Ga naar inhoud

DAISY : 13 maart 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Om het na 4 jaar te vertellen is heel moeilijk, voelt alsof ik hem voor gek heb gehouden.

Het klopt wel.. wil het me niet realiseren haha ! Ik moet even de knoop doorhakken !!

Toen ik deze post zag, wilde ik alvast even reageren al heb ik de rest van je topic nog niet gelezen, dus er zal later nog een reactie volgen, neem ik aan.

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn naar je vriend toe... Eerlijkheid duurt het langst.

Als je met hem gaat trouwen, dan zal hij het op prijs stellen dat je eerlijk bent en tegen hem zegt, dat je je altijd geschaamd hebt voor je kleine borsten en dat je push-up bh's draagt. Er zijn zoooooooooveel vrouwen die push-up dragen, dat is echt niets vreemds!

Geef hem een bh van jou als je het hem verteld hebt en laat hem voelen hoeveel vulling je nodig hebt (door hem aan de bh te laten voelen)

Daarna kun je hem altijd nog aan je eigen borsten (met of zonder t-shirt aan) laten voelen. Dan weet hij tenminste hoe het in het echt voelt... Verder denk ik dat het niet zoveel uitmaakt of het echte of nepborsten zullen zijn uiteindelijk. Hij zegt toch dat je er voor moet gaan (las ik volgens mij in je andere topic...)

Ik zou er niet een al te groot probleem van maken... Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk!

Succes, vertel het hem gewoon, dan ben je ervan af. Je zult zien dat het oplucht!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie
Hij heeft me ook een paar keer in bh gezien.. in de winkels tijdens het passen enzo.

Als je echt gaan rennen, voorover bukken enzo zie je inderdaad dat er iets niet klopt.. maar zoiets is nooit het geval geweest zonder kleding aan.

Huh?? hoe kan dat dan? Wat zie je dan?

Als je al een b'tje van jezelf hebt, dan merk je toch niet dat je een maximizer aan hebt bij het rennen en als je bukt?????

Ik heb jaren push-up gedragen en had geen problemen met rennen en bukken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. ik heb bewust de naam van mijn PC niet gegeven omdat ik bang ben dat ik niet zulk fijne berichten over haar zal horen.

En dat ik dan weer ga twijfelen !!!!!

hoi hoi

Ik zal even je topics samenvoegen, want dan staat alles tenminste een beetje bij elkaar!

Je titel ga ik ook aanpassen, dan hoor je er helemaal bij.

Als je dr. Mooijen-Zaal bedoeld, daar zijn veel goede verhalen over te lezen!!

Succes met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh?? hoe kan dat dan? Wat zie je dan?

Als je al een b'tje van jezelf hebt, dan merk je toch niet dat je een maximizer aan hebt bij het rennen en als je bukt?????

Ik heb jaren push-up gedragen en had geen problemen met rennen en bukken.......

Hey BB,

Nee zo bedoelde ik het niet.

Sexymama vroeg of me vriend me nooit in een bh gezien heeft in die 4 jaar. Dus in andere woorden.. dan zie je toch dat ze in werkelijkheid kleiner zijn.

En ik bedoelde van Nee dat zie je niet.. hij heeft me wel in een bh gezien (tijdens het passen in in de winkels ).. maar je merkt echt niet dat ik gevulde bh's aan heb.

Tenzij ik zou moeten rennen of overdreven bukken.. met alleen een bh aan. Als ik een hemdje of een trui aan heb .. zie je helemaal niks

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel goed van je, gewoon doen, verstand op nul en gaan met die banaan hand :35:

Maarre, weer iets anders.. jaaaaa ik schiet van de hak op de tak hoor ;)

Hoeveel cc krijg je eigenlijk. Het is me nu wel duidelijk dat je een INMENS complex hebt over je boobies :( En je wil naar een D cup hè...

Vandaar dat ik vraag hoeveel cc ze je gaan geven, niet dat je dadelijk ALSNOG met ( voor jouw gevoel) te kleine boobies zit want dat zou echt een ramp zijn.

