Ga naar inhoud

DAISY : 13 maart 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames !

Mijn naam is Daisy & ik ben 18 jaar oud.

Op 13 maart heb ik mijn BV ! zo super spannend .. ik tel al af sinds vorig jaar augustus.. had namelijk al eerder een afspraak staan in november.

Maar door omstandigheden moest ik het helaas annuleren. Ik heb nu pas een afspraak kunnen maken, moet namelijk met me school, stage & werk rekening houden.

Hier even kort mijn verhaal :

Sinds mijn 16e overweeg ik al een BV. Maar ik had altijd nog de hoop dat me borsten zouden groeien.. maar nope daar hadden mijn borsten dus totaal geen zin.

Ik heb gewacht tot me 18e verjaardag en heb gelijk een afspraak gemaakt bij de Velthuis kliniek. Ik wilde dat zo min mogelijk mensen het wisten, dus heb het alleen mijn vriend, zusje & moeder verteld. Mijn moeder vond het niet zo leuk, omdat ik dan zo een jonge leeftijd me lichaam zou verminken. Me zusje zei : ah je doet maar. En mijn vriend was dus de enige die heel positief reageerde : Schat als jij het wilt sta ik achter je ! Tijdens de consult in het Velthuis kliniek, adviseerde mijn PC me dat ik 250 cc Anatomisch moest nemen dual plane. Ik ben 1.64 & 55 kilo. Ik heb nogal kleine borsten 75 b ofzo weet mijn cup niet.. draag altijd voorgevulde bh's haha ! Dus als ik groter zou nemen had je kans dat je het zou zien. Mijn PC heeft me heel wat verteld , maar alles is lang me heen gegaan ik kon alleen maar horen dat ik 250 CC zou krijgen!! Haha zal vast wel met de spanning te maken hebben gehad. We hebben toen een afspraak gemaakt voor in november. Heb het moeten annuleren , wegens school & stage had niet voldoende tijd om te herstellen. Ondertussen zat ik onwijs te twijfelen, dus heb nog een afspraak geplant bij de Bergman Kliniek. Daar adviseerde de PC mij een 325 cc Ronde prothese ! EN ja hier was ik bang voor.. TWEE HELE VERSCHILLENDE ADVIEZEN. Wat zou ik doen?

Ik heb het toen met mijn vriend erover gehad.. ben namelijk alleen gegaan naar beide consulten. En hij zei neem de vrouwelijke PC. En ik dacht WAT ? Vrouwelijke..

beide waren mannen? Ik durfde hem dus niet te vertellen dat ik 2 mannelijke PC's heb gesproken. En ik kan hem niet voorliegen.. dus ik dacht jeetje alsof ik niet genoeg aan me hoofd had. In december heb ik weer Velthuis kliniek gebeld en kreeg toen een vrouwelijke PC.. heb mijn contactpersoon verteld over de situatie van mijn vriend. Dat hij het niet wilt etc. Zij kon het wel begrijpen.. Dus ben weer op consult geweest maar dan een vrouwelijke PC zij adviseerde mij een 290cc Anatomische.. Ik heb het geaccepteerd, want volgens haar zou een rondere meer zichtbaar bij mij kunnen zijn .. omdat ik al druppelvormige borsten heb. Nou klonk wel logisch..

Kreeg een afspraak voor 13 maart.. Nou zit ik nog met een probleem.. want ik begon steeds vaker te googlen en kwam sites tegen die me echt bang maakten. En kwam met allemaal vragen terecht. Bij de laatste consult in Velthuis heb ik niet echt veel vragen gesteld omdat mijn dossier al bekend was daar en ik alle informatie al heb gekregen tijdens mijn allereerste consult.. Waar dus niks meer van over is gebleven in me koppie.

