoop dat je pijn snel over gaat..

Oke, ik snap jou ook wel.. maar Luci als je pijn hebt he... Dan is een 1 op 1 behandeling nog te weinig ;)

En iedereen mag zijn verslagje op zijn eigen manier schrijven he :) Zo krijg je tenminste eerlijke verhalen. Waarom zouden we lyrisch over iets schrijven als we het anders ervaren hebben?

En Daisy, oooooooooh oke! nu snap ik het hahaha

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee natuurlijk kan je dat niet verwachten

Maar zodra je om hulp vraagt vind ik wel dat iemand bij je moet kunnen staan ?

Ze kwam pas nadat de andere dame weg was.. En dat was denk ik toch een kleine 15 min

Je bent net wakker , weet niet hoe t is gegaan

Vind dat er dan even aandacht aan je besteed mag worden en zeker als je die nodig hebt

Voor derest is alles me goed bevallen behalve de pijn

Ik ben super tevreden over de kliniek & mijn PC

@ BB haha gelukkig maar ik schrok er zelf ook even van !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB

Dat snap ik ook wel. Alleen als verzorgende zijnde voel ik me een soort van "aangesproken" haha. (Ik kan ook niet altijd iedereen helpen op de afdeling)

En ja kan gewoon niet altijd iemand meteen helpen, ik snap inderdaad ook dat als je uit de operatie komt dat je dan het een en ander wil weten.,

@Daisy

Ik bedoelde het ook niet boos hoor, maar vond het over het algemeen wat negatief klinken. En het is natuurlijk jammer als het zo een negatieve ervaring heb gehad,

Maar ik lees dus dat je wel tevreden is over hè algemeen :) gelukkig maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB

Dat snap ik ook wel. Alleen als verzorgende zijnde voel ik me een soort van "aangesproken" haha. (Ik kan ook niet altijd iedereen helpen op de afdeling)

En ja kan gewoon niet altijd iemand meteen helpen, ik snap inderdaad ook dat als je uit de operatie komt dat je dan het een en ander wil weten.,

Ik ben ook verpleegkundige, maar ik voel me niet persoonlijk aangesproken ;) Natuurlijk kun je niet altijd iedereen meteen helpen, maar het is wel een kwestie van prioriteiten stellen, en dat moet je als verpleegkundige of verzorgende altijd goed weten inschatten! Diegene met heel veel pijn gaat ALTIJD voor, dat vind ik tenminste ;) Diegene die naar huis mag, die kan best even 5 minuutjes wachten ;)

No hard feelings, maar probeer je niet persoonlijk aangesproken te voelen. We werken allemaal op onze eigen manier, maar het mag gezegd worden als er geen goede prioriteiten gesteld worden, toch? :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.