Oh nee ik wil niet perse een D. Me vriend DENKT dat ik van een c naar een d cup ga :) met die maximizers bh heb ik een C cup.

Ik krijg 290 cc Anatomisch Mentor , ik wilde dat het zo natuurlijk mogelijk bleef (A)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik deze post zag, wilde ik alvast even reageren al heb ik de rest van je topic nog niet gelezen, dus er zal later nog een reactie volgen, neem ik aan.

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn naar je vriend toe... Eerlijkheid duurt het langst.

Als je met hem gaat trouwen, dan zal hij het op prijs stellen dat je eerlijk bent en tegen hem zegt, dat je je altijd geschaamd hebt voor je kleine borsten en dat je push-up bh's draagt. Er zijn zoooooooooveel vrouwen die push-up dragen, dat is echt niets vreemds!

Geef hem een bh van jou als je het hem verteld hebt en laat hem voelen hoeveel vulling je nodig hebt (door hem aan de bh te laten voelen)

Daarna kun je hem altijd nog aan je eigen borsten (met of zonder t-shirt aan) laten voelen. Dan weet hij tenminste hoe het in het echt voelt... Verder denk ik dat het niet zoveel uitmaakt of het echte of nepborsten zullen zijn uiteindelijk. Hij zegt toch dat je er voor moet gaan (las ik volgens mij in je andere topic...)

Ik zou er niet een al te groot probleem van maken... Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk!

Succes, vertel het hem gewoon, dan ben je ervan af. Je zult zien dat het oplucht!

xx BB

Dankje BB..

dit wat je verteld is ook een heel goed idee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee ik wil niet perse een D. Me vriend DENKT dat ik van een c naar een d cup ga :) met die maximizers bh heb ik een C cup.

Ik krijg 290 cc Anatomisch Mentor , ik wilde dat het zo natuurlijk mogelijk bleef (A)

xx

Ahh zo :35:

Maar welke maat wil je perse voor jezelf krijgen om NIET teleurgesteld te zijn straks?

Ik lees hier zoooooo vaak dat de meiden maximizers dragen, aan dit 'beeld en volume' gewend zijn geraakt in de loop der tijd.

Na de bv wil het dan wel eens gebeuren dat hun vergroting kleiner oogt, dan dat ze eruit zagen met een maximizer aan :(

Conclusie: teleurgesteld en verdrietig :17:

Nu heb je nog alle ruimt 'om te kiezen' zeg maar, om teleurstelling te voorkomen.

Weet je wat me een slimme zet lijkt : dat je foto's zoekt van het formaat borsten wat jij mooi vind, die je voor jezelf wel zou willen hebben :35:

Deze foto's zou je eigenlijk aan je chirurg moeten laten zien, zodat jullie op 1 lijn zitten over het volume dat er moet komen zeg maar ;)

Gratis tip van de week ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in totaal 3 verschillende adviezen gekregen :

250 cc Anatomisch prothesen - deze vond ik iets te klein maar wilde het zo natuurlijk mogelijk. Pc zei dat ze iets groter worden.

Want ik was niet plat volgens hem

325 cc Ronde prothesen - Hier had ik geen vertrouwen in omdat de PC alleen even voelde aan me borsten etc. en zei dat ik 325 cc ronde kon hebben omdat ik

al druppelvorm had van nature

290 cc Anatomisch prothesen - Hier ging de pc echt kijken en berekenen over wat ik kon hebben. Ik had 280 cc protheses gepast. Maar omdat ik ze dual plane

krijg vallen ze iets kleiner. Dus krijg ik 290 cc. En na het berekenen zei ze dat ik dat wel kan hebben. en dat het mooi & natuurlijk zou zijn! Ze zei natuurlijk als jij groter wilt

kan het altijd maar dit is mijn advies naar jou toe.

En daar ging ik voor ! Ik heb ook de grotere cc's gepast.. zodat ik niet later zou denken hmmm hoe ziet dat eruit. Had ik toch maar groter moeten gaan?