Ik heb me contactpersoon gebeld , en haar uitgelegd en gevraagd mag ik mijn vragen door mailen naar jou, dat jij ze dan weer aan mn PC kan geven. Ik hoefde niet perse nog een consult.. Toen ik eenmaal de vragen naar haar mailde stuk of 30 vond ze t verstandiger dat ik nog een keer langskom. Maar dat het heel moeilijk gaat omdat mijn PC alleen op de woensdagen er is. Dus dat zou ze me laten weten.. en nu wacht ik nog op antwoord hihi

Ja ik zei KORT verhaal maar dat werd iets meer dan verwacht. TIs super fijn als je alles uit je kan typen !

p.s. ik heb bewust de naam van mijn PC niet gegeven omdat ik bang ben dat ik niet zulk fijne berichten over haar zal horen.

En dat ik dan weer ga twijfelen !!!!!

Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Dames..

Binnekort heb ik een BV. Mijn vriend is hiervan op de hoogte & hij steunt me.. SUPER lief !

Alleen.. hij weet niet dat mijn borsten in werkelijkheid zo klein zijn. Doordat ik altijd maximixer beha's draag.. lijken me

borsten echt heel groot :) het zijn van die goede primark bh's .

Ik krijg heel veel reacties van : Jij bent wel dun maar je hebt echt mooie borsten voor je lichaam. Dan denk ik UHUH , als je eens de waarheid wist

Maar oke, even terug bij het onderwerp. Dit doe ik dus al 3 jaar.

Me vriend en ik gaan trouwen in december.. ( We hebben hiervoor nooit gemeenschap gehad , ik ben geen voorstander voor seks voor het huwelijk)

Dus die arme kind heeft nooit aan mijn borsten gevoeld ! ook nooit aan andere vrouwen de borsten .. ja klinkt onlogisch maar is echt zo.

Hij is mijn eerste vriend .. en ik zijn tweede vriendin. We zijn allebei nog heel jong. Ik 18 hij 20. En hebben een relatie van 4 jaar.

NU .. zit die met de vraag : Dus ik zal nooit echte borsten van me leven voelen, en ook nooit weten hoe die voelen omdat jij in maart je BV ondergaat.

Ik wil het hem zo graag gunnen maar ik heb geen borsten om te voelen? Hoe moet ik hem dat vertellen,

OH DAMES HELP ME AUB ? adviezen & tips kan ik nu echt goed gebruiken..

p.s. Hij zegt ook altijd : ik zal je hier nooit mee confronteren of wat dan ook. Alleen ik vind het zo sneu voor hem :(

Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daisy,

Wel lastig voor je...

Mijn mening is toch wel vertel hem de waarheid, ook dan zal hij van je blijven houden hoor ;)

Das het vervelende van die maximizers voor mannen, doe je je bh uit en weg boobs ;)

Maar goed hoop dat je eruit komt saampjes.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

lastig meid maar je doet niet voor niets een BV en dat weet hij toch ook wel?bedoel hij zal echt wel snappen dat je weinig hebt anders had je de bv waars nooit gedaan ;)

succes!

Ja klopt, maar hij denkt dat ik van een C naar een D ga..

De prothese's die ik heb gepast tijdens de consult.. is dan iets groter dan hoe ik eruit zie met een maximizer bh. Dus hij weet niet dat ik kleine borsten heb.

Hij denkt dat ik ze groter wil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je dilemma niet helemaal...
Hoe moet je hem WAT vertellen als hij al weet dat je een bv gaat laten doen ?

En als hij toch al weet dat jij een borstvergroting gaat laten doen en 'ondanks' dat alsnog wil trouwen dan is er tog helemaal geen probleem?

Een man geeft er heus nix om, of hij nou aan borsten voelt, gevuld met weefsel, of aan borsten voelt met een kussentje erin... Who cares? Tieten zijn tieten, het is tog nog steeds jouw huid erom heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hij weet toch dat je een bv gaat doen? Dat is niet voor niks hé? Of denkt hij dat je echt zo'n grote borsten hebt als in je bh, en dat je nog grotere borsten gaat nemen?

