Ga naar inhoud

DAISY : 13 maart 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Maar heeft hij je in al die 4 jaar dat jullie samen zijn ook nog nooit in bikini gezien?

Jawel , maar nooit zwemmend ofzo.. heel even tijdens het zonnen enzo.

Dan deed ik na 5-10 minuten alweer een topje aan.. en dan zei ik ik vind het niet fijn..

Maar dat zijn dan van die maximizer bikini's .. en als je juist maat & bh hebt lijkt het bijna ECHT.

Totdat je eraan gaat zitten :45:

Hij heeft me ook een paar keer in bh gezien.. in de winkels tijdens het passen enzo.

Als je echt gaan rennen, voorover bukken enzo zie je inderdaad dat er iets niet klopt.. maar zoiets is nooit het geval geweest zonder kleding aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie
Daisy, Sorry wellicht is dit wat direct van mij. Maar zou je niet wachten todat je getrouwd bent, dan kan je man je borsten voelen en kanje samen beslissen of ze goed zijn of dat je ze groter wil? Dan heeft iedereen zijn zin. En dan doe je een mooie maximizer onder je trouwjurk aan.

Hi Anma,

Feit dat ik een BV wil , is ook natuurlijk omdat ik HEEL onzeker ben .. En om dan in je naakie te staan.. met een lichaam waar je je niet eens fijn in voelt.. Daar zit ik ook niet op te wachten. Misschien is dat ook wel één van de redenen dat ik nooit een stap heb gezet om seks met hem te hebben.. of hem ook maar even te laten voelen alhoewel de verleiding soms erg groot kan zijn.

Zeker na 4 jaar. En dan denk ik.. als ik het in die 4 jaar NOOIT heb gedurfd om hem ook maar even te laten voelen.. hoe doe ik dat op mijn huwelijksnacht?? Hij heeft het natuurlijk wel vaak geprobeerd :) .. maar dan hield ik gelijk zijn hand weg.. en stopte ik met zoenen ..

Ik weet dat hij van mij houd als hoe ik ben.. als het aan hem ligt doe ik geen BV. Hij weet dat ik DIT wil doen voor mijzelf.. voor me eigen zelfvertrowen..

En dat hij ook nog eens NIET weet wat voor cup ik eigenlijk heb.. maakt de zaak wat moeilijker ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je al jaren samen bent en ook nog gaat trouwen, dan kun je toch alles tegen elkaar zeggen?

Houden van is vertrouwen hebben, dus ook dit kun je hem vertellen.

Van te voren zeggen dat je je er enorm voor schaamt maar dat je zo van hem houdt dat je het hem nu ook wil vertellen omdat je eerlijk wil zijn. Lijkt me alleen maar positief...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen waarom je nog geen sex gehad hebt? Is dit vanwege een geloof of omdat je je schaamt voor je lichaam?

Puur uit eigen principes..

& Natuurlijk omdat ik me schaam voor me lichaam.

Misschien zou ik er wel anders over denken, als ik wel grotere borsten had gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je al jaren samen bent en ook nog gaat trouwen, dan kun je toch alles tegen elkaar zeggen?

Houden van is vertrouwen hebben, dus ook dit kun je hem vertellen.

Van te voren zeggen dat je je er enorm voor schaamt maar dat je zo van hem houdt dat je het hem nu ook wil vertellen omdat je eerlijk wil zijn. Lijkt me alleen maar positief...

Je hebt helemaal gelijk caatje_pi ..

net zoals wat de andere Dames zeggen .. ik moet het hem gewoon vertellen

Even de komende week voldoende moed verzamelen.. en dan vertellen.......:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je nu grote borsten hebt,of kleine,het is uw karakter die telt he...

Dat is eigenlijk een reden dat ik gen maximizer wil dragen,omdat ik me er zelf enorm slecht zou bij voelen als ik mijn bh zou uitdoen en voor m'n vriend,

maar nog steeds, het is het innerlijke die telt he,en dat gaat niet veranderen als je uw bh uitdoet he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

DUS : moet ik hem laten voelen ja of nee :103:

Jaaaaaa joh, zeker laten voelen :35:

Desnoods in het pikkedonker, wel geluid, geen beeld ;) Dan zie je ook jou ongemakkelijke en zenuwachtige gezicht ook niet.

Dan zie je wel waar het schip strand hoor :P

Dan kun je zijn reactie alsnog afwachten.

Ik snap wel wat je bedoelt. Het is niet zozeer dat je niet wil dat hij je borsten aanraakt (ja in eerste instantie is/was dat wel het probleem) maar nu is het gewoon een 'leugen' van 4 jaar lang waar hij dan achterkomt. Zo voelt het voor jou.. en je bent bang voor zijn reactie.

Zou je niet luchtig uit kunnen leggen dat je mede een borstvergroting wil, omdat je je borsten echt te klein vind, en dat je eigenlijk altijd een push up hebt gedragen ( dan vermijd je het woord maximizer) om iets meer bolling te hebben en dat je je daar zolang mee hebt 'verhuld' dat het voor jou nu als een leugen voelt tegenover hem.