En tijdens het passen met die beha's etc, zag je bijna geen verschil tussen mijn maximizer bh & pas prothesen. De pas prothesen waren zelfs iets groter ( de 280 cc)

Dus ik denk dat 290 cc dan wel mooi zult worden ! En aangezien ik 18 ben & nog een aantal wissel operaties moet ondergaan.

Gaat me huid toch uitrekken kan ik om de 10 jaar steeds grotere nemen !!

Ik heb veel foto's gezien van vrouwen met 290 cc.

Bij de een dacht ik zo klein? En bij de een dacht ik HUH weet je wel zeker dat jij 290 cc hebt?

Ik heb haar fotos laten zien, over hoe ik het niet wiil ipv over hoe ik het wel wil.

Je kan er nooit naar streven dat het word als hoe een ander ze bijvoorbeeld heeft. Maar ik kan op zn minst wel laten zien

wat ik NIET wil.

Liefs Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

En over welk merk prothese hebben we het nou?

290 cc anatomisch... oke

Ik kan wel eens in de catalogus kijken wat je evt. zou krijgen.. als je me de voorsituatie geeft (dus je bh maat) en het merk van de prothese...

Verder is het altijd handig als er foto's geplaatst worden van de huidige situatie. Dat geeft toch iets meer een beeld. Dat kan volledig anoniem en je kunt je foto's afschermen, zodat alleen 'vriendinnen' je foto's kunnen zien.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En over welk merk prothese hebben we het nou?

290 cc anatomisch... oke

Ik kan wel eens in de catalogus kijken wat je evt. zou krijgen.. als je me de voorsituatie geeft (dus je bh maat) en het merk van de prothese...

Verder is het altijd handig als er foto's geplaatst worden van de huidige situatie. Dat geeft toch iets meer een beeld. Dat kan volledig anoniem en je kunt je foto's afschermen, zodat alleen 'vriendinnen' je foto's kunnen zien.

xx BB

Oeps Sorry vergeten erbij te vermelden.

Ik krijg Mentor Cohesive III Anatomisch Tall Height, High Projection Volume 290 cc

& ik heb nu een 75 B

Ja dat lijkt me wel even handig, ga ze binnenkort plaatsen ( voor foto's ) .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps Sorry vergeten erbij te vermelden.

Ik krijg Mentor Cohesive III Anatomisch Tall Height, High Projection Volume 290 cc

& ik heb nu een 75 B

Ja dat lijkt me wel even handig, ga ze binnenkort plaatsen ( voor foto's ) .

xxx

Kijk, daar kan ik wat mee hahaha.

Volgens mij krijg jij dan de CPG 333.

Dat wil zeggen, dat de prothese een breedte van 10,5 cm heeft en een hoogte van 10,9 cm.

Je projectie wordt dan 5,3 cm en met een voorsituatie van een 75B ga je dan wel zeker op en 75E uitkomen. Ik zit alleen een beetje te dubben over die breedte.. want omdat de breedte redelijk smal is, zou het ook nog een 75D kunnen worden. Dat ligt ook wel aan de voorsituatie, dus als je foto's wilt plaatsen, wordt het misschien al iets duidelijker.

Maar als ik je verhaal zo lees, dan gaat dit je heel mooi staan, en ga je daar zeker tevreden mee zijn!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, daar kan ik wat mee hahaha.

Volgens mij krijg jij dan de CPG 333.

Dat wil zeggen, dat de prothese een breedte van 10,5 cm heeft en een hoogte van 10,9 cm.

Je projectie wordt dan 5,3 cm en met een voorsituatie van een 75B ga je dan wel zeker op en 75E uitkomen. Ik zit alleen een beetje te dubben over die breedte.. want omdat de breedte redelijk smal is, zou het ook nog een 75D kunnen worden. Dat ligt ook wel aan de voorsituatie, dus als je foto's wilt plaatsen, wordt het misschien al iets duidelijker.

Maar als ik je verhaal zo lees, dan gaat dit je heel mooi staan, en ga je daar zeker tevreden mee zijn!

xx BB

Thanks BB ,

Dit heeft me heel blij gemaakt hahahaha ! Had een E-D niet verwacht.