Ja inderdaad ! hij denkt dat ik van die grote borsten in me bh heb en nog groter ga..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, maar hij denkt dat ik van een C naar een D ga..

De prothese's die ik heb gepast tijdens de consult.. is dan iets groter dan hoe ik eruit zie met een maximizer bh. Dus hij weet niet dat ik kleine borsten heb.

Hij denkt dat ik ze groter wil..

oke tja dat is wel lastig.

doen waar je je zelf goed bij voelt daar kunnen wij niet over beslissen.

maaaar het is wel je vriend en binnen kort je man dus eerlijkheid staat op nr 1 toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je dilemma niet helemaal...

Hoe moet je hem WAT vertellen als hij al weet dat je een bv gaat laten doen ?

En als hij toch al weet dat jij een borstvergroting gaat laten doen en 'ondanks' dat alsnog wil trouwen dan is er tog helemaal geen probleem?

Een man geeft er heus nix om, of hij nou aan borsten voelt, gevuld met weefsel, of aan borsten voelt met een kussentje erin... Who cares? Tieten zijn tieten, het is tog nog steeds jouw huid erom heen.

De Dilemma is : Dat hij ooit een opmerking maakte met ik zal nooit ECHTE tieten voelen.. omdat ik in maart een BV onderga en december trouwen we. & Ja hij accepteert mijn BV wel.. Ik wil hem wel heel graag aan mijn tietjes laten voelen.. ALLEEN ze zijn niet de formaat wat hij ziet dankzij die maximizer bh's.

DUS : moet ik hem laten voelen ja of nee :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denkt hij dat je nog grotere borsten gaat nemen? Kan je dat niet beter gewoon eerlijk zijn? Je hoeft je echt niet te schamen voor je kleine borsten hoor!

Ja hij denkt dat ik nog grotere borsten neem..

Ik wil wel heel graag eerlijk zijn.. maar HOE ? ik kan toch niet zomaar zeggen

Hey Schat mijn tieten he zijn eigenlijk 5x zo kleiner als dat jij ze ziet ? :102: vind het gewoon heel eng..

Hoe moet ik het overbrengen/zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk hé meid.... Ik denk dat ik gewoon zou zeggen dat je uitkijkt naar die bv omdat je nu al jaren maximizers draagt. En dan kan je hem uitleggen dat die bh je borsten veel groter doet tonen dan ze echt zijn en kan je ze laten zien/voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk hé meid.... Ik denk dat ik gewoon zou zeggen dat je uitkijkt naar die bv omdat je nu al jaren maximizers draagt. En dan kan je hem uitleggen dat die bh je borsten veel groter doet tonen dan ze echt zijn en kan je ze laten zien/voelen.

Eens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk hé meid.... Ik denk dat ik gewoon zou zeggen dat je uitkijkt naar die bv omdat je nu al jaren maximizers draagt. En dan kan je hem uitleggen dat die bh je borsten veel groter doet tonen dan ze echt zijn en kan je ze laten zien/voelen.

Ja zal wel moeten.. Ik heb zelfs gezegd dat ik vind dat ze kleiner worden, en of hij dat ook heeft gemerkt ? Maar dat hielp niet , want toen zei die opeens.

Nee schat.. volgensmij ben je zelfs aangekomen en toen dacht ik FIJN :) bedoeling was dat hij zou zeggen ja heb het gemerkt en dan zou ik beetje bij beetje vertellen dat ze kleiner worden.

en dan zou ik zeggen ja ik begrijp het ook niet ze zijn ineens kleiner :93: maar dat werkte niet. Als die nou mee deed , had die ze kunnen voelen hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daisy,

Sorry wellicht is dit wat direct van mij. Maar zou je niet wachten todat je getrouwd bent, dan kan je man je borsten voelen en kanje samen beslissen of ze goed zijn of dat je ze groter wil? Dan heeft iedereen zijn zin. En dan doe je een mooie maximizer onder je trouwjurk aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.