Pfoeh.. het is eigenlijk heel simpel hè, gewoon even voelen en klaar. Maar ik snap dat het nu een hele issue is geworden.

Maar stiekem denk ik.. dat je vriend het allang doorheeft. Hij ziet toch ook wel bh's liggen als hij blijft slapen, of als jij slaapt dat hij er een keer aankomt 'per ongeluk natuurlijk' :P :p

Ik denk, en dat durf ik met zekerheid te zeggen dat je vriend er helemaal geen drama van maakt, en hij heel begripvol reageert :35:

Wie weet draagt hij ook wel een sok extra ;) hahahaaha sorry, flauw grapje maar kon het niet laten :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die jongen geeft om jou ,gewoon lekker laten voelen,kan jou t nog schelen,hij wil met je trouwen,dat is ook niet voor niets he,en anders loop je ook maar je hele leven rond met die gedachten rond,lijkt me ook geen pretje.

Hij zal echt niet ineens keihard wegrennen,denk dat jij er meer problemen mee hebt dan hij ,tis daarom toch ook dat je een bv laat doen,dat weet hij toch ook?

Komt goed joh,gewoon een relax avondje maken en hem laten verbazen :125:

En die bhs...ach zowat heel NL loopt toch met die dingen,mannen weten dat heus wel,dont worry.

Push up bhs en maximizers,je word dr mee doodgegooid ,en zelfs ik wil dr nog wel zo 1 ook al heb ik al een bv gehad haha,hoe erg is dat! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je nu grote borsten hebt,of kleine,het is uw karakter die telt he...

Dat is eigenlijk een reden dat ik gen maximizer wil dragen,omdat ik me er zelf enorm slecht zou bij voelen als ik mijn bh zou uitdoen en voor m'n vriend,

maar nog steeds, het is het innerlijke die telt he,en dat gaat niet veranderen als je uw bh uitdoet he :)

Mooi gezegd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa joh, zeker laten voelen :35:

Desnoods in het pikkedonker, wel geluid, geen beeld ;) Dan zie je ook jou ongemakkelijke en zenuwachtige gezicht ook niet.

Dan zie je wel waar het schip strand hoor :P

Dan kun je zijn reactie alsnog afwachten.

Ik snap wel wat je bedoelt. Het is niet zozeer dat je niet wil dat hij je borsten aanraakt (ja in eerste instantie is/was dat wel het probleem) maar nu is het gewoon een 'leugen' van 4 jaar lang waar hij dan achterkomt. Zo voelt het voor jou.. en je bent bang voor zijn reactie.

Zou je niet luchtig uit kunnen leggen dat je mede een borstvergroting wil, omdat je je borsten echt te klein vind, en dat je eigenlijk altijd een push up hebt gedragen ( dan vermijd je het woord maximizer) om iets meer bolling te hebben en dat je je daar zolang mee hebt 'verhuld' dat het voor jou nu als een leugen voelt tegenover hem.

Pfoeh.. het is eigenlijk heel simpel hè, gewoon even voelen en klaar. Maar ik snap dat het nu een hele issue is geworden.

Maar stiekem denk ik.. dat je vriend het allang doorheeft. Hij ziet toch ook wel bh's liggen als hij blijft slapen, of als jij slaapt dat hij er een keer aankomt 'per ongeluk natuurlijk' :P :P

Ik denk, en dat durf ik met zekerheid te zeggen dat je vriend er helemaal geen drama van maakt, en hij heel begripvol reageert :35:

Wie weet draagt hij ook wel een sok extra ;) hahahaaha sorry, flauw grapje maar kon het niet laten :118:

Hahahahaha ,

Het is inderdaad heel simpel.. maar een heel issue geworden.

Ja kan misschien heeft ie wel iets gemerkt.. laten we hopen van wel dan word het vertellen wat makkelijker.

Ik denk dat ik hem de eerst volgend keer wanneer hij weer in zijn stemming is & het weer eens probeert te aanraken voor de zoveelste keer.

Ik het gewoon toelaat :) .. Ik doe dan wel wat minder gevulde beha's aan.. dat het nog redelijk is.. En dan zie ik wel wat me overkomt !

En dan zeg ik wel wat de rede was dat ik tot heden nooit heb gedurfd !

Om het nou te vertellen en dan ineens me shirt uit moeten doen zo van Oké baby , nu mag je voelen lijkt me enger !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die jongen geeft om jou ,gewoon lekker laten voelen,kan jou t nog schelen,hij wil met je trouwen,dat is ook niet voor niets he,en anders loop je ook maar je hele leven rond met die gedachten rond,lijkt me ook geen pretje.

Hij zal echt niet ineens keihard wegrennen,denk dat jij er meer problemen mee hebt dan hij ,tis daarom toch ook dat je een bv laat doen,dat weet hij toch ook?

Komt goed joh,gewoon een relax avondje maken en hem laten verbazen :125:

En die bhs...ach zowat heel NL loopt toch met die dingen,mannen weten dat heus wel,dont worry.