Het klopt dat me breedte smal is, dat had ik ook aangegeven dat ik niet wil dat het in de breedte groter word maar in de volume.

Ik ben redelijk smal. Ben bang dat de prothese straks breder is dan mijn lichaam. Dus me PC heeft het opgemeten.

Ik ga binnenkort foto's plaatsen.

XxxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallooooooooo lady's

Ik heb het mn vriend verteld en ik ben super trots op mezelf.. het ging heel goed.

We lagen alle twee op de bank tv te kijken, we waren moe en melig. We maakten van die stomme grapjes .. en moesten er keihard om lachen !

Opeens schoot t me binnen .. ik had hem nog wat te vertellen en dit was een best goed moment.

Ik begon een beetje raar te doen en nog stommere grappen te maken dat hij op een gegeven moment zei ; Waarom doe je nou zo raar ???

& toen werd ik een beetje emotioneel en zat hem met tranen in mijn ogen aan te kijken .. hij zei al meteen Schat wat is er? gaat het ?? Ik werd alleen maar nog emotioneler en begon te huilen. En het floepte er meteen uit .. het klonk zoiets al : maijerhn tieten dkjdjdeowlwf klein.

En hij keek me echt aan van : ben je wel goed in je hoofd ? En hij zei schat niet huilen ik versta je niet ?? Ik bleef stil en hij omhelsde me en zo zaten we even 10 minuten. Toen stond ik op.. ging ik naar me kamer trok een normale bh aan. En nam een maximizer beha mee naar binnen. Had nog wel gewoon mijn trui aan. En ik duwde de beha zijn handen in.

Hij kreeg een lief klein lachje op zijn gezicht. Hij was verbaasd want hij begreep er niks van.

Ik dacht dat het hem wel zou opvallen maar nee viel hem niet op. En zo vertelde ik uiteindelijk wat mijn probleem was. Hij reageerde heel begripvol (L) ben heel erg blij !! Ik voel me opgelucht

Dankjewel dames.. dank zij jullie heb ik de moed verzameld en het hem verteld

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwww *smelt* Daar krijgt Piepke gewoon tranen van in haar ogen!!! :102: ( ja niet zoveel als die <---- smiley heurrrrr) :45:

Mensenlief wat een stress en ellende en zenuwen al die tijd, getver ik werd er zelf bloednerveus van :131:

Maar wat een opluchting moet het zijn, ik ben echt plaatsvervangend blij nu :43: :43:

Dat er nog maar vele tietenmomenten zullen komen :11: :127:

Succes met aftellen naar de operatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lief en mooi verhaal heb ik daarnet zitten lezen! Ik ben bij het begin begonnen, en ik ben steeds verder gaan lezen, ik vond het verschrikkelijk spannend en ook erg ontroerend!

Het maakt HEM niet uit wat voor borsten je hebt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Francien, ik heb net hetzelfde gedaan haha, heb alles gelezen van begin tot eind..en idd een mooi verhaal!

Jullie boffen met elkaar! Hij is lief dat ie het helemaal niet erg vindt ( had ik ook echt niet gedacht trouwens, ook al ken ik m niet) en jij...super lief dat je je zo druk maakte om wat hij er van vindt (niet dat het leuk was die stress, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

Happy ending en straks een happy wedding....maar eerst ff dikke Boobs scoren :)

X

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ,

Bedankt voor de super leuke reacties.. ben blij dat jullie het ook allemaal zo goed kunnen opvatten & het ook begrijpen.

En ik moet eens verklappen : Hij kan niet meer van me afblijven :106: Ik voel me zo zelfverzekerd & sexy.

Ik kreeg bijna de twijfels of ik het nog wel moest doen. Maar ik weet dat als het niet de 13e gebeurd dat het dan wel na een paar maanden gebeurd. Hier

wacht ik al zo lang op.Dus het moet nu echt gebeuren en we zijn saampjes aan het aftellen. Heb er super veel vertrouwen in

Nog 9 dagen !!!!!!!!

Liefs Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.