Push up bhs en maximizers,je word dr mee doodgegooid ,en zelfs ik wil dr nog wel zo 1 ook al heb ik al een bv gehad haha,hoe erg is dat! :45:

ECHT HE ! volgensmij heb ik er meer problemen dan dat hij t heeft

Ik ga ervoor ladies ' al die berichtjes hebben me opgepept..

Was die nu maar hier HAHAHAHAH !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je trekt een gewone bh aan.. zonder vulling. Je zegt niets.. doet net of je neus bloed.

Misschien zegt hij wel "hej.. zijn ze nu kleiner geworden?" Dan zeg jij "Jaa.. zie je wel, zei ik toch laatst" :45:

Mwa,ik zou idd een gewone bh aantrekken vanaf nu???

Dan leg je de bal bij hem neer, dan zal hij er iets over moeten zeggen. Scheelt jou weer kopzorgen over hoe je erover moet beginnen.

Misschien zegt hij wel niets... ook prima. Dan is het ook niet zo moeilijk om hem dan te laten voelen, want wat hij dan ziet ( met een normale bh) dat voelt hij dan ook.

Jeeej.. mn handen jeuken gewoon, ik zou je het liefst en duw geven , zo van "hop.. doe het nou maar!!" ;)

Trust me.. komt echt goed!!!! Ik voel het aan mijn water!!! :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je trekt een gewone bh aan.. zonder vulling. Je zegt niets.. doet net of je neus bloed.

Misschien zegt hij wel "hej.. zijn ze nu kleiner geworden?" Dan zeg jij "Jaa.. zie je wel, zei ik toch laatst" :45:

Mwa,ik zou idd een gewone bh aantrekken vanaf nu???

Dan leg je de bal bij hem neer, dan zal hij er iets over moeten zeggen. Scheelt jou weer kopzorgen over hoe je erover moet beginnen.

Misschien zegt hij wel niets... ook prima. Dan is het ook niet zo moeilijk om hem dan te laten voelen, want wat hij dan ziet ( met een normale bh) dat voelt hij dan ook.

Jeeej.. mn handen jeuken gewoon, ik zou je het liefst en duw geven , zo van "hop.. doe het nou maar!!" ;)

Trust me.. komt echt goed!!!! Ik voel het aan mijn water!!! :64:

Verschil tussen een maximizer bh en een normale bh is echt groot.

Volgensmij denkt hij dan echt van HUH heb je een bvk ondergaan ??

Ik wilde eerst naar een steeds minder gevulde bh .. met de tijd. Alleen heb nog maar een volle maand.. dat red ik niet.

SHIT!! Had het veel eerder moeten doen. Maja weet ik veel dat hij zou zeggen dat die ze wilde voelen !

Kon je me maar een duw geven :102:

Ik ga gewoon doen alsof mijn neus bloed.. en wanneer hij eens weer zo een '' geile '' momentje heeft.

Laat ik hem zijn gang gaan dan voelt hij zelf wel wat er te voelen valt. Vanaf nu doe ik mijn MINST gevulde bh aan !! :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had niets, ik durfde nauwelijks uit de kleren .... na 2 kinderen (in het donker gemaakt :-) ) heb ik de stap gezet. super blij. mijn man ook, maar ook blij dat hij me kende voordien !

WOW goed van je ! Je durft meer dan mij.. en hebt 2 kindjes gemaakt.

Ik moet na 4 jaar nog steeds de EERSTE stap zetten..

Als ik geen BV zou ondergaan in maart.. zou ik niet eens trouwen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga gewoon doen alsof mijn neus bloed.. en wanneer hij eens weer zo een '' geile '' momentje heeft.

Laat ik hem zijn gang gaan dan voelt hij zelf wel wat er te voelen valt. Vanaf nu doe ik mijn MINST gevulde bh aan !! :44:

Heeeel goed van je, gewoon doen, verstand op nul en gaan met die banaan hand :35:

Maarre, weer iets anders.. jaaaaa ik schiet van de hak op de tak hoor ;)

Hoeveel cc krijg je eigenlijk. Het is me nu wel duidelijk dat je een INMENS complex hebt over je boobies :( En je wil naar een D cup hè...

Vandaar dat ik vraag hoeveel cc ze je gaan geven, niet dat je dadelijk ALSNOG met ( voor jouw gevoel) te kleine boobies zit want dat zou echt een ramp zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daisy,

Ik denk dat als er 1 man heeft bewezen dat hij van zijn geliefde houd no matter what dat het die van jou wel is.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij nu ineens zou afschrikken als hij ze wel zou voelen en daar al die jaren voor zou laten schieten.

Hij weet al dat je er mee zit dus dat ze kleiner zullen zijn dan hij zou willen.

Het kan hem denk ik alleen maar blijer maken dat hij ze wel heeft gevoeld en dan straks de grotere....

Zie het zo...iemand die altijd al een ferrari gereden heeft vind dat normaal.

iemand die eerst weet hoe het voelt om in een lada te rijden is veel blijer als hij die ferrari krijgt.

Win win situatie